Mateolog Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich. Od ponad dwóch tygodni borykam sie z problemem z turbiną. Do pewnego czasu auto przestawało kręcić turbiną po nagrzaniu silnika a teraz już cały czas ledwo co działa. Moje pytanie co to może być? Wrzuciłem filmik na youtube z vaga na postoju na basic settings w engine. Kod błędu jaki mam to 17965 . - charger pressure control - positive deviation . Podstawowy vag lub vcds mam do dyspozycji . Dzięki Edytowane 23 Grudnia 2018 przez Mateolog
Tracer39 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Map sensor do wywalenia, albo coś nie tak z wiązką.
Mateolog Opublikowano 23 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2018 Przez map sensor rozumiesz przepływkę?
Tracer39 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Map sensor - Czujnik ciśnienia doładowania. W filmiku w 3 okienku (actual intake press) jest pokazane aktualne ciśnienie doładowania, u Ciebie stoi w miejscu i pokazuje maksymalne ciśnienie jakie może zmierzyć ten czujnik. Auto jest w trybie awaryjnym bo myśli że turbo przeładowuje i całkowicie je odcina.
Mateolog Opublikowano 23 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2018 Aa teraz już wiem o czym mówisz. Ok spróbuję kupić jutro nowy i wymienić . Dzięki za pomoc, zdam relacje jutro .
Mateolog Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2018 Witam ponownie. A więc udało sie usunąc problem z brakiem doładowania dzięki pomocy Tracer39. MAP Sensor był uszkodzony, wymiana na nowy załatwiła sprawę Temat do zakmnięcia .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się