shady16 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Panowie ! W aucie ucieka mi płyn chłodniczy. Byłem dzisiaj u mechanika - przy gazowaniu, ciśnienie w układzie rośnie. Mechanik mówi, że to uszczelka pod głowica albo turbo - myślicie, że ma na 100% racje ? Co ew. jeszcze sprawdzić? PS. Jaki mniej więcej jest koszt naprawy uszczelki/turbo (z robocizną)
elmo814 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) sprawdz trójnik wody kolo sciany grodziowej siedzi tam czujnik , przypadlosc 1.8t ze sie odkształca pozdro Edytowane 27 Grudnia 2018 przez elmo814 .
shady16 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 Dzięki. Sprawdzę wieczorem - ale czy w przypadku krućca nie powinno ciśnienie spadać?
wrestling1000 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 sprawdzaj wycieki z a silnikiem z tyłu będzie mokro na skrzyni oraz w okolicy termostatu będzie wtedy mokro przy podstawie miarki oleju. jeżeli tam będzie mokro to masz już przyczynę ciśnienia w zbiorniczku
rafiki5 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 11 godzin temu, wrestling1000 napisał: sprawdzaj wycieki z a silnikiem z tyłu będzie mokro na skrzyni oraz w okolicy termostatu będzie wtedy mokro przy podstawie miarki oleju. jeżeli tam będzie mokro to masz już przyczynę ciśnienia w zbiorniczku Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany?
wrestling1000 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 16 godzin temu, rafiki5 napisał: Mam dokładnie identyczne objawy jak kolega opisuje. Ucieka płyn i zbiera się u podstawy miarki oleju. Czyli jeżeli tak to wygląda to prawdopodobnie kruciec wody do wymiany? Krycie jest z tyłu silnika. Tutaj cieknie ci z termostatu lub zaślepki bloku. Wymieniłem termostat już?
rafiki5 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 27 minut temu, wrestling1000 napisał: Krycie jest z tyłu silnika. Tutaj cieknie ci z termostatu lub zaślepki bloku. Wymieniłem termostat już? Nic jeszcze nie ruszalem. Raz na 3 miesiące muszę dolać około 200ml płynu, także jeszcze tragedii niema dlatego nie chciałem tego ruszać. Ale wiadomo będę musiał się za to zabrać
wrestling1000 Opublikowano 1 Stycznia 2019 Opublikowano 1 Stycznia 2019 No jak nie ma tragedii to nie ruszaj. Najlepiej to zrobić jak będziesz rozrząd zmieniał wtedy dobre dojście jest i tak czy siak wymień wtedy zaślepkę bloku bo jest bezpośrednio za pompą wody
shady16 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2019 Wciąż nie zlokalizowałem wycieku... Mechanik mówił, że nie widzi żeby coś ciekło. Ostatnio jednak zobaczyłem, że mam mokrą dolną pokrywę silnika gdzieś na tej wysokości. Dodam, że padał deszcz.
wrestling1000 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Powinno być mokro i czerwono bo taki pewnie masz płyn no i kruciec będzie wilgotny jak są małe wycieki to wtedy może byc biały osad
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się