vikkk 0 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 hej, Auto po programie, dmuchalo wczesniej jakos 1 -1.1bar ale jakis czas temu oslablo. Znalazlem mala nieszczelnosc w dolocie przy kolektorze ssacym, wymienilem dzis waz 06B 133 783 BC (byl pekniety) i znow zlogowalem grata. Nie chce nadmuchac wiecej niz 0.87 - maks 0,9 w peaku. Jakies sugestie co jeszcze sprawdzic? Czy przeplywka nie mierzy troche za malo? Mam sprawny n75 z AWT do podmiany jak cos. Bedzie wdzieczny za kazda sugestie. Pozdr http://vaglogi.pl/log-002_033_hO1o6B.html http://vaglogi.pl/log-115_118_5wWzXpK.html tutaj kilka podejsc robilem ale cos tam widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Przepływka mierzy za mało, ale masz mocno na ubogo. Prawdopodobnie pompa paliwa umarła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikkk 0 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 no tak sie domyslalem ze za malo mierzy. Co ciekawe pompa paliwa nowa tzn. wklad (zamiennik polecany kiedys na forum). Filtr paliwa oczywiscie tez wymieniony.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mano4 14 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Dziwnie to wygląda turbo pompuje prawie tyle co chce program.Kasowałes błedy może tryb awaryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Turbo pompuje tyle co chce program czyli 0,9 bar czyli tu jest ok, podmien przepływke i zrób kolejne logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikkk 0 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Dzieki za podpowiedzi. Tak bledy kasowalem, zadnego trybu awaryjnego nie bylo. Jedyne co to problem z EVAP od czasu do czasu, podmienilem solenoide ale to nie to, moze to usterka wiazki bonstarybzawor byl sprawny. Moze w przyszlym tygodniu uda mi sie podmienic przeplywke i zrobic logi. Czy jak przeplywka bedzie za malo mierzyc to ECU obetnie boosta do powiedzmy bezpiecznego poziomu? Widzialem ze dmucha praktycznie tyle co zadane ale wczesniej bylo lekko ponad bar.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Przez to zaniżanie przepływki nie powinno obcinać bosta, może wcześniej było poprostu przeładowanie, albo było cieplej i ecu zadawało większego boosta, nie wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 przeplywka lezy i ubogo fest. wklad VDO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikkk 0 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 ok, wiec podmienie wklad na oryginal oraz przeplywke z innego auta i zobaczymy. Dzieki za wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się