Forcer Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Co zauważyłem jak jadę prosto tłucze ale nie zawsze jak jadę I dam kierownicą lewo prawo i sie przechył w ciężar na prawe kolo to tłucze jak się pojeździ I stanie to skręca się kołami styknie Ale Tylko raz. Sprawdzałem luzy drazkiem jaki takowych nie widzialem w kolumnie chociaż nie jestem mechanikiem. Proszę o pomoc 20190108_170002.mp4
Forcer Opublikowano 11 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2019 Nikt nie wie co to może być?
Emejcz Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 W dniu 11.01.2019 o 09:11, Forcer napisał: Nikt nie wie co to może być? Górne wahacze pewnie.
Forcer Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2019 Lacznik stabilizatora juz naprawione.
Miki95 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Górny wahacz jest wybity. Kup dwa i wymień dwa gorne w jednej kolumnie w której Ci stuka
Emejcz Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 W dniu 18.01.2019 o 16:15, Forcer napisał: Lacznik stabilizatora juz naprawione. Z ciekawości, czy już na aucie widziałeś, że są luzy na tym łączniku?
Forcer Opublikowano 19 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2019 (edytowane) Nie widzialem. Ogolnie mechanik czyscil smoka i nie dokrecil mi dolnej srobki. Wyjebalo mi dolna srobke z lacznika tak zdiagnozowalem usterke. Jakby mi srobka nie wyleciala z tego lacznika to bym pewnie sie do tej pory zastanawial co jest grane. Przewalone jak cos stuka milion powodow moze byc. Łomem tez dosc ciezko sprawdzic to tymbardziej jak sie nie ma podnosnika. Edytowane 19 Stycznia 2019 przez Forcer
EXEO-Piotr Opublikowano 4 Marca 2019 Opublikowano 4 Marca 2019 Podepnę się pod temat żeby nie pisać nowego... Czyli to łącznik stabilizatora? Ta ta część w kształcie litery C? bo natomiast u mnie w prawym kole jest takie jakby trzeszczenie. Wahacze dwa dolne dwa górne wymienione. Już nie trzeszczy tak głośno jak wtedy ale jeszcze trochę słychać. Teraz po przeczytaniu tego posta mam pewne podejrzenia że to właśnie łącznik lub zawieszenie gwintowane prosi się o regeneracje? ile może kosztować łącznik stabilizatora? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
sieradzky Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) W dniu 4.03.2019 o 19:05, EXEO-Piotr napisał: Podepnę się pod temat żeby nie pisać nowego... Czyli to łącznik stabilizatora? Ta ta część w kształcie litery C? bo natomiast u mnie w prawym kole jest takie jakby trzeszczenie. Wahacze dwa dolne dwa górne wymienione. Już nie trzeszczy tak głośno jak wtedy ale jeszcze trochę słychać. Teraz po przeczytaniu tego posta mam pewne podejrzenia że to właśnie łącznik lub zawieszenie gwintowane prosi się o regeneracje? ile może kosztować łącznik stabilizatora? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki. Tutaj masz jak wygląda łącznik stabilizatora: Ceny łączników uzależnione są od tego, z jakiej firmy je weźmiesz. Na allegro z Lemfordera jeden łącznik masz w cenie około 60 złotych plus koszt wysyłki. W InterCarsie dla przykładu musisz za taki sam zapłacić okolice 100 złotych za sztukę. Wszystko zależy od tego jaką firme wybierzesz i gdzie kupisz. Pół roku temu kupowałem z Delphi w IC za 80 złotych jedna sztuka i jest wszystko na dzień dzisiejszy w porządku, więc mogę śmiało polecić ? Przed regenerowaniem gwintu sprawdź czy poduszka amortyzatora nie ma luzu lub czy nie jest zużyta. U mnie po zmiane zawieszenia na gwintowane dwa razy się pojawił luz, więc możliwe, że i w Twoim przypadku mocniejsze dokręcenie śrubki rozwiąże problem ? Edytowane 15 Marca 2019 przez sieradzky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się