Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma temperatury 90 stopni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .Mój problem polega na tym ze samochód nie może osiągnąć pełnej temperatury maksymalnie idzie do drugiej kreski podczas jazdy a jak zwolnie to i spada ,do tego jest problem z klimatyzacja. Z kratek od strony kierowcy idzie ciepło A od pasażera zimno , wymieniany był termostat i jest to samo auto ma 143 km rok 2012 audi a 4 b8 lift z góry za pomoc dziękuję .

Opublikowano

Nie ma błędu ze strony czujnika temp. cieczy?

Opublikowano

Właśnie nic nie pokazuje na komputerze 

Opublikowano

Wymień go i zobacz jaki efekt.

Opublikowano

Tylko że ta temperatura dojdzie do 90 Ale tylko na postoju i trzymając cały czas na 2.5 tyś obrotów 

Opublikowano

Na postoju nigdy nie grzeje się silnika.. chcesz zagrzać silnik przejedź nim 5-6 km. Dlaczego? Bo auto bada się podczas jazdy, bo do jazdy będzie użytkowane, nie do stania w miejscu. To co dzieje się na postoju nigdy nie odwzoruje tego co dzieje się podczas jazdy.

Opublikowano

To miałeś taki przypadek ze to był ten czujnik bo wiesz nie chcę wymieniać bez konca bo mechanik wymieni weźmie kasę i to nie bedzie to ale jedno mnie zastanawia ze nie ma ciepła z klimy z jednej strony A klimatyzacja jedno strefowe

Opublikowano (edytowane)

Może być kwestia zapowietrzonego układu i do nagrzewnicy nie dochodzi. Czujnik możesz sam wymienić, tyle płynu co Ci ucieknie możesz sobie dolać. Koszta są śmieszne bo chyba ok 80 zł za czujnik z ASO i 15 zł za 5l płynu chłodniczego.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

A jak to najlepiej odpowietrzyc 

Opublikowano

wymień czujnik i po wymianie zrób trasę ok 20 km. To są układy które same się odpowietrzają, więc po takiej trasie 20 km spokojnie powinno sie już wszystko odpowietrzyć.

Opublikowano

Jeszcze jedno cały czas jest obieg bo od razu idzie na chlodnice płyn A chyba nie powinien 

Opublikowano

Do sprawdzenia na początek termostat a nie czujnik

Nagrzej lekko silnik tak żeby wskazówka tylko trochę się podniosła, jeżeli w tym momencie chłodnica jest ciepła to termostat do wymiany bo puszcza za szybko płyn w duży obieg

Opublikowano

podpne sie pod temat, jesli po osiagnieciu 90 stopni stane na postoju na 5 minut z wlaczonym nawiewem(silnik caly czas odpalony) temperatura spada do 70 stopni - winny jest termostat?

 

Opublikowano

A jak z nagrzewaniem się? Ile musisz przejechać żeby 90 było?

Opublikowano

Musze przejechac tak z 15 - 20 km przy temperaturach 0 stopni

ale np jak zwalniam na autostradzie do 110 - 100 to temperatura tez spada do 85-80, 

przyspieszam znow wzrasta, dziwna sprawa

bełedow nie mam zadnych , sprawdzalem vcds

jakie pomysly Langista?

 

Opublikowano

Również termostat do sprawdzenia

Opublikowano

Termostat na bank w Twoim przypadku. Jak termostat nie zaradzi to wiskoza się chyba przyblokowała.

Opublikowano

Podepnę się pod temat bo widzę że w B7 też mam ten problem, jaki termostat polecacie pod moje kółka ?

Opublikowano

Jak nie chcesz dwa razy kupować to ori.

Opublikowano
12 minut temu, Langista napisał:

Jak nie chcesz dwa razy kupować to ori.

Ok ale jaki jest ten ori, jakiej firmy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...