tasior87 Opublikowano 18 Listopada 2023 Opublikowano 18 Listopada 2023 (edytowane) 13 minut temu, Sebalbn napisał(a): Też szukałem KW od około roku, niestety u nas na rynku tego brakuje jak i w sumie wszystkich części do a4/s4 b5... Gwint znalazłem i zamówiłem z DE 😁 Co do znaczka, nadal się zastanawiam... Ale to detal, zawsze można zamontować 😁 Zdradź jeszcze sekret co to za daszek na klapie. Polecam jeszcze zmianę tylnej wycieraczki wraz z silniczkiem na tą z Q5. Edytowane 18 Listopada 2023 przez tasior87
Sebalbn Opublikowano 18 Listopada 2023 Autor Opublikowano 18 Listopada 2023 To jest lotka z firmy MS DESIGN, na wzór rs4 b5, niestety ty Ori rs4 już nie są nigdzie dostępne... Trafiła się taka i siadła akurat 😁 A podpowiedź tylko czym różni się silniczek i ramię wycieraczki od Q5? Z przodu mam z Passata fl i faktycznie jest różnica, lepiej zbierają.
tasior87 Opublikowano 18 Listopada 2023 Opublikowano 18 Listopada 2023 Godzinę temu, Sebalbn napisał(a): To jest lotka z firmy MS DESIGN, na wzór rs4 b5, niestety ty Ori rs4 już nie są nigdzie dostępne... Trafiła się taka i siadła akurat Ładnie to siedzi? Godzinę temu, Sebalbn napisał(a): A podpowiedź tylko czym różni się silniczek i ramię wycieraczki od Q5? Silniczek jest p&p ale pozycję 0 ma z prawej strony. Dzięki temu można zamontować nowsze ramię. U mnie w temacie możesz zobaczyć. AUDI Q5 8R A4 B6 B7 ramię wycieraczki tył tylnej pióro 8R0.955407 Kuźnia Raciborska • OLX.pl WWW.OLX.PL 60 zł: 60 zł: ORYGINALNE RAMIĘ WYCIERACZKI TYLNEJ do: AUDI Q5 8R. Idealnie pasuje do AUDI A4 B6, B7-...
Sebalbn Opublikowano 27 Listopada 2023 Autor Opublikowano 27 Listopada 2023 Witam, udało się zrobić jakieś zdjęcia w troszkę lepszej jakości więc wrzucam 1 6
Sebalbn Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Witam, Ciąg dalszy przygotowań na sezon, teraz czas na poprawę fabryki we wnętrzu auta. Wleciał komplet 6 głośników i bedą na razie zasilane z radia 2 din. Z racji rego, że seryjne głośniki maja 25 lat pora na zmiany ! Na przód poszły głośniki Audio System R130EM EVO2 - odseparowane midbasy 130mm i do tego 2x tweeter w miejsce oryginalnych. Z tyłu Audio System CO165EVO 165mm głośniki współosiowe z racji tego, że nie ma miejsca w tylnych drzwiach na osobne tweetery. Na ten moment będzie to zasilane z radia 2 DIN Kenwood DMX8021DABS bez dodatkowego wzmacniacza - ale planuje zakup wzmaka i tuby do bagażnika w nie dalekiej przyszłości. Po radach specjalisty od Car Audio zdecydowałem się na użycie maty alubutylowej 2mm i pianki wygłuszającej na drzwi oraz boczki w celu wygłuszenia i obciążenia boczka aby uzyskać lepszy efekt zmiany głośników. Tutaj udało mi się porobić zdjęcia z prac , powiem szczerze, że te głośniki wlazły mocno na styk - są zdecydowanie większe i mają dużo bardziej masywny magnes niż ori. Radio jeszcze nie założone bo aktualnie cały środek auta jest w proszku. Kolejna modyfikacja w środku to czarny sufit jak w s4. Do obszycia poszła również podsufitka + słupki A , decyzja zapadła i będzie to czarna alkantara. Udało mi się również kupić ori lampki + rączki i słoneczka i kilka innych plastików w kolorze czarnym od S4 B5. Mam nadzieję, że na początku marca już będzie wszystko na miejscu...
longer_xd Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Ciekawy jestem jak to będzie grało w komplecie z tymi dwudrożnymi głośnikami w tylnych drzwiach. Mam u siebie dokładnie te same głośniki, tylko w sedanie i te dwudrożne są w tylnej półce, zastąpiły tam fabryczne, które również były dwudrożne. Całość gra bardzo okej, wraz z subwooferem w bagażniku, ale czasem zastanawiam się, czy nie byłoby jeszcze lepiej, jakbym te dwudrożne głośniki władował do drzwi, a w półce zostawił puste otwory, które wpuszczą więcej basu do kabiny. Jeśli myślisz iść w sub + wzmacniacz możesz tak jak ja kupić pięciokanałowy CO600.5, który spokojnie zasili wszystkie głośniki + subwoofer. Co do głośnika niskotonowego w mojej opinii 10" wystarczy spokojnie w Avancie.
Sebalbn Opublikowano 18 Marca Autor Opublikowano 18 Marca Cześć, Udało się finalnie poskładać wnętrze, jestem bardzo zadowolony z efektu i tych modyfikacji. Czarna alkantara na podsufitce robi robotę, od razu lepiej to wygląda. Obszyte są też słupki A oraz uszczelki drzwi więc zrobiona jest całość. Plastiki, daszki i lampki udało się wyrwać ori S4 więc obyło się bez kombinacji i lakierowania. Co do aktualnego systemu audio - jest przepaść w porównaniu z ori sprzętem. Głośniki na samym radiu mają zadowalającą moc oraz bardzo czysto grają. W dodatku dzięki DSP które jest wbudowane w radio mamy bardzo dużo możliwości regulacji pasma dźwięku oraz podbijanie danych partii które nas interesują. Dodatkowy plus radia to oczywiście android auto oraz sterowanie głosowe i wbudowany zestaw głośnomówiący. Mikrofon został zainstalowany na słupku i nie rzuca się w oczy. Antena GPS przeczepiona jest pod deską, pod poduszką powietrzną pasażera, nie ma problemów z sygnałem. W weekend było trochę pogody więc udało się umyć auto pierwszy raz po zimie. Tutaj wrzucam kilka fotek jak to wyszło. Docelowo w środku planuje jeszcze i obić kierownice + mieszek oraz zmienić te drewniane dekory na black piano albo ori s4 carbonowe ale to z czasem... Na sezon planuje jeszcze trochę skręcić gwint z przodu bo wydaje mi się, że stoi wyżej niż wcześniej przed wymianą na KW. 2
longer_xd Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Bardzo ładnie się fura prezentuje, podoba mi się spasowanie z tymi felgami Wnętrze po zamianach wygląda rasowo, jednak czarna podsufitka robi robotę. Nawet z tymi dekorami nie jest tak źle, ale zawsze można niedużym kosztem folię walnąć
Sebalbn Opublikowano 12 Maja Autor Opublikowano 12 Maja (edytowane) Witam wszystkich, Auto od ostatniego posta zrobiło pare dobrych kilometrów i odwiedziło firmę detailingową bo brakowało tego "muśnięcia" lakieru. Zakres prac to dwu etapowa korekta lakieru + klejenie folii PPF pod klamkami i to wszystko zabezpieczone ceramiką od firmy Gyeon. Efekt jest obłędny, look i blask lakieru sprawia wrażenie jak by dopiero wyjechał z salonu. Wrzucam kilka fotek które udało się zrobić po odbiorze auta ze studia. Jest jeszcze jeden duży przełom - jak wiecie z poprzednich postów ta a4ka ma nie tylko wyglądać ale i musi się dobrze odpychać, taki plan był od początku, świeży wygląd i moce celuje w 400+ . Więc po długich poszukiwaniach (ponad rok czasu) udało się dorwać dawcę silnika i całego układu napędowego. Została zakupiona ori s4 b5 1999r z dość ciekawą specyfikacją. Nowa s4ka ma zamontowane 2x turbo k03 hybrydy pod 400km(chyba i tak bedą zmieniane), wtryskiwacze po regeneracji z porshe 4.5l v8t, cały układ dolotowy z intercoolerem(intercooler fmic) od firmy warsztat stanica specjalizującym sie w silnika vag / 2.7 bit, pompa paliwa walbro pod 500km, sprzęgło rs4 b5, wydech ori rs4 b5 ( za cichy, będzie zmieniany) i jakiś niezbyt dobrze zwirusowany soft , na ten moment wypluło 340km. Generalnie fajna baza bo buda wymaga troche prac - na szczęście ja swoją budę mam dopracowaną, wystarczy przełożyć elementy mechaniczne. W tym sezonie chce nacieszyć się jeszcze a4ką więc wstrzymuję się ze swapem do odpowiedniego momentu. Pewnie będę zbierał kolejne elementy układanki np. zaciski z s4b6 na 345mm przód i celuje w 300mm heble na tył. Stay tuned.... WhatsApp Video 2024-05-12 at 14.04.29.mp4 Edytowane 12 Maja przez Sebalbn 1 3
Sebalbn Opublikowano 12 Maja Autor Opublikowano 12 Maja Można powiedzieć, że jedyny słuszny bo dostać wszystkie potrzebne części do kompletnej przeróbki na s4 praktycznie graniczy z cudem... A co do dekli felgi, jeden się uszkodził przy wyciąganiu i jakoś tak na razie zostało, nie wygląda tragicznie
tasior87 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja To jeszcze tabliczkę z Vinem przełóż do czarnej:) W niebieskiej faktycznie buda w słabym stanie? Nie jest szkoda rozbierać ori eski?
Sebalbn Opublikowano 13 Maja Autor Opublikowano 13 Maja (edytowane) Powiem szczerze , że nie jest mi to do niczego potrzebne, VINem nie jeżdżę:) Samochod nie jest robiony na sprzedaż, zostaje u mnie do końca nie miałem serca sprzedac czarnej...Dlatego padła taka decyzja. A co do niebieskiej to tak buda jest taka mocno średnia, była uderzona przodem 4 lata temu i ktos nie zrobil tego zgodnie ze sztuka, podłużnice drutowane... Dlatego udalo sie kupić w dobrej kasie z wiadomym przeznaczeniem Edytowane 13 Maja przez Sebalbn
Sebalbn Opublikowano 23 Maja Autor Opublikowano 23 Maja Jedziemy dalej... Miała być chwilą przerwy ale jakoś tak wyszło, że trafiły się kolejne graty... Nowe turbawki, teraz powinno bez problemu wypluc 400+ 1
Sebalbn Opublikowano 9 Września Autor Opublikowano 9 Września Lecimy dalej z tematem, turbo leży i czeka więc kolejnym elementem układanki są kolektory wydechowe 3w1 od Bizona i nie mogło się obyć bez termiki, może lakier z maski nie zejdzie
tasior87 Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września (edytowane) 6 godzin temu, Sebalbn napisał(a): Lecimy dalej z tematem, turbo leży i czeka więc kolejnym elementem układanki są kolektory wydechowe 3w1 od Bizona i nie mogło się obyć bez termiki, może lakier z maski nie zejdzie Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach. Edytowane 9 Września przez tasior87
Sebalbn Opublikowano 9 Września Autor Opublikowano 9 Września 2 godziny temu, tasior87 napisał(a): Ładne błyskotki. Sam o takich myślę. Te suszarki to zwykłe K03? Do kompletu to pomyśl jeszcze o dp i o coolerach. Kolektory wyglądają bardzo solidnie, wygrzewane są dodatkowo w piecu w celu zniwelowania naprężenia na materiale. Termika to bandaż, plus metalowa osłona i miejmy nadzieję, że dzięki temu nie będzie aż takiego pieca pod maską. Jeżeli też sie nad nimi zastanawiasz to na pewno wiesz, że aktualnie na rynku nie ma duzych mozliwosci, chyba że mowimy o tych odlewach z DE za 10k... Albo tanich turboworksach ktore pewnie dlugo nie pożyją bo to chińszczyzna... Co do turbosprężarek to są to niezłe hybrydy, tutaj specyfikacja : Muszle ssące K03 przerobione na K04(tuleje od strony ssącej pod koła kompresji z K04 RS6) Strona gorąca: Żeliwa K04 RS4 przerobione pod wirniki K04 RS6 Core K04 RS6 Wymienione klapki WG na oryginalne. Co do dp to oczywiście jest do zrobienia cały wydech i chyba zdecyduje się na przelot 3' na dwóch puszkach i do tego dp 3' , tylko zastanawiam się czy nie będzie za głośno Cooler będzie przekładany z niebieskiej s4 bo jest tam wyspawany cały dolot z nierdzewki i duży centralny intercooler
tasior87 Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września 10 godzin temu, Sebalbn napisał(a): Kolektory wyglądają bardzo solidnie, wygrzewane są dodatkowo w piecu w celu zniwelowania naprężenia na materiale. Termika to bandaż, plus metalowa osłona i miejmy nadzieję, że dzięki temu nie będzie aż takiego pieca pod maską. Jeżeli też sie nad nimi zastanawiasz to na pewno wiesz, że aktualnie na rynku nie ma duzych mozliwosci, chyba że mowimy o tych odlewach z DE za 10k... Albo tanich turboworksach ktore pewnie dlugo nie pożyją bo to chińszczyzna... Co do turbosprężarek to są to niezłe hybrydy, tutaj specyfikacja : Muszle ssące K03 przerobione na K04(tuleje od strony ssącej pod koła kompresji z K04 RS6) Strona gorąca: Żeliwa K04 RS4 przerobione pod wirniki K04 RS6 Core K04 RS6 Wymienione klapki WG na oryginalne. Co do dp to oczywiście jest do zrobienia cały wydech i chyba zdecyduje się na przelot 3' na dwóch puszkach i do tego dp 3' , tylko zastanawiam się czy nie będzie za głośno Cooler będzie przekładany z niebieskiej s4 bo jest tam wyspawany cały dolot z nierdzewki i duży centralny intercooler Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować.
Sebalbn Opublikowano 10 Września Autor Opublikowano 10 Września 34 minuty temu, tasior87 napisał(a): Jeśli chodzi o kolektory to nie tyle co się nad nimi zastanawiam co staram się na nie odłożyć siano. Zastanawiałem się właśnie czy masz muszle strony ciepłej od K04 - dobry ruch. Wydech 3 może być trochę za duży. Centralny cooler mi się nie widzi że względu na podcinanie zderzaka ale jak masz już gotowca to chyba nie ma co kombinować. Mam wykres i na tych turbinach wykrecili w innym aucie 480 km i 603 niuta więc jestem dobrej myśli... A co do coolera to tez bym wolał te boczne od Wagnera ale to kolejna kasa do wpakowania więc chyba na razie będzie ten co jest, zderzak się "dopasuje" Zobaczymy jakie będą temperatury w dolocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się