Bogis Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Mam problem z palaca sie kontrolka zapala sie od czasu do czasu raz sie wcale nie zapali w czym moze byc problem?
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Najczęściej przez padający czujnik stop przy pedale hamulca. Powinno wyrzucić błąd na vagu.
Bogis Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 W vagu sterownik jaki wybrac by sprawdzic?
przem8 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) W engine powinno być ale sprawdź też w abs brakes. Często uszkodzeniu tego czujnika i towarzyszącej kontrolce od trakcji światła stopu świecą non stop lub ich nie ma w ogóle. Edytowane 26 Stycznia 2019 przez przem8
Bogis Opublikowano 26 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2019 W silniku nic nie ma sprawdze abs. Swiatla stopy swieca nirmalnie bez zadnych zarzutow
mati12468 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam, mam ostatnio problem z moją A4, mianowicie od czasu do czasu zapala mi się kontrolka ESP i nie gaśnie do momentu wygaszenia silnika. Nie mam też możliwości ponownego "uruchomienia" ESP za pomocą przycisku, ponieważ w ogóle nie reaguje. Zapalenie się kontrolki czasami następuje od razu po uruchomieniu, a czasami w czasie jazdy. Sprawdzałem poprawność działania układu ABS po zapaleniu się kontrolki i jest wszystko ok, ale nie wiem jak samo ESP by się zachowywało. Podpinałem auto pod kompa i nie wykazał żadnych błędów. Macie jakieś pomysły może, bądź spotkaliście się z podobnym problemem? Pozdrawiam!
Lukasz9323 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Cześć. Przerabiałem podobny problem ze znajomego A4 i tam pojawił się problem z czujnikiem skrętu który był rozkalibrowany. Wystarczyło podpiąć pod VAGA i na nowo skalibrować. Z tym że u niego po podłączeniu wyświetlał się problem z czujnikiem a u Ciebie mówisz że błędów brak. Może któryś czujnik mechanicznie uszkodzony- no ale wtedy też by walił błędami. A co do zachowywania się ESP to gdy ta kontrolka Ci wyskoczy raczej system nie będzie działał. Więc lepiej wziąć na to poprawkę bądź zjechać i uruchomić na nowo samochód. Tym bardziej na takiej pogodzie jak teraz.
Makale Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Po 1. Podczas jazdy zapłon wyłączyć i włączyć wystarczy. Po 2. Pali się kontrolka ESP - ESP nie działa Po 3. Pali się kontrolka ESP - ABS działa, ABS nie działa gdy się pali kontrolka ABS, a nie ESP Po 4. - jedź sprawdź błędy. Nie możliwe, że ich nie ma Po 5. Jak nadal twierdzisz, że nie ma błędów to wymień czujnik STOP. W ASO z wymianą 120 zł. Po 6. @UP Gdyby czujnik kąta byłby rozkalibrowany to system ESP nie działa w ogóle, a nie sam się wyłącza podczas jazdy. I po 7. w większości przypadków czujnik kąta skrętu kalibruje się samemu podczas jazdy... Kierownica lewo prawo pokręcić się i samo ESP zgaśnie. Głównie VCDS trzeba pomóc jak coś się grzebało przy aucie, coś się kodowało itd. Czujnik kąta się rozkalibrowywuje nawet pod odłączeniu aku. Przejedziesz się 50 metrów i ESP gaśnie bo sam się kalibruje.
Lukasz9323 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 20 godzin temu, Makale napisał: Po 1. Podczas jazdy zapłon wyłączyć i włączyć wystarczy. Po 2. Pali się kontrolka ESP - ESP nie działa Po 3. Pali się kontrolka ESP - ABS działa, ABS nie działa gdy się pali kontrolka ABS, a nie ESP Po 4. - jedź sprawdź błędy. Nie możliwe, że ich nie ma Po 5. Jak nadal twierdzisz, że nie ma błędów to wymień czujnik STOP. W ASO z wymianą 120 zł. Po 6. @UP Gdyby czujnik kąta byłby rozkalibrowany to system ESP nie działa w ogóle, a nie sam się wyłącza podczas jazdy. I po 7. w większości przypadków czujnik kąta skrętu kalibruje się samemu podczas jazdy... Kierownica lewo prawo pokręcić się i samo ESP zgaśnie. Głównie VCDS trzeba pomóc jak coś się grzebało przy aucie, coś się kodowało itd. Czujnik kąta się rozkalibrowywuje nawet pod odłączeniu aku. Przejedziesz się 50 metrów i ESP gaśnie bo sam się kalibruje. I tu masz fachowe porady. Przeanalizuj każdy punkt i daj znać co znalazłeś.
Piti104 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Witam, pacjent to b6 2,4 pb +lpg multitronic. Od kilku dni borykam się z takim oto problem. Rano po włączeniu zapłonu zapaliły mi się kontrolki od ABS, ESP i migający ręczny, do tego napis BREMSE. Po kliknięciu przycisku check na tablicy napis vorsicht! störung bremse (ABS). Po przejechaniu kilku kilometrów skrzynia weszła w tryb awaryjny, auto straciło moc, kilka następnych km awaria znikła, auto gasze, odpalam i żadna kontrolka już nie swieci i auto zachowuje się normalnie. Po dłuższym postoju historia powraca i tak w koło. Ktoś miał taki przypadek i wie jak wyleczyć z tego moja Audi ?
jmk Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Naładuj prostownikiem akumulator i zobacz czy to pomogło.
Piti104 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) Aku sprawdzałem, trzyma napięcie, bezpieczniki Abs wszystkie Ok, klocki Ok, płyn pod korek, czujnik stopu wymieniony, VAg nie ma komunikacji ze sterownikiem abs Edytowane 31 Stycznia 2019 przez Piti104
jmk Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) W momencie rozruchu zimnego silnika napięcie spada i dla sterownika ABS jest za niskie. Potrzebuje on później wszystko "ogarnąć", zakodować Musisz kawałek przejechać. Podładuj go trochę i zobaczysz co będzie. Daj znać co się dzieje.? PS. W twoim profilu wpisz rocznik auta a nie twój.? Edytowane 31 Stycznia 2019 przez jmk
Piti104 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) Ten błąd pojawia się od razu po włączeniu zapłonu a w tym momencie aku ma napięcie ponad 12v, sprawdzane miernikiem . Jakieś inne pomysły ? Edytowane 31 Stycznia 2019 przez Piti104
pila24 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Problem ze sterownikiem ABS, dlatego nie łączy z nim. Odepnij wtyczkę od pompy ABS i zobacz czy nie zgniła. Jeżeli jest ok to trzeba będzie wyciągnąć pompę i zajrzeć do środka co tam sie staneło. Możliwe są zimne luty przy pinach
Piti104 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Te luty to w sterowniku rozumiem ?
pila24 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Tak w sterowniku,często pojawiają się zimne luty na łączeniu pinów i płytki z elektroniką. Ale pierw sprawdź samą wtyczkę.
Piti104 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Do wtyczki zaglądałem i wszystko wyglada Ok, a z wyjęciem tego sterownika duży problem ?
pila24 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) Trzeba całą pompę wymontować i odkręcić przewody od niej. Czyli spuszczenie płynu oraz odpowietrzanie pompy i całego układu. Sprawdziłem ze ten sterownik nie ma lutowanych pinów tylko zgrzewane wiec lutownica odpada bo popalić można punkty styku. Jest jeszcze jakaś mała szansa ze przewód pompy gdzieś jest uszkodzony i ma przebicie. Edytowane 31 Stycznia 2019 przez pila24
Piti104 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Właśnie wyjąłem sterownik bez wyciągania całej pompy ? jutro jadę do specjalisty, który je regeneruje. Dam znać jak będzie po wszystkim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się