Kornela Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Witam, 4 miesiące temu kupiłam audi a4 b8 z silnikiem 1.8 tfsi (wiem, ze jeden z gorszych) mam spory problem, a mianowicie z autka zaczął wyciekać olej, po czym wyskoczył błąd „check-in”. Na biegu jałowym samochod ma za małe obroty i szarpie, dodatkowo wyskakuje informacja ze dostaje się powietrze (tylko skąd). Samochód trafił na warsztat po podłączeniu do komputera ukazało się „zbyt uboga mieszanka paliwa” mechanik zaczął sprawdzać - uszkodzona odma, została wymieniona, niestety nic się nie zmieniło, błąd dalej się pojawia, a auto dalej szarpie. Miał ktoś podobnie ? Albo ktoś może wie co może być przyczyna? Ratujcie !! Mechanicy rozkładają rece
Muskel1 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Trzeba sprawdzić kompresje na wszystkich cylindrach. Może jest za niska na ktorymś cylindrze. Świece i cewki już sprawdzane? Jakie sa błedy w komputerze zapisane? Jeżeli podpinali auto pod program diagnostyczny? Skąd wyciekał ten olej? Co było przyczyną? Czy auto pobiera spala olej? Jak tak to ile? 1
Kornela Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Trzeba sprawdzić kompresje na wszystkich cylindrach. Może jest za niska na ktorymś cylindrze. Świece i cewki już sprawdzane? Jakie sa błedy w komputerze zapisane? Jeżeli podpinali auto pod program diagnostyczny? Skąd wyciekał ten olej? Co było przyczyną? Czy auto pobiera spala olej? Jak tak to ile? Cewki były sprawdzane, tam jest w porządku. Jedyny błąd aktualnie który jest to ten, ze dostaje się powietrze. Dokładnie nie jestem w stanie Ci powiedziec słowo w słowo. Olej wycieka przy przepustnicy. Auto spała mi dość dużo oleju srednio na 1000km litr.
Muskel1 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 Dobrze byłoby wiedzieć jaki konkretnie błąd wywala komputer. Skoro zdiagnozowano lewe powietrze dlaczego nie usunieto przyczyny?
kixi4 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) czy jest to blad P2187 ? przerabialem to mnostwo razy, cieknie olej + uboga mieszanka na jalowym = nieszczelny uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni biegow lub w 2 innych miejscach w silniku.. zapraszam na naprawe.. chociaz widze ze daleko... ale mozemy to ogarnac na miejscu w kilka godzin... Edytowane 2 Lutego 2019 przez kixi4
Kornela Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 20 godzin temu, Muskel1 napisał: Dobrze byłoby wiedzieć jaki konkretnie błąd wywala komputer. Skoro zdiagnozowano lewe powietrze dlaczego nie usunieto przyczyny? Błędy które są : P068A00 - przekaźnik główny „pkt przełącz. Za wczesny” P227900 - układ ssania „fałszywe powietrze” P050600 - regulacja biegu jałowego „za niskie obroty” takie błędy wyszły na diagnostyce Obroty silnika wynoszą tylko 778
Kornela Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 18 godzin temu, kixi4 napisał: czy jest to blad P2187 ? przerabialem to mnostwo razy, cieknie olej + uboga mieszanka na jalowym = nieszczelny uszczelniacz walu korbowego od strony skrzyni biegow lub w 2 innych miejscach w silniku.. zapraszam na naprawe.. chociaz widze ze daleko... ale mozemy to ogarnac na miejscu w kilka godzin... Są trzy błędy P068A00, P227900, P050600
kixi4 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) sprawdzcie zawor evap, byc moze nie zamyka.. chodzi o zawor n80 Edytowane 3 Lutego 2019 przez kixi4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się