martinom17 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Forumowicze, Czas rozstać się z moją Audiolą B8 FWD 2.0 TDi manual 2010r na rzecz napędu na cztery łapy (czyt. Quattro :D). Celuję w rocznik 2015 wersja B8 Lift 2.0 TDi 190 km lub B9 z tą samą jednostką napędową. Mój dylemat polega na tym czy szukać Quattro w manualu czy w S-tronicu? Przeczytałem mnóstwo wątków na forum i zaczynam mieć wątpliwości co do bezawaryjności automatów w tych nowych autach. Drugie pytanie, to czy lepiej kupić B8 z końca produkcji czy już B9? Z góry dziękuję za opinie
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Ja bym bral w aftomacie. Masz jeszcze do wyboru 8-io biegowego tiptronica i szedlbym w tym kierunku
JawoR36 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą :)
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 3 minuty temu, JawoR36 napisał: Automat, pojeździsz miesiąc i będziesz później patrzył na skrzynie manualną z pogardą Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien
JawoR36 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Teraz, Dev napisał: Mi 27 lat temu wystarczyl jeden dzien 27 lat to ja nawet nie mam ? Mi przejażdżka 500metrów po placu w ASO na fotelu pasażera podczas prezentacji pracy skrzyni DSG w nowym Crafterze wystarczyła by dołożyć do konfiguracji automat za 8k. Bajka. Do manuali wsiadam jak za karę ?
martinom17 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 6 minut temu, martinom17 napisał: Jeździłem już automatem i różnicę odczułem. Martwi mnie natomiast awaryjność automatów, koszty napraw itp Tip jest idiotoodporny. Podstawowy serwis to olej i filtr na czas
martinom17 Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Opublikowano 3 Lutego 2019 A B8 Lift występuję w ogóle w Tipie? Bo widzę tylko ogłoszenia z S-tronic lub Multi.
Dev Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Trzeba szykac, z tipem jest mniej problemow niz z s-tronikiem. Kolega kupil jakis czas temu allroada, sprzedajacy zapewnial go ze to s-tronic a na.miejscu okazalo sie ze to 8 biegowy tip. Przez co oczywiscie cena w dół
klucha11 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Dev ale ten hp8 już nie jest taki jak te starsze zf. Ja osobiście polecam stronika nie taki straszny jak to malują.
letallec Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Mam Q i automat (S-tronic) i nigdy bym go na manuala nie zamienil.
nowiciusz Opublikowano 8 Lutego 2019 Opublikowano 8 Lutego 2019 Czy w 3,0 tdi a4 allroad występuje tylko s tronic,bo w ogłoszeniach nie widziałem innych? Co się najczęściej psuje i jakie to koszty?
555porki Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 W dniu 3.02.2019 o 17:07, Dev napisał: Ja bym bral w aftomacie. Masz jeszcze do wyboru 8-io biegowego tiptronica i szedlbym w tym kierunku Dev mówisz, że lepszy tiptronic ? Jakie argumenty za ?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opublikowano 15 Czerwca 2020 24 minuty temu, 555porki napisał: Dev mówisz, że lepszy tiptronic ? Jakie argumenty za ? Mocna skrzynia, wiele zniesie, niska awaryjność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się