Audi A4 B7 1.9 tdi 2006 0 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Witam moj problem polega na tym ze przy rozpędzaniu auta przy obrotach 2,2 do 3 tys są drgania najbardziej odczuwalne na 3,4,5 biegu dodam iż poduszki silnika były wymieniane , przeguby wewnętrzne tak samo koła był wyważane zbieżność była robiona ,nowe opony juz nw co to moze byc za przyczyna i proszę was o pomoc jak by ktos wiedział co to moze byc piszcie prosze z góry dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Hmmm może dwumas? Potrafi nieźle bujać silnikiem przy wysokich biegach i niskich obrotach najbardziej. A pompowtryski w jakiej są kondycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi A4 B7 1.9 tdi 2006 0 Opublikowano 26 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 9 minut temu, lewiatan1989 napisał: Hmmm może dwumas? Potrafi nieźle bujać silnikiem przy wysokich biegach i niskich obrotach najbardziej. A pompowtryski w jakiej są kondycji? Dwumas też jest nowy tak jak skrzynia też nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) A pompki w jakim są stanie? Czy jak załóżmy rozpedzasz się i nagle wrócisz na luz to nadal trzęsie? Czy jak jadąc na luzie zaczniesz dodawać samego gazu są wibrację? Czy jak na postoju dodasz gazu to wpada w wibrację? Na postoju sprawdź cały zakres obrotów czy przy wyższych obrotach nim nie buja. A swoją drogą to chyba pół samochodu jest nowe ? Edytowane 26 Lutego 2019 przez lewiatan1989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonyharry 1 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 może połoś krzywa?? rozpędź sie do tej predkośći i wrzuć na luz , i sprawdz czy są dalej bicia ? Jeśli masz bicia powiedzmy w przedziale 80- 120 km /h ( niezaleznie od biegu) to włąśnie połoś , przegłuby wewnetrzne , albo zle wyważone koła . W moim wypadku ja miałem takie bicia , nasilały sie przy dodawaniu gazu w czasie jazdy winny był przegłub wewnetrzny lewy ( a dzwięki i biacia ewidentnie były wyczywalne z prawej strony ) . Możesz tez podnieść jedno koło do góry i je rozpedzić i sprawdzisz czy bije , z drugim tak samo . Mechanizm różnicowy radziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Pompowtryski, układ paliwowy do przeczyszczenia i zatankować dobre paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1359 Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 Masz jak zrobić logi ? Bo tu już się zaczyna szklana kula powoli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się