Lisusegg99 0 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Witam prawdopodobnie za niedługo będę zmieniał silnik z mojej b7 (uszkodzony 1.9 tdi 115km bez DPF) na silnik z b6 1.9 tdi 130km i chciałbym go ogółem czipować. Chciałbym się dowiedzieć na ile najlepiej zwiększyć moc i mam pytanie czy trzeba coś zmieniać pod maską żeby to sie trzymało i nic się nie zepsuło jakieś pompowtryski na lepsze czy cokolowiek? Nie mam o tym pojęcia a chciałbym się trochę dowiedzieć o tym. Dzięki za odpowiedź z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 165-170 KM bez problemu zrobisz na seryjnych gratach i będzie bezpiecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalonyharry 1 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 a ja mam takie pytanie , w BKE jest egr sterowany elektronicznie , w avf podciśnieniem , czy przy wymianie silnika nalezy zostawić egr sterowany elekronicznie czy przerabiać na podciśnienie ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman_873 3 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Szukaj dobrego tunera z dobra hamownia. U mnie wyplulo na spokojnie 162km I 362nm. Auto trzymalo serie przed programem, przelot 386tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się