yankeee Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r. Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?
Dev Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 23 minuty temu, yankeee napisał: Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r. Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem? https://a4-klub.pl/profile/65364-fazii/ zagadaj do tego Goscia
yankeee Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 Napisałem do tego kolegi. Może ktoś ma inne pomysły?
yankeee Opublikowano 7 Marca 2019 Autor Opublikowano 7 Marca 2019 Rozwiązane. Uszkodzony czujnik położenia wału (G28)
janek_80 Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 W skrzynce sterownika 3pinowa kostka . czujnik wysokościowy (Ciśnienia powietrza)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się