hervi89 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Langista napisał: Moim zdaniem powinien zacząć od osprzętu i na samym końcu porządny program żeby wszystko dobrze wystroić. Wszystko zależy w jakim odstępie czasu będzie to jeszcze robione, bo można i rok i dwa zmieniać osprzęt a bez chipa i tak nie będzie efektu jaki powinien być po wymianie danej/ych części. Godzinę temu, wesz82 napisał: O jakim wirusie piszecie jak jego auto już to ma??? Niech wstawi graty i zrobi softa. Do autora-co możesz wstawić sam???? Kolega w następnych postach odniósł się jeszcze do 1.8t, które ewentualnie by zamienił z tdi z pierwszego posta, ot to, temat wirusa Edytowane 10 Marca 2019 przez hervi89
Langista Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 No tak, ale pisałem to z takim zamiarem, żeby graty zebrać i później je wystroić żeby był efekt, a nie latać na strojenie za każdym dołożonym fantem, tzn można ale po co.
wesz82 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) 6 godzin temu, hervi89 napisał: Kolega w następnych postach odniósł się jeszcze do 1.8t, które ewentualnie by zamienił z tdi z pierwszego posta, ot to, temat wirusa Ok. Ja zrobilem tak. Wpierw turbo potem wirus potem wtryski potem fmic potem pompa. O pierdolach typu sprzęgło hebel nie pisze nawet bo to raczej oczywista sprawa. Znam dobrego człowieka który za każdym razem robił mi softa.ogolnie i ugralo się z 10 wersji.. Jakbym miał z każdym razem cisnąć do tunera z firmą to bym odpuścił i zrobił to raz.. Edytowane 11 Marca 2019 przez wesz82
Langista Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 No Ty masz kumpla co za frajer zrobił Ci softa, ale nie ma sensu za każdym razem po wirusa jechać bo to niepotrzebny wydatek jest. Najlepiej nazbierać graty, nie koniecznie je montować a zamontować np jak już wszystko będzie ogarnięte i w tedy ruszać z tematem.
kojot692880745 Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Opublikowano 11 Marca 2019 Co racja to racja, lepiej powoli graty ogarniac i jak skompletuje to dopiero montaż i program
Kowi87 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 Nie ma sensu jechać w pół srodki typu 150/180KM, załóżcie sobie oczywisty sensowny przyrost, kompletujcie graty i na strojenie. Bez sensu robić soft stopniowo z powodu wymiany pojedyńczych gratów, raz że przyrost znikomy kasa wydana, to brak satysfakcji, satysfakcja jest jak jest mocny strzał mocy wzgledem tego co sie miało. Etapy przyrustów stopniowo juzdawno rozpracowane, takze jak coś robić to grubo, bo lekkie przyrosty rozczarowują.
wesz82 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 W dniu 18.03.2019 o 16:20, Kowi87 napisał: Nie ma sensu jechać w pół srodki typu 150/180KM, załóżcie sobie oczywisty sensowny przyrost, kompletujcie graty i na strojenie. Bez sensu robić soft stopniowo z powodu wymiany pojedyńczych gratów, raz że przyrost znikomy kasa wydana, to brak satysfakcji, satysfakcja jest jak jest mocny strzał mocy wzgledem tego co sie miało. Etapy przyrustów stopniowo juzdawno rozpracowane, takze jak coś robić to grubo, bo lekkie przyrosty rozczarowują. Dobrze rozumiem że od razu ma pakować setap na 200+ bo inaczej nie ma.sensu tj nie czuć mocy??? Robiąc powoli też się czuje to fakt nie ma buta. Np po zmianie na 216 dol zrobił się mocniejszy zaś reszta słabo ale w logach urwało ok 1sek.
Kowi87 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 1 godzinę temu, wesz82 napisał: Dobrze rozumiem że od razu ma pakować setap na 200+ bo inaczej nie ma.sensu tj nie czuć mocy??? Robiąc powoli też się czuje to fakt nie ma buta. Np po zmianie na 216 dol zrobił się mocniejszy zaś reszta słabo ale w logach urwało ok 1sek. Oczywiscie że tak, jesli decyduje sie na robienie mocy to nie zrobi raz a dobrze Teraz jest tyle możliwości, ze aż głupio sie tak ograniczać. Im dłużej budujesz tym wiecej sie zmienia po drodze co w efekcie odbija sie na zakupach początkowych, np. rok temu kupione 216ki, a przez rok decyzja że bedzie jednak wiecej, teraz trzeba sprzedać 216ki i kupić 260ki... 200KM z VP to już że tak powiem norma, która nie kosztuje tyle co kiedyś jak 200 było czymś wielkim z tego silnika.
wesz82 Opublikowano 24 Marca 2019 Opublikowano 24 Marca 2019 2 godziny temu, Kowi87 napisał: Oczywiscie że tak, jesli decyduje sie na robienie mocy to nie zrobi raz a dobrze Teraz jest tyle możliwości, ze aż głupio sie tak ograniczać. Im dłużej budujesz tym wiecej sie zmienia po drodze co w efekcie odbija sie na zakupach początkowych, np. rok temu kupione 216ki, a przez rok decyzja że bedzie jednak wiecej, teraz trzeba sprzedać 216ki i kupić 260ki... 200KM z VP to już że tak powiem norma, która nie kosztuje tyle co kiedyś jak 200 było czymś wielkim z tego silnika. Dokładnie.
hasahad Opublikowano 26 Marca 2019 Opublikowano 26 Marca 2019 200 to przysiadasz dwa dni przy aucie i masz ?
kojot692880745 Opublikowano 23 Lutego 2020 Autor Opublikowano 23 Lutego 2020 Witam. Mam pytanie, sorki ze odświeżam ale nie chce robić bałaganu i zakładać kolejnego tematu. niebawem będę wymieniał wtryski i myślę żeby wrzucić 216 bądź 230. Czy po tej zmianie muszę zrobić korektę programu? Ile mocy może dojść? +-
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się