Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuka przy pełnym skręcie...


tomek899

Rekomendowane odpowiedzi

Przegub zaczyna strzelać pod obciążeniem na skręconych kołach. Jadąc i kręcąc 8 nie będzie. Przy ruszaniu, na skrzyżowaniach, kiedy się rozpędzasz owszem. Im więcej wtedy gazu dodasz tym głośniej. 20 tyś to Ci nie wytrzyma, małe szanse. A co się stanie, po prostu auto Ci stanie i koniec jazdy. Złap za półosie i szarp, wyczujesz luz. Chyba, że już osłona zerwana to będzie widać. Jeździsz B7 a nie starym polonezem, ogarnij to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2019 o 05:50, tomek899 napisał:

a na stacji diagnostycznej wyjdzie jakby był przegub zewnetrzny uszkodzony ?

na wprost jak ruszam zadnego stukania, tak samo na dołkach

jedynie jak stoje, kierownica na maxa obrucona i ruszam wtedy słychac, ale to tez nie zawsze

Sprawdź, czy problem występuje na przykład podczas zjazdu z ronda albo ogolnie podczas ciasnych zakrętów itp. Tutaj masz link do tematu, który może Ci się okazać pomocny w tej kwesti.

 

Edytowane przez sieradzky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że te same objawy mam, przy zawracaniu słychać przeskakiwanie (auto jeszcze na stalówkach zimowymi oponami). U mnie dodatkowo osłona przegubu pękła. Wszystko wskazuje na przegub, okaże się przy demontażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...