Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi dynamiczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

Jestem nowy ogólnie na forach tak że proszę o wyrozumiałość ?

Piszę tu( choć nie wiem czy dobrze) bo miałem problem z doładowaniem w moim silniku 1.8t AEB. Auto było słabe więc założyłem mu turbo boosta gdyż nie ma czujnika doładowania map sensora. Pokazywało mi doładowanie rzędu 0,2bar czytałem na forach że powinno być do 0,6bar. W celu sprawdzenia turbiny odłączyłem wężyk podciśnienia od westegeyt turbina szybko przeładowywała. Podłączyłem więc wężykiem wyjście od turbiny bezpośrednio do westegeyt, boost pokazywał dalej doładowanie rzędu 0.2bar. więc uznałem że jest źle wyregulowana sztanga (dodam że wyskakiwał też błąd o zbyt bogatej mieszance). Więc postanowiłem ją wyregulować za pomocą wakum pompce. na początku poniosła mnie fantazja i ustawiłem 0.7bar lecz  w nocy zauważyłem że turbo zrobiło się czerwone z temperatury. Więc ustawiłem na ciśnienie 0,55bar teoretycznie powinno być oki. Ałto dobrze chodzi ale nie miałem jeszcze przyjemność sprawdzenia turbiny w nocy  czy jest czerwona. w tym celu zrobiłem logi dynamiczne grupy 02,07,09. I tu jest moja prośba żeby ktoś mógł rzucić fachowym okiem na te logi i powiedzieć czy tak może zostać i czy jest oki ? Aha wiem że logi powinny być robione do 6tys ale robiłem je sam dlatego troszkę nie udolnie i wolałem nie ryzykować z turbiną.

LOG-01test 2 tur-002-007-009.csv

Opublikowano

Logi wrzuca się na vaglogi lub malonetuning. Tu potrzebny jest log 002+007 i 003+025

Opublikowano

Dzięki za informację ,jak tylko zrobię te logi to je wrzucę tylko trochę ciężko z czasem pewnie w weekend zrobię ;)

 

Opublikowano

Zrobiłem logi o których mówił "zwonko" i byłbym bardzo wdzięczny gdyby je ktoś przeanalizował :D

 http://vaglogi.pl/log-003_025_E82h30q.html

http://vaglogi.pl/log-002_007_EeO9Q1v.html

Przepraszam że tak długo zwlekałem z logami ale ciężko ostatnio u mnie z czasem :)

 

Opublikowano

Wg mnie przepłwyka kłamie...

Opublikowano (edytowane)

Ale jak auto dobrze ciągnie i nic mu się nie dzieje poza tą czerwona turbina, to wymieniać czy lepiej się wstrzymać?  Przeplywke wymieniałem z pół roku temu oryginalna Boscha ale z innego auta 

Edytowane przez Koll
Opublikowano

Odepnij przepłwykę zobacz czy efekt będzie ten sam...

Opublikowano

Napisz jakie masz teraz doładowanie na zegarze.

Opublikowano

Cześć koledzy teraz mam doładowanie 0.55 do 0.6 nie dobija. 

Opublikowano (edytowane)

Zwonko ale jak odezwę przepustnice to mam patrzeć czy turbo robi się czerwone?  Bo tak jak wcześniej wspomniałem to nie ma żadnego szarpania podczas jazdy?  Czy może sprawdzić różnice w mocy?  chodzi mi o to na co mam zwrócić uwagę?  

Edytowane przez Koll
Opublikowano

Kolega wyżej napisał żebyś podał ciśnienie, to najlepsze sprawdzenie. A ja nic o przepustnicy nie mówiłem. Tylko o przepływomierzu. I wyraźnie napisałem 

W dniu 28.03.2019 o 10:14, zwonko napisał:

czy efekt będzie ten sam...

a efektem było czerwone turbo.

Opublikowano (edytowane)

Napisałem wyżej, doładowanie ma 0.55 bara,  a tam przepraszam za pomyłkę chodziło mi o przepływke.  

Edytowane przez Koll
Opublikowano

Wieczorem spróbuję się przejechać bez przepływomierza to napisze co się działo. 

Opublikowano (edytowane)

Kolego odłączyłem przepływomierz i było tak że od 2500 obrotów tak jak by tracił moc coś go trzymało, zaraz wypaliło błaď o za niskiej wartości przepływomierza a turbina znów była czerwona ?

Edytowane przez Koll
Opublikowano

No to sorki ale ja nie wiem o co chodzi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...