DobryGood Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Ezektor mam założony nie oryginalny firmy topran
przem8 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Jak masz stary ori to zamień. No chyba, że jest pęknięty. Topran to gówno jakich mało
DobryGood Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 No właśnie jak silnik pracuje na jałowym to słychać syczenie w ezektorze ale jest szczelny
jubar Opublikowano 26 Marca 2019 Autor Opublikowano 26 Marca 2019 (edytowane) Wracając do mojego problemu, założyciela tematu. Zacząć od podmiany czujnika ciśnienia doładowania? Edytowane 26 Marca 2019 przez jubar
DobryGood Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Kolego ja bym zrobił tak zanim pójdę kupić jaki kolwiek czujnik trzeba zweryfikować czy jest naprawdę uszkodzony. Sprawdź wartości i je porównaj na zimnym silniku np z rana wszystkie temperatury (bez uruchamiania samochodu najpierw) oraz sprawdź jednocześnie ciśnienie doładowania ma ci pokazywać atmosferyczne. Dopiero uruchom silnik i na podglądzie sprawdź co się dzieje.
DobryGood Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 Info ode nie jednak był uszkodzony ezektor a miałem go za sprawny ponieważ nie dawno go wymieniłem (firmy topran) teraz trochę lepiej jest z pracą jałowca silnika jeszcze żadnej trasy nie zrobiłem więc nie wiem czy wróciła moc. Jak tylko sprawdzę to dam znać. Będzie info dla innych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się