Skocz do zawartości
IGNOROWANY

przód pieje do góry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie ,

Panowie  3 miesiące temu kopiłem a4b7  jak na zdjęciach strasznie irytuje mnie pjejący  do góry  przod, w poprzednich 2 audi zawsze miałem zawiechę 1BE i auto fajnie stało  niżej ale zawsze mniej więcej równo, a tu  tragedia jak dla mnie wg mnie tyl  jest  ok  a cos  z przodem było  kombinowane to co  zaobserwowane :

zawieszenie 1BE  czyli -20mm od serii

amory  czerwone  i z przodu  i z tylu .

sprężyny wg mnie  sa ok  co do masy  i zawieszenia  z przodu  mam 2 paski zielony i biały i tak powino byc wg  wytycznych  z  forum. z tyłu  tez ok

Kola na jakich  teraz stoi  205/55/R16  zima 

co wg was powinien sprawdzić   zobaczyć i jak to  wyrównać ( wolałbym obniżyć przód)  ?

A może podajcie  ile mm. macie  od  ziemi  do  krawędzi błotnika z przodu i z tylu mierząc na piaście  np.  oczywiście dla kół jakie mam i zawiecha  1BE

 

pozdrawiam colak.

 

audi.jpg

audi3.jpg

audi2.jpg

Opublikowano (edytowane)

Sprężyny z tyłu mogą być zmęczone jak to w avancie,poszukaj czegoś z sedana lub cabrio tak ze 2 klasy wyżej by skompensowac masę butli lpg. A czerwone amory to zawiecha 1BV

Edytowane przez pila24
Opublikowano

no ale ja chcialbym przod obnizyć Przepraszam ale nie zgodzę sie  z toba  czerone  to  juz w 1BE byly  we wszytkich  tak mialem 

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej pisał. Może być zmeczona zawiecha od wożenia ciężkich towarow albo masz wsadzony gaz co odbija się na tyle.

Czerwone amory jak najbardziej występują przy 1BE.

Obniżyć przód mozesz poprzez zamianę talerzyków pod sprezynami na te z B5. 

Podnieść tył możesz poprzez dołożenie dokładek nad sprężyny z zawiechy 1BR na złe drogi. Podniosą tył o około od 13 do 20mm. Zależy jak zmęczona ta zawiecha. 

Opublikowano

ok  zobaczymy  może ktoś  wrzuci  pomairy  wysokości wg ,mnie tyl jest  ok  ale  tyl  jest  bardzo sztywny .

Opublikowano

Tył na bank masz klapnięty. Mam to samo u siebie od butli z gazem plus od tego że zawiecha woła już o wymianę bo jest jeszcze wszystko ori od nowości. Odboje na amorach sparciałe itp.

Przy 1be przod i tył powinny stać coś koło 65 może 64cm od podłoża

Opublikowano

ok  zobaczę tylko nie wiem kiedy  :( pany a jak u was to wygląda ?a jakies sposoby na własnoręczne obniżenie mojego przodu ? wg mnie to przód pieje do góry !!! 

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, colak napisał:

jakies sposoby na własnoręczne obniżenie mojego przodu ?

Kolega wyżej pisał aby zastosować talerzyki z b5,wtedy przód obniży się. U  mnie d*pa siedziała bardzo nisko,prawa strona na 62cm od gleby do rantu a lewa 59cm- pękła sprężyna. Wymieniłem sprężyny na 3 klasy wyższe od cabrio,tył przy 1/3 butli lpg siedzi na równi z przodem czyli 65cm.

Nie mam fotki z przed wymiany sprężyn,ale uwierz mi ze wyglądało to gorzej niż u Ciebie-tak siedział ze linki od ręcznego wbiły się w osłony podłogi. 

Fotka po wymianie springów

 

20180706_142147_compress_99.jpg

Edytowane przez pila24
Opublikowano (edytowane)

przód najtaniej obniżyć talerzykami pod sprężynę z B5 wtedy zmieniasz tylko talerzyki powinno być niżej o jakieś 15mm ale dokładnie to doczytaj w wątkach z zawiechą bo ja tego nie robiłem i piszę z pamięci co czytałem więc mogę się coś mylić ile to mm siądzie. 

Edytowane przez MaTeo85
Opublikowano

oki  dzięki będę  drążył temat  kolego pila 24 też masz  1be?

Opublikowano

Mam 1BV,jak dla mnie za twarde i myślę że w tym roku będę zmieniał na sachsa odpowiednik 1BE.

1BV i 1BE stoją na tej samej wysokości bo sprężyny takie same.

Opublikowano

A czy 1BV  to nie -30 mm  od serii ?  tak mi sie wydaje .

Opublikowano
8 godzin temu, colak napisał:

A czy 1BV  to nie -30 mm  od serii ?  tak mi sie wydaje .

Nie w 1bv są tylko inne amory

Opublikowano

ok sprawdziłem u siebie przód 66,5cm  tył 63 cm porażka  ciec muszę tył podnieść a przód obniżyć, czytałem temat tych  flasz- talerzyków  z b5 ktos pisal ze opony mu cięło a obniżyć można o 15-20mm w lato przeźbie pewnie temat :)  no ale z tyłem tez muszę coś  zrobić 

Opublikowano
2 godziny temu, colak napisał:

ok sprawdziłem u siebie przód 66,5cm  tył 63 cm porażka  ciec muszę tył podnieść a przód obniżyć, czytałem temat tych  flasz- talerzyków  z b5 ktos pisal ze opony mu cięło a obniżyć można o 15-20mm w lato przeźbie pewnie temat :)  no ale z tyłem tez muszę coś  zrobić 

na przód wrzuć 6 kat.wag.,na tył 9kat.wag. i powinno być ok 64cm przód i tył

Opublikowano

jak to a to te katerie wagowe to ie twardośc  tylko wysokośc  spreżyn ?

Opublikowano

Jak będzie niższa kategoria to bardziej auto usiądzie, np ja mam z tyłu 8kat i jest ok 63,5cm , znajomy ma 9kat i ma 64-64,5cm, nie wiem jak dokładnie z wagą przodu bo ja i znajomy mamy 1.9 , ja mam 7kat i ok 65cm , a kumpel 6kat i ok 64cm, a 1.8t jest lżejszy z przodu tylko nie wiem o ile, pomiary podałem przy kole 18 cali

Opublikowano

ok  a te wagi dobierałeś   po kolorach  pasków na sprężynach  tak ?

A jak sprężyna jest  spracowana i  usiadała  to do niczego dobieranie tych  grup wagowych  czyż nie tak ?

Opublikowano

Tak do kolorów , ważne żeby nie były pokorodowane , ja kupiłem zestaw dla kumpla + tył do siebie i są ok , wiadomo kupowałem używki i trzeba się liczyć że różnie może być,sle jak sprężyna ma ori lakier bez korozji to nie będzie raczej zmęczona

Opublikowano

dzis wstawiłem gumy na tył i mam 64 z tyłu,  ale jest mega twardo :( jest lepiej wyżej,  z tylu sprężyny  byly  wymieniane  jednak  jakieś noname bez kresek

ma ktoś talerzyki od b5?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...