Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 v6 jaki gazik?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b6 2.4 v6. Rok 2004 i mam dylemat czy instalacja gazowa ma sens w takim aucie? 

Dzwoniłem do paru gazownikow to dostałem propozycję agc i Kinga. 

Jaka instalacja będzie najlepsza? I jaka różnica w spalaniu miedzy benzyna a gazem. 

Za każdą odpowiedź z góry dziękuję. 

Pozdrawiam, 

Dawid. 

IMG_20190401_192343.jpg

Opublikowano (edytowane)

Najpierw znajdź polecany zakład w Twojej okolicy, bo ważniejszy od gratów jest poprawny montaż i kumaty gazownik. Odwiedź lpg forum i tam szybciej znajdziesz pomoc :P Osobiście zakładałbym staga, wtryskiwacze acw03 lub barracuda i reduktor acr01 250 km lub coś z kme. Spalanie do 20% wyższe niż na pb.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Wszystko zalezy jaki masz na to budżet?

Opublikowano
1 minutę temu, Deska826 napisał:

Wszystko zalezy jaki masz na to budżet?

Zapłaciłem za autko to i na instalację jest. Cena tutaj nie gra roli ma być solidnie dobrze i na lata 

Opublikowano

No to dobrym rozwiązaniem byłby STAG, ja nigdy sie na nim nie zawidołem a wtryski to może barracuda. Nigdy ich u siebie nei miałem, ale generalnie ludzie bardzo chwalą.

Opublikowano (edytowane)

A ja polecam BRC. Mam przejechane ok 90tkm i jak na razie żadnych problemów, ale jak ktoś już wyżej zauważył to ważniejszy jest solidny montaż. Spalanie wyższe od 15-20% względem tego co na komputerze.

Edytowane przez piti82
Opublikowano (edytowane)

To pierwszy wątek o gazie w 2.4? Bo mam wrażenie, że cała wiedza jest na forum ale ok.

BRC -no można, ok. Ale niekoniecznie.

Nie jest ważne tylko "nie miałem problemów przez XXX km", lecz co będzie jeżeli wystąpią, koszty zakupu, serwisu i ŁATWOŚĆ OGARNIĘCIA

STAGa zna każdy w zasadzie, jest popularny, rozbudowany i ma mnóstwo prasy w sieci. A przy tym jest absolutnie wystarczający i to z zapasem. Kableki za grosze, soft za darmo i ogarnia się na luzie. Znam całą masę ludzi co ogarniają STAGa, a BRC to na palcach jednej ręki policzyć takich co mają porządne pojęcie. Do tego sterowniki STAGa to nawet na szrocie występują w wyborze, a BRC już takie powszechne nie jest. 

Nie mam nic do BRC jednak czasem nie ma sensu pchać się w koszty.

Wtryski pojedyncze na krótkich wężykach -mam u siebie Herculesy i Baraccudy. Ale dbam o nie od podstaw czyli FILTRY fazy lotnej porządne. Ja używam typu twister. Nawet nie wiem ile wtryski mają obecnie, sporo. Ale nie robią kłopotów. Raz na jakiś czas zalewam filtr co najmniej w połowie denaturatem i na nim chodzi na wolnych. Coś tam zawsze podczyści...

Reduktor z dużym zapasem(dużym! Bo są zakłamane i mało który zbliża się do deklarowanej mocy nawet w idealnie zapewnionych warunkach pracy). 

Węże PARKER. Tak, węże -baaaaardzo ważne. Podobnie trójniki to wejścia w obieg. I OPASKI. Tam, gdzie się wpinamy w obieg cieczy powinny być sprężyste, takie pod "ściskam, nakładam, puszczam i obciska sprężyście". Pracują w temperaturach i zawsze się dociskają. Bo jak już upchniemy to gdzieś nisko za głowicą to każdy wyciek zrobić(a g...a z tworzywka zakręcone zwykłymi opaskami puszczają ZAWSZE po jakimś czasie) będzie mordęgą.

 

Pytania o sens udam, że nie widzę. Sens jak zad -każdy ma swój. 

Ale mała anegdota o kumplu. 

"Mało jeżdżę to po co mi gaz?!"

I pojechał do Albanii na benie. Wrócił i po tygodniu mam go w drzwiach "jakie klocki polecasz, bo mi Valteki chce montować w zakładzie" :E :E

 

Edytowane przez pulpecik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...