Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] problem ze wstawaniem turbo..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.Słuchajcie mam problem ze swoim audi.... Otóż turbo łapie dopiero od 2.8k obrotów..... Auto było juz u 3 mechaników i nie mogą znaleźć przyczyny.

Wymieniona turbina 2x, przekladana również od tego samego modelu, więc turbo wykluczone....
Zmieniony N75 na nowy orginal
Sprawdzona przepływka -sprawna
przewody, gumy bez dziur...
Zrobiłem logi dynamiczne... załączam je i czekam na pomoc Panowie!

Kanał 11, log statyczny
http://vaglogger.apphb.com/log/5ca4de3d8d22d9591cebbd49

Kanał 3, 10, 11 - logi dynamiczne
http://vaglogger.apphb.com/log/5ca4de868d22d9591cebbd4a

Kanał 3, 11 - logi dynamiczne
http://vaglogger.apphb.com/log/5ca4deb58d22d9591cebbd4b

Kanał 10, 11 - logi dynamiczne
http://vaglogger.apphb.com/log/5ca4ded68d22d9591cebbd4c

Błędy silnika:

 

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2944 /min
                    Torque: 304.0 Nm
                    Speed: 69.0 km/h
                        99.45 %
                    Voltage: 13.79 V
                    Pressure: 2449.5 mbar
                    Pressure: 1831.8 mbar

005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
               P1586 - 006 - Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 960 /min
                    Torque: 32.0 Nm
                        0.00 %
                    Voltage: 12.32 V
                    Temperature: 83.0°C
                    Torque: 1016.0 Nm
                    Time: 0.0 s

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie paliwa na tandempompie podczas jazdy, może nie trzyma odpowiednich wartości na niskich obrotach przez co pompki nie mają co pompować.

A jak nie ma spalin o odpowiednich parametrach to i turbo dmuchać nie będzie tak jak powinno :whistling:

Edytowane przez piotrsob1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...