M0ZART Opublikowano 10 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2020 W dniu 22.03.2020 o 18:34, afroo. napisał: Siema. Szukam informacji na temat ori rozpórki montowanej za ścianą grodziową. Posiadasz u siebie takie cudo? Sprawdziłem, posiadam. Wyglądaj jak płaskownik i jest przed aku patrząc na wprost samochodu. Na dniach mogę mieć fotki
afroo. Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Dzięki ale temat już rozeznany. Interesowało mnie mocowanie tej rozpórki i już ustalone, że mocowania są spawane do grodzi.
M0ZART Opublikowano 29 Września 2020 Autor Opublikowano 29 Września 2020 Witajcie ponownie po kolejnej przerwie Czas leci a ja dalej małymi krokami coś tam dłubie.. Jak wcześniej obiecałem tak zrobiłem czyli większy hamulec przód z porsche Trochę roboty przy tym było bo wyszły pewne „kwiatki”.. Koniec końców udało się złożyć a eSa poza nowymi hamulcami dostała nowy przegub, piaste, wahacz dolny i wszystkie osłony przegubów. A więc tak : - zaciski z18 z porsche 6- tłoków - tarcze Rotinger GT ( graphit line ) 350mm - klocki ceramiczne TRW Poprawa hamowania zauważalna, polecam Dodatkowo poczyniłem kroki w celu przygotowania miejsca pod cold air intake. Jest miejsce i jest sens, jak dobrze pójdzie to niebawem uda mi się wam to pokazać. Tymczasem wstawiam zdjęcia z montażu hebli. Pozdrawiam !! 5
Michu1996 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 No ładnie się prezentują te zaciski z Porsche
wojtek_lbn Opublikowano 2 Października 2020 Opublikowano 2 Października 2020 Zrobiłeś tą rzeźbę z tarczą z MLa czy jakiś własny patent na montaż Z18?
M0ZART Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 W dniu 2.10.2020 o 09:32, wojtek_lbn napisał: Zrobiłeś tą rzeźbę z tarczą z MLa czy jakiś własny patent na montaż Z18? Powiedzmy, że własny. Tarcza MLa jest 345mm. Tutaj jest 350mm
M0ZART Opublikowano 3 Października 2020 Autor Opublikowano 3 Października 2020 W dniu 30.09.2020 o 17:15, Michu1996 napisał: No ładnie się prezentują te zaciski z Porsche Gdyby nie dystanse na przodzie to by felga nie weszła ??
Wandej Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 W dniu 03.10.2020 o 19:54, M0ZART napisał: Powiedzmy, że własny. Tarcza MLa jest 345mm. Tutaj jest 350mm No a ta 350mm z czego jest? Z innego ML`a przecież
M0ZART Opublikowano 13 Października 2020 Autor Opublikowano 13 Października 2020 W dniu 8.10.2020 o 21:27, Wandej napisał: No a ta 350mm z czego jest? Z innego ML`a przecież Z CLA 45 AMG
wojtek_lbn Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 W dniu 13.10.2020 o 04:54, M0ZART napisał: Z CLA 45 AMG Czyli w zasadzie niewielka różnica, średnica 350 zamiast 345mm, ale grubość dalej 32, a zacisk pod tarcze 34mm jak dobrze pamiętam zastanawiałem się nad taką rzeźbą, ale chyba jednak zostanę przy odnowionym seryjnym zacisku na dobrym klocku.
M0ZART Opublikowano 19 Października 2020 Autor Opublikowano 19 Października 2020 W dniu 14.10.2020 o 22:14, wojtek_lbn napisał: Czyli w zasadzie niewielka różnica, średnica 350 zamiast 345mm, ale grubość dalej 32, a zacisk pod tarcze 34mm jak dobrze pamiętam zastanawiałem się nad taką rzeźbą, ale chyba jednak zostanę przy odnowionym seryjnym zacisku na dobrym klocku. Z tego co pamiętam to na tarcze 345mm zakładasz klocki z17 ( mniejsze ). Tutaj są z18 więc cała powierzchnia jest wykorzystywana
M0ZART Opublikowano 26 Października 2020 Autor Opublikowano 26 Października 2020 No i stało się, Drugie hamowanie ( zdecydowanie lepsze niż pierwsze ) ale to jeszcze nie jest to co mnie zadowoli. Podczas 5 pomiaru przepływomierz powiedział "papa" więc będzie powtórka ( o ile wcześniej się nie sprzeda..) - czekam obecnie na uznanie reklamacji. Poniżej wykres : 338,8 / 413 - Otwarta przepustnica wydechu 332,4 / 402 - Zamknięta przepustnica wydechu Do zobaczenia wkrótce
M0ZART Opublikowano 9 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2021 Po nierównej walce z przepływomierzem i innymi przeszkodami wracam z nowościami ? Podczas oczekiwania na reklamacje przepływomierza ( uznana ) wpadłem na pomysł przebudowy układu dolotowego ( wszystko prawie skończone, zostało tylko zamontować inną przepustnicę ). Po założeniu przepustnicy jadę na hamownie w celu porównania - osobiste wrażenie : lepiej jedzie z dołu. Do oceny pozostawiam wam ? Do zobaczenia niebawem ?? 3
M0ZART Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 Siemano ! Czas leci a z nim wpadają nowe pomysły... Przy okazji wymiany grania wpadło wyciszenie całej podłogi z bagażnikiem, drzwi, oraz słupki środkowe Granie fajne, na wtorkowym spocie ludziom się podobało ( zwłaszcza masaż ). Setup: Mata Bitmat na karoserie Pianka na elementy plastikowe Bitmat 6mm Przewód zasilania do audio Hollywood 50mm2 Zasilanie wzmacniacza Edge od głośników średnie / wysokie 21mm2 Zasilanie wzmacniacza od skrzyni ( wzmak Kicx ) + Kondensator 2F ( idealnie pasuje w skrzynkę po ori subie ) 21mm2 Radio ori RNS-E ( nie led ) Przy okazji wleciały też nowe pasy 2 1
K4rol81 Opublikowano 26 Maja 2022 Opublikowano 26 Maja 2022 Oszalał , teraz to już w ogóle tej V8 nie będziesz słyszał , dobra robota Ile tej maty poszło na całe auto ? Pasy bardzo fajne 1
M0ZART Opublikowano 26 Maja 2022 Autor Opublikowano 26 Maja 2022 @K4rol81 3,5 rolki. Nie pamiętam ile jest na rolce bo zajęło mi to szmat czasu Zacząłem tydzień po bukowinie Co do silnika i wydechu. Dalej można ze środka delektować się brzmieniem 2
Wandej Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 Cieszy oko auto doprowadzone do takiego stanu V8 będzie dalej frajdę dawać
M0ZART Opublikowano 31 Maja 2022 Autor Opublikowano 31 Maja 2022 W dniu 27.05.2022 o 03:13, Wandej napisał: Cieszy oko auto doprowadzone do takiego stanu V8 będzie dalej frajdę dawać Są w planach pewne zmiany ale o tym niedługo Póki co ?? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się