Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczenie klocków.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie pomogły nowe łączniki stabilizatora.

Opublikowano
5 godzin temu, Langista napisał:

U mnie pomogły nowe łączniki stabilizatora.

Wiesz też właśnie nad tym myślę , może od razu wymienić gumy na stabilizatorze? 

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze nie słyszałem żeby komuś one padły. Dzięki wielowahaczu w audi stabilizator ma lżejszą pracę, to też gumy dłużej trzymają. Sprawdź też luzy na dolnych bananach. Najbardziej słychać ja podczas wolnych podjazdów przodem/tyłem na niskie krawężniki z podjazdów.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
12 godzin temu, Langista napisał:

Jeszcze nie słyszałem żeby komuś one padły. Dzięki wielowahaczu w audi stabilizator ma lżejszą pracę, to też gumy dłużej trzymają. Sprawdź też luzy na dolnych bananach. Najbardziej słychać ja podczas wolnych podjazdów przodem/tyłem na niskie krawężniki z podjazdów.

Sprawdzę ale kolego czy nie pokazało by na stacji diagnostycznej?  Jak sprawdzić te łączniki  stabilizatora? 

Opublikowano

Oceń stan gum, jak są popękane to będziesz wiedział że do wymiany. To na stacji nie wyjdzie. W 90% przypadków jak nie masz zerwanej tulei to diagnosta nawet uwagi nie zwróci.

Opublikowano
2 godziny temu, Dragon7820 napisał:

  Jak sprawdzić te łączniki  stabilizatora? 

Wleźć pod pojazd i ocenić.

Z tymi klockami to jak dobrze zamontowane i piszczą od nowości to może być również skład mieszanki lub pory w materiale ciernym.

Czasem nawet dobre firmy puszcza jakieś buble miałem tak nie dawno, reklamowałem klocki i reklamacji nie uznano.

Dwa razy rozbierałem zaciski, zdejmowałem tarcze, sprawdzałem piasty i całe zawieszenie, spędziłem przy tym dwa całe dni.

Wymieniłem klocki na inne i po piskach ale przynajmniej zaciski jak nówka.

Opublikowano

Z tymi klockami to sprawdzę , może wymienię znowu całe zestawy kupię klocków bo szału idzie dostać z tym Piszczeniem i buczenie tak to słychać jak by klocki właśnie gdzieś tarły plus to buczenie tyłu . Jaka firmę włożyć klocków? 

Opublikowano

Ja od zawsze mam TRW i nigdy nie było sytuacji żeby piszczały.

Opublikowano

Witaj wszystko z tyłu sprawdzone i dalej to samo powyżej 100km słychać buczenie , tarcze zmieniłem na stare nic to nie dało , a może muszę być te małe blaszki między klockami a jarzmami ? 

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli coś tam było na początku, to wypadałoby tak samo poskładać. To buczenie może być wynikiem dwóch rzeczy. Zajechanego łożyska lub złego cisnienia w oponie. Zamień koła przód z tyłem, tak wyeliminujesz opony.

Masz quattro?

Edytowane przez Langista
Opublikowano
2 godziny temu, Dragon7820 napisał:

 a może muszę być te małe blaszki między klockami a jarzmami ? 

O jakie "blaszki" Ci chodzi ?.

Nie wiem, jak jest w twoich zaciskach ale występują blachy antywibracyjne nakładane na klocek coraz częściej wypierane przez blachę nitowaną do blachy klocka lub naklejaną matę..

Występują jeszcze blaszki z blachy nierdzewnej montowane w jarzmach tam, gdzie następuje suw klocka.

Opublikowano
54 minuty temu, KINIAM napisał:

O jakie "blaszki" Ci chodzi ?.

Nie wiem, jak jest w twoich zaciskach ale występują blachy antywibracyjne nakładane na klocek coraz częściej wypierane przez blachę nitowaną do blachy klocka lub naklejaną matę..

Występują jeszcze blaszki z blachy nierdzewnej montowane w jarzmach tam, gdzie następuje suw klocka.

Chodzi o blache gdzie posuwa się klocek , one wtedy tak usztywniaja klocki że ich ruszyć nie idzie więc ich nie wkładałem . No właśnie mam takie odczucie jak by coś wchodziło w wibracje . 

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Jeżeli coś tam było na początku, to wypadałoby tak samo poskładać. To buczenie może być wynikiem dwóch rzeczy. Zajechanego łożyska lub złego cisnienia w oponie. Zamień koła przód z tyłem, tak wyeliminujesz opony.

Masz quattro?

Opony były sprawdzane dwa razy i zmieniałem też na zupełnie inny zestaw , więc to nie to . Nie posiadam quattro . Chyba jutro zamówię nowe klocki , łożysko wymieniłem bo miałem problem z pierścieniem . Złożyłem wszystko tak jak było i dalej to samo , ręce opadają . Jutro zmienię łączniki z przodu to posprawdzam wszystko kolejny raz  ?

Opublikowano

Postaraj się nagrać ten dźwięk. Posprawdzaj układ wydechowy czy wszystkie gumy są nie popękane.

Opublikowano
8 godzin temu, Langista napisał:

Postaraj się nagrać ten dźwięk. Posprawdzaj układ wydechowy czy wszystkie gumy są nie popękane.

Nie udało mi się uchwycić tego dźwięku próbowałem kilka razy ? ok właśnie doszły łączniki to od razu to sprawdzę , dzięki za pomoc 

Opublikowano

Sprawdziłem wszystko i niby ok ale zauważyłem że dwie górne kości przy prawyd przednim kole na podniesionym aucie mają dość duży luz wyczowalny ręką , czy są do wymiany?

Opublikowano

Masz na myśli górne wahacze? To może mieć wpływ na 'myszkowanie' po drodze czy stuki w zawieszeniu ale nie na buczenie podczas jazdy. W jakim stanie masz plecionkę? (Łącznik elastyczny wydechu przed katalizatorem)

Opublikowano
28 minut temu, Langista napisał:

Masz na myśli górne wahacze? To może mieć wpływ na 'myszkowanie' po drodze czy stuki w zawieszeniu ale nie na buczenie podczas jazdy. W jakim stanie masz plecionkę? (Łącznik elastyczny wydechu przed katalizatorem)

Nie to nie takie buczenie , to takie jak by łożysko , hamulece . Powiedz te blach montażowe w tylnich klockach muszą być czy nie? 

Opublikowano

Pokaż o co dokładnie Ci chodzi.

Opublikowano

O te 4 sztuki 

Screenshot_20190717-210637.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...