Langista Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 U mnie pomogły nowe łączniki stabilizatora.
Dragon7820 Opublikowano 13 Lipca 2019 Autor Opublikowano 13 Lipca 2019 5 godzin temu, Langista napisał: U mnie pomogły nowe łączniki stabilizatora. Wiesz też właśnie nad tym myślę , może od razu wymienić gumy na stabilizatorze?
Langista Opublikowano 13 Lipca 2019 Opublikowano 13 Lipca 2019 (edytowane) Jeszcze nie słyszałem żeby komuś one padły. Dzięki wielowahaczu w audi stabilizator ma lżejszą pracę, to też gumy dłużej trzymają. Sprawdź też luzy na dolnych bananach. Najbardziej słychać ja podczas wolnych podjazdów przodem/tyłem na niskie krawężniki z podjazdów. Edytowane 13 Lipca 2019 przez Langista
Dragon7820 Opublikowano 14 Lipca 2019 Autor Opublikowano 14 Lipca 2019 12 godzin temu, Langista napisał: Jeszcze nie słyszałem żeby komuś one padły. Dzięki wielowahaczu w audi stabilizator ma lżejszą pracę, to też gumy dłużej trzymają. Sprawdź też luzy na dolnych bananach. Najbardziej słychać ja podczas wolnych podjazdów przodem/tyłem na niskie krawężniki z podjazdów. Sprawdzę ale kolego czy nie pokazało by na stacji diagnostycznej? Jak sprawdzić te łączniki stabilizatora?
Langista Opublikowano 14 Lipca 2019 Opublikowano 14 Lipca 2019 Oceń stan gum, jak są popękane to będziesz wiedział że do wymiany. To na stacji nie wyjdzie. W 90% przypadków jak nie masz zerwanej tulei to diagnosta nawet uwagi nie zwróci.
KINIAM Opublikowano 14 Lipca 2019 Opublikowano 14 Lipca 2019 2 godziny temu, Dragon7820 napisał: Jak sprawdzić te łączniki stabilizatora? Wleźć pod pojazd i ocenić. Z tymi klockami to jak dobrze zamontowane i piszczą od nowości to może być również skład mieszanki lub pory w materiale ciernym. Czasem nawet dobre firmy puszcza jakieś buble miałem tak nie dawno, reklamowałem klocki i reklamacji nie uznano. Dwa razy rozbierałem zaciski, zdejmowałem tarcze, sprawdzałem piasty i całe zawieszenie, spędziłem przy tym dwa całe dni. Wymieniłem klocki na inne i po piskach ale przynajmniej zaciski jak nówka.
Dragon7820 Opublikowano 14 Lipca 2019 Autor Opublikowano 14 Lipca 2019 Z tymi klockami to sprawdzę , może wymienię znowu całe zestawy kupię klocków bo szału idzie dostać z tym Piszczeniem i buczenie tak to słychać jak by klocki właśnie gdzieś tarły plus to buczenie tyłu . Jaka firmę włożyć klocków?
Langista Opublikowano 14 Lipca 2019 Opublikowano 14 Lipca 2019 Ja od zawsze mam TRW i nigdy nie było sytuacji żeby piszczały.
Dragon7820 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 Witaj wszystko z tyłu sprawdzone i dalej to samo powyżej 100km słychać buczenie , tarcze zmieniłem na stare nic to nie dało , a może muszę być te małe blaszki między klockami a jarzmami ?
Langista Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) Jeżeli coś tam było na początku, to wypadałoby tak samo poskładać. To buczenie może być wynikiem dwóch rzeczy. Zajechanego łożyska lub złego cisnienia w oponie. Zamień koła przód z tyłem, tak wyeliminujesz opony. Masz quattro? Edytowane 16 Lipca 2019 przez Langista
KINIAM Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 2 godziny temu, Dragon7820 napisał: a może muszę być te małe blaszki między klockami a jarzmami ? O jakie "blaszki" Ci chodzi ?. Nie wiem, jak jest w twoich zaciskach ale występują blachy antywibracyjne nakładane na klocek coraz częściej wypierane przez blachę nitowaną do blachy klocka lub naklejaną matę.. Występują jeszcze blaszki z blachy nierdzewnej montowane w jarzmach tam, gdzie następuje suw klocka.
Dragon7820 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 54 minuty temu, KINIAM napisał: O jakie "blaszki" Ci chodzi ?. Nie wiem, jak jest w twoich zaciskach ale występują blachy antywibracyjne nakładane na klocek coraz częściej wypierane przez blachę nitowaną do blachy klocka lub naklejaną matę.. Występują jeszcze blaszki z blachy nierdzewnej montowane w jarzmach tam, gdzie następuje suw klocka. Chodzi o blache gdzie posuwa się klocek , one wtedy tak usztywniaja klocki że ich ruszyć nie idzie więc ich nie wkładałem . No właśnie mam takie odczucie jak by coś wchodziło w wibracje .
Dragon7820 Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 2 godziny temu, Langista napisał: Jeżeli coś tam było na początku, to wypadałoby tak samo poskładać. To buczenie może być wynikiem dwóch rzeczy. Zajechanego łożyska lub złego cisnienia w oponie. Zamień koła przód z tyłem, tak wyeliminujesz opony. Masz quattro? Opony były sprawdzane dwa razy i zmieniałem też na zupełnie inny zestaw , więc to nie to . Nie posiadam quattro . Chyba jutro zamówię nowe klocki , łożysko wymieniłem bo miałem problem z pierścieniem . Złożyłem wszystko tak jak było i dalej to samo , ręce opadają . Jutro zmienię łączniki z przodu to posprawdzam wszystko kolejny raz ?
Langista Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Postaraj się nagrać ten dźwięk. Posprawdzaj układ wydechowy czy wszystkie gumy są nie popękane.
Dragon7820 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 8 godzin temu, Langista napisał: Postaraj się nagrać ten dźwięk. Posprawdzaj układ wydechowy czy wszystkie gumy są nie popękane. Nie udało mi się uchwycić tego dźwięku próbowałem kilka razy ? ok właśnie doszły łączniki to od razu to sprawdzę , dzięki za pomoc
Dragon7820 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 Sprawdziłem wszystko i niby ok ale zauważyłem że dwie górne kości przy prawyd przednim kole na podniesionym aucie mają dość duży luz wyczowalny ręką , czy są do wymiany?
Langista Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Masz na myśli górne wahacze? To może mieć wpływ na 'myszkowanie' po drodze czy stuki w zawieszeniu ale nie na buczenie podczas jazdy. W jakim stanie masz plecionkę? (Łącznik elastyczny wydechu przed katalizatorem)
Dragon7820 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 28 minut temu, Langista napisał: Masz na myśli górne wahacze? To może mieć wpływ na 'myszkowanie' po drodze czy stuki w zawieszeniu ale nie na buczenie podczas jazdy. W jakim stanie masz plecionkę? (Łącznik elastyczny wydechu przed katalizatorem) Nie to nie takie buczenie , to takie jak by łożysko , hamulece . Powiedz te blach montażowe w tylnich klockach muszą być czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się