Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat BREAKE przy uruchamianiu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przez slaby akumulator mozna miec problemy z ABS, naladowany akumulator - pewnie sprawdzales zaraz po naladowaniu

Sprawdz pod obciazeniem

Opublikowano

Światła są wyłączone Klima i radio też a akumulator świeżo naładowany dodam ze samochód pali jak złoto raz rozrusznik zakręci i chodzi juz mam dość tego piszczenia jutro po wałcze jeszcze z tym czujnikiem świateł stop może to on powoduje

:slina:[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 23:10_________________________________________________Hej czy u kogoś ten błąd powodował wyłącznik świateł stop ?????????????? :wallbash:

Opublikowano

Hej czy u kogoś ten błąd powodował wyłącznik świateł stop ?????????????? :wallbash:

Było :szukaj:

Opublikowano

Dzis u mnie pojawilo sie doladnie to samo co i u kolegok wyzej... odpalam i 3 krotny pisk z ikonka hamulca....

mozliwe ze aku...

Jednak przy tym wszystkim nosze sie z zamiarem wymiany plynu hamucowego...

Pytanie jaki plyn zalać Motul , ATE m inne ??? DOT 4 czy 5.1 ???

I ile go wchodzi... 0,5 czy 1 L ???

Opublikowano

no i stało niech to faken szlak

podczas jazdy wywla mi sie mega napis BREAKE , ale zeby nie bylo tak prosto to tylko pojawia mi sie jak skrecam autkiem w prawo co zakret w prawo trzy sygnaly i napis breake

aku mega zdrowy na bank ale co ma kurde do tego czujnik - jak tylko skrecam w prawo ?

a moze to byc plyn ze za malo albo cos ?

Witam mam taki sam komunikat BREAK ale nie przy starcie tylko przy zakrętach dosyć ostrych podczas jazdy piknie 2-3 razy i jest przerwa na jakiś czas może ma na to wpływ temperatura ?

Którys z kolegów to rozwiązał? Mam to samo, tyle że nie przy każdym ostrym zakręcie, a w sumie na wyrywki, piknie trzy razy i przestaje. płyn jest ok, pomiędzy MAX a MIN.

Opublikowano

Mam to samo, tyle że nie przy każdym ostrym zakręcie, a w sumie na wyrywki, piknie trzy razy i przestaje. płyn jest ok, pomiędzy MAX a MIN.

A może czas na wymianę klocków ? Może już się kończą, albo rant od tarczy jest spory i już doszedł do czujnika.

Opublikowano

Własnie nie wiem, klocki wyglądają na zdrowe, ranty na tarczach są minimalne, może około milimetra. Niedawno kupiłem auto, więc nie wiem, jak dawno klocki były wymieniane. Swieci mi się duza kontrolka BREAK na srodkowym wyswietlaczu, razem z małą czerwoną po prawej stronie.

Opublikowano

Trzeba by się tam dostać i obejrzeć przewody. Jak nie to poobserwować może napięcie podczas jazdy. Płynu dolej prawie pod MAX.

Opublikowano

Płynu dolej prawie pod MAX.

Pomogło! Płynu wczesniej było mniej więcej w połowie, a dolałem tak jak mówiłes. Przejechałem już prawie 1000 kilometrów po dolewce, i ani razu nie zapaliła się ta nieszczęsna kontrolka.

Opublikowano

Witam, wywaliło mi taki błąd:

1 DTC's Found:

00526 - Brake Light Switch (F)

27-00 - Implausible Signal

A dokładnie było tak, po hamowaniu zapaliła się kontrolka ABS i ESP , gaszę i odpalam ponownie autko i dzi, kolejne ostre hamowanie i z powrotem to samo. Po podłączeniu VAG-a wywaliło jeszcze na fisie hamulce. Przegoniłem jeszcze autko na wysokich obrotach i jak ręką odjął nic się nie zapala przy hamowaniu, podłączam VAG-a, komunikat "hamulce" na fisie odłączam VAG-a - komunikat znika. Moje pytanie jest takie czy te anomalia mogą mieć powiązanie z padającym aku i tym włącznikiem hamulca?

Pytam bo w weekend jadę do rodziny ( 850 km ) i teraz mam trochę stresa. Jeśli przyczyna leżała by po stronie aku i tego switcha to czy mogę jechać bez obaw w taką podróż?

P.S. płynu w połowie

P.S.2 po przegonieniu nie ma już tego błędu na VAG-u tylko zapala się komunikat "hamulce"

Opublikowano

Lepiej go wymień przed wyjazdem. Możesz w "chwili słabości" switcha nie mieć świateł hamowania.

Jak ktoś Ci z tego powodu zaparkuje w bagażniku .... :confused4:

Opublikowano

Lepiej go wymień przed wyjazdem. Możesz w "chwili słabości" switcha nie mieć świateł hamowania.

Jak ktoś Ci z tego powodu zaparkuje w bagażniku .... :confused4:

Światła są, a przy słabym aku wywali taki błąd? bo teraz jak przegoniłem samochód to i się pewnie lekko aku podładował i już tego błędu nie ma.

Opublikowano

Na rozladowanym aku takze nie radze jezdzic - pompa ABS moze sie zjarac

Opublikowano

Po całonocnym ładowaniu aku i zmienzeniu go miernikiem pokazało 13,8 V. Po założeniu do samochodu zapaliła się kontrolka ESP i na VAG-u w "03 ABS "pokazało takie błędy:

2 DTC's Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Voltage Supply Terminal 30

35-00 - -

01206 - Shareware Version. To Decode all DTC's

27-00 - Please Register/Activate

Po krótkiej jeździe kontrolka ESP zgasła samoczynnie, jakiekolwiek hamowanie i nic się nie dzieje, żadne kontrolki się nie załączają. Odpalam VAG-a wchodzę w 03ABS od razu zapala się ABS, ESP i hamulce na fisie, wyłączam VAG-a kontrolki gasną. Skasowałem błędy, przejażdżka nic się nie dzieje, odpalam VAG-a wchodzę w ABS zapalają się te same kontrolki, wchodzę w błędy a tu nic. Aku po tej jeździe spadł z 13,8 na 12,6 na odłączonym. Aaa i w silniku wywaliło takie cuś

18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie.

Jakieś pomysły? Pomóżcie bo do weekendu muszę mieć sprawną furmankę.

Opublikowano

Po całonocnym ładowaniu aku i zmienzeniu go miernikiem pokazało 13,8 V. Po założeniu do samochodu zapaliła się kontrolka ESP i na VAG-u w "03 ABS "pokazało takie błędy:

2 DTC's Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Voltage Supply Terminal 30

35-00 - -

01206 - Shareware Version. To Decode all DTC's

27-00 - Please Register/Activate

Po krótkiej jeździe kontrolka ESP zgasła samoczynnie, jakiekolwiek hamowanie i nic się nie dzieje, żadne kontrolki się nie załączają. Odpalam VAG-a wchodzę w 03ABS od razu zapala się ABS, ESP i hamulce na fisie, wyłączam VAG-a kontrolki gasną. Skasowałem błędy, przejażdżka nic się nie dzieje, odpalam VAG-a wchodzę w ABS zapalają się te same kontrolki, wchodzę w błędy a tu nic. Aku po tej jeździe spadł z 13,8 na 12,6 na odłączonym. Aaa i w silniku wywaliło takie cuś

18010 Terminal 30 źródła zasilania (B+) - niskie napięcie.

Jakieś pomysły? Pomóżcie bo do weekendu muszę mieć sprawną furmankę.

może AQ już ma dosyć ...wiesz ładowanie to nie to samo co nowy :gwizdanie:

Opublikowano

Po wymianie aku i włącznika stop wszystko dzi zero błędów, światełka stopu świecą. Lecz dręczy mnie jeszcze jedno, mianowicie: czy po wejściu Vag-iem w ABS powinny się zaświecić kontrolki ABS, ESP i hamulce na fisie + trzy sygnały dźwiękowe.

Opublikowano

U mie gdy łączę się ze sterownikiem ABS piszczy i wyświetla komunikat na FIS

Opublikowano

U mie gdy łączę się ze sterownikiem ABS piszczy i wyświetla komunikat na FIS

A kontrolki ABS i ESP też się świecą? aaa no i jeszcze ręczny mruga.

Opublikowano

U mie gdy łączę się ze sterownikiem ABS piszczy i wyświetla komunikat na FIS

A kontrolki ABS i ESP też się świecą? aaa no i jeszcze ręczny mruga.

Nie pamiętam :naughty:

Ważne, że nic się nie świeci gdy jadę i nie ma błędów w buforze sterownika ABS :wink4:

Opublikowano

Mi już też nic się w czasie jazdy nie świeci, tylko nie wiem czemu się włączają te kontrolki jak wchodzę VAG-iem w ABS. Już brak mi pomysłów ;( myślałem że może jakiś błąd się pokaże a tu nic zero.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...