hehu Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam czy jest kanał w vcds aby sprawdzić synchronizację rozrządu i czy w tym silniku o kodzie CGLC wykonuje się synchro po wymianie paska rozrządu? Audi A4 Avant 2014r. Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez hehu
bin85 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Tak jest podgląd syncho, wchodzisz w zaawansowane bloki pomiarowe, po wymianie rozrządu warto sprawdzić jaka jest synchronizacja.
hehu Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2019 (edytowane) Ale pod jaką nazwą znaleźć tą wartość? Edytowane 23 Kwietnia 2019 przez hehu
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 7 godzin temu, hehu napisał: Witam czy jest kanał w vcds aby sprawdzić synchronizację rozrządu i czy w tym silniku o kodzie CGLC wykonuje się synchro po wymianie paska rozrządu? Audi A4 Avant 2014r. jak masz prawidłowo zablokowany i założony rorzad to nie musisz martwic sie o synchro
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie zgodzę się z tym zrobiłem dziesiątki rozrządów w grupie VAG i praktycznie zawsze trzeba skorygować synchro komputerowo. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez hehu
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 11 minut temu, hehu napisał: Nie zgodzę się z tym zrobiłem dziesiątki rozrządów w grupie VAG i praktycznie zawsze trzeba skorygować synchro komputerowo. Widocznie coś źle robisz
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. 1
corradoowner Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Godzinę temu, hehu napisał: Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. Zgadzam się. Praktycznie się nie zdarza żeby obyło się bez korekty synchro. 1
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, hehu napisał: Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. nie przesuwasz koła tylko wałek
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) 51 minut temu, corradoowner napisał: Zgadzam się. Praktycznie się nie zdarza żeby obyło się bez korekty synchro. przyłóżcie sie lepiej do wymiany to nie bedziecie musieli korygowac synchro ale żeby nie było to zadam proste pytanie: które koła blokujecie podczas wymiany rozrzadu ? Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez Dev
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Jak można się lepiej przyłożyć do wymiany...? O czym Ty piszesz człowieku? Wymieniałeś kiedykolwiek rozrząd w PD czy CR? Blokuje się wszystkie koła zębate blokadami a pomimo tego trzeba robić końcowe synchro.
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, hehu napisał: Jak można się lepiej przyłożyć do wymiany...? O czym Ty piszesz człowieku? Wymieniałeś kiedykolwiek rozrząd w PD czy CR? Blokuje się wszystkie koła zębate blokadami a pomimo tego trzeba robić końcowe synchro. wszystkie koła ? to znaczy które ? jeżeli nie wychodzi Ci na "0" plus minus 0.5 znakiem tego nie robisz tego jak nalezy mi nigdy nie wychodzi wiecej, na prawde nie wiem co robicie skoro musicie jeszcze bawic sie w synchro Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez Dev
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 A ile jest kół zębatych napędzanych przez pasek rozrządu w CR?????
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, hehu napisał: A ile jest kół zębatych napędzanych przez pasek rozrządu w CR????? 4 ile blokujesz ? teraz bedzie najlepsze... Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez Dev
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Czytając Twoje posty w których zalecasz dokręcanie trzech śrub koła zębatego wałka rozrządu momentem 40 Nm wprowadzasz forumowiczów w błąd więc powtórzę za Tobą przyłóż się lepiej do "roboty" i czasami używaj klucza dynamometrycznego. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez hehu
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 2 minuty temu, hehu napisał: Czytając Twoje posty w których zalecasz dokręcanie trzech śrub koła zębatego wałka rozrządu momentem 40 Nm wprowadzasz forumowiczów w błąd więc powtórzę za Tobą przyłóż się lepiej do "roboty" nie zmieniaj tematu, rozmawiamy tutaj o wymianie rozrzadu, zadałem Ci pytanie na które nie uzyskałem odpowiedzi wnioskuję że nie wiesz co masz odpowiedziec
hehu Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2019 (edytowane) Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC. Edytowane 24 Kwietnia 2019 przez hehu
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 4 minuty temu, hehu napisał: Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC. jak widac zadaje pytania praktykantowi ktos kto na prawde wie jak to solidnie ogarnąc nie wykrecał by sie od odpowiedzi jezeli chcesz byc uwazany za specjaliste to opisz nam wszystkim jak wymieniasz rozrzad w silniku z CR wypunktuj co i jak, chetnie poczytam
Wandej Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 6 godzin temu, hehu napisał: Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC. Po pierwsze to uzupełnij profil. Po drugie natomiast kolega Dev którego posądzasz o niewiedzę zęby zjadł na mechanice przez grube lata więc raczej wie co mówi
bin85 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Odpowiadając na pytanie, na liście bloków pomiarowych jest wyszukiwarka więc wystarczy że wpiszesz "synchro", jak dobrze pamiętam to blok pomiarowy nazywa się "synchro angle"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się