Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CGLC synchronizacja rozrządu VCDS.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam czy jest kanał w vcds aby sprawdzić synchronizację rozrządu i czy w tym silniku o kodzie CGLC wykonuje się synchro po wymianie paska rozrządu? Audi A4 Avant 2014r.

Edytowane przez hehu
Opublikowano

Tak jest podgląd syncho, wchodzisz w zaawansowane bloki pomiarowe, po wymianie rozrządu warto sprawdzić jaka jest synchronizacja.

Opublikowano
7 godzin temu, hehu napisał:

Witam czy jest kanał w vcds aby sprawdzić synchronizację rozrządu i czy w tym silniku o kodzie CGLC wykonuje się synchro po wymianie paska rozrządu? Audi A4 Avant 2014r.

jak masz prawidłowo zablokowany i założony rorzad to nie musisz martwic sie o synchro

Opublikowano (edytowane)

Nie zgodzę się z tym zrobiłem dziesiątki rozrządów w grupie VAG i praktycznie zawsze trzeba skorygować synchro komputerowo.

Edytowane przez hehu
Opublikowano
11 minut temu, hehu napisał:

Nie zgodzę się z tym zrobiłem dziesiątki rozrządów w grupie VAG i praktycznie zawsze trzeba skorygować synchro komputerowo.

Widocznie coś źle robisz

Opublikowano

Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, hehu napisał:

Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. 

Zgadzam się. Praktycznie się nie zdarza żeby obyło się bez korekty synchro. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, hehu napisał:

Hmmm coś źle robię??? Widzę że w ogóle nie jesteś w temacie.....pół milimetrowe przesunięcie koła zębatego w fasolkach wałka rozrządu w lewo czy w prawo potrafi wyrzucić synchro o 1 stopień na -/+. 

nie przesuwasz koła tylko wałek

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, corradoowner napisał:

Zgadzam się. Praktycznie się nie zdarza żeby obyło się bez korekty synchro. 

przyłóżcie sie lepiej do wymiany to nie bedziecie musieli korygowac synchro

ale żeby nie było to zadam proste pytanie:

które koła blokujecie podczas wymiany rozrzadu ?

 

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Jak można się lepiej przyłożyć do wymiany...? O czym Ty piszesz człowieku? Wymieniałeś kiedykolwiek rozrząd w PD czy CR? Blokuje się wszystkie koła zębate blokadami a pomimo tego trzeba robić końcowe synchro.

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, hehu napisał:

Jak można się lepiej przyłożyć do wymiany...? O czym Ty piszesz człowieku? Wymieniałeś kiedykolwiek rozrząd w PD czy CR? Blokuje się wszystkie koła zębate blokadami a pomimo tego trzeba robić końcowe synchro.

wszystkie koła ? to znaczy które ?

jeżeli nie wychodzi Ci na "0" plus minus 0.5 znakiem tego nie robisz tego jak nalezy

mi nigdy nie wychodzi wiecej, na prawde nie wiem co robicie skoro musicie jeszcze bawic sie w synchro

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, hehu napisał:

A ile jest kół zębatych napędzanych przez pasek rozrządu w CR?????

4

ile blokujesz ?

 

teraz bedzie najlepsze... :decayed:

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Czytając Twoje posty w których zalecasz dokręcanie trzech śrub koła zębatego wałka rozrządu momentem 40 Nm wprowadzasz forumowiczów w błąd więc powtórzę za Tobą przyłóż się lepiej do "roboty" ;) i czasami używaj klucza dynamometrycznego.

Edytowane przez hehu
Opublikowano
2 minuty temu, hehu napisał:

Czytając Twoje posty w których zalecasz dokręcanie trzech śrub koła zębatego wałka rozrządu momentem 40 Nm wprowadzasz forumowiczów w błąd więc powtórzę za Tobą przyłóż się lepiej do "roboty" ;)

nie zmieniaj tematu, rozmawiamy tutaj o wymianie rozrzadu, zadałem Ci pytanie na które nie uzyskałem odpowiedzi

wnioskuję że nie wiesz co masz odpowiedziec

Opublikowano (edytowane)

Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC.

Edytowane przez hehu
Opublikowano
4 minuty temu, hehu napisał:

Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC.

jak widac zadaje pytania praktykantowi

ktos kto na prawde wie jak to solidnie ogarnąc nie wykrecał by sie od odpowiedzi

jezeli chcesz byc uwazany za specjaliste to opisz nam wszystkim jak wymieniasz rozrzad w silniku z CR

wypunktuj co i jak, chetnie poczytam

Opublikowano
6 godzin temu, hehu napisał:

Takie pytania z zakresu podstawy mechaniki możesz zadawać praktykantom a nie mnie.A temat nie otworzyłem jak wymienia się rozrząd tylko odczyt synchronizacji rozrządu w blokach rozszerzonych silnika CGLC.

Po pierwsze to uzupełnij profil. Po drugie natomiast kolega Dev którego posądzasz o niewiedzę zęby zjadł na mechanice przez grube lata więc raczej wie co mówi:wink:

Opublikowano

Odpowiadając na pytanie, na liście bloków pomiarowych jest wyszukiwarka więc wystarczy że wpiszesz "synchro", jak dobrze pamiętam to blok pomiarowy nazywa się "synchro angle"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...