Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bujanie silnikiem nierówne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem, wymienilem przepustnice, zadnych popraw, slyszalem ze moga byc to wtryski,spradzone wszystkie sa ok, dodatkowo wlanu luqi moly, wymienilem zawor cisnienia paliwa na listwie CR fakt bo uzywany i nie mam pewnosci czy mnie gosc nie oszukal, ale tez słyszałem ze uzywek nie powinno sie wkladac. 

Ale po malym grzebaniu i odpowitrzaniu zupelnie przypadkiem, zauważyłem ze gdy lekko odkrece przewod z listwy do wtrysku niezależnie ktorego, to silnik pracuje wzorowo cisnienie  skacze od 230b do 270b czyli w normie gdy dokrece tak.jak być powinno to znow trzesie silnikiem jak na filmie.. BRAK POMYSŁÓW CO TO MOZE BYC I CO DALEJ MOGE ROBIC.. 

Opublikowano

Jakie skoki ciśnienia na tym "nowym" regulatorze? 

Opublikowano

od 170 do nawet 350 jesli komputer dobrze pokazuje 

Opublikowano

Jeżeli ma takie skoki to będzie ten czujnik na listwie. Jak stary wyciągnąłeś to były na nim opiłki? 

Opublikowano

nie było, ale czujnik czy regulator na listwie CR?

Opublikowano

O regulator chodzi. Mi też falowały obroty i skakało ciśnienie. Kupiłem nowy, na starym było troszkę opiłków, taka maź aluminiowa. Na nowym chwilę było ok, ale pompa dawała za dużo opiłków i go uszkodziło. Teraz mam wymieniony cały układ wtryskowy i jest dopiero ok.

Opublikowano

Jak masz takie skoki to nie licz że będzie równo pracował. Popuszczajac przewód powodujesz upuszczenie ciśnienia, czego regulator nie jest w stanie zrobić, zapewne fizycznie uszkodzony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...