szakaaal15 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Witam Proszę o analizę logów dynamicznych z grup 032, 033, 002. Problem mam z co i rusz powracającym błędem "bogatej mieszanki" Dodam że przy wyszukiwaniu błędów w silniku był też błąd: termostatu (obwód przerwany), katalizatora (niski próg wydajności) Błędy przed logami zostały skasowane. http://vaglogi.pl/log-032_033_002_JOfI6.html LOG-01-032-033-002.csv
zwonko Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 bogatej mieszanki? na logu jest ubogo jak nie wiem. Rosnie wraz z obciążeniem, objaw charakterystyczny dla padającej pompy, choć to chyba nie to, bo najpierw, ważniejsze, że jest dużo zaniżony przepływ. Więc szczelność do sprawdzenia, potem zmiana przepłwyomierza. Dla pewności, sama benzyna bez LPG?
szakaaal15 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Witaj. Wybacz zapomniałem dodać że auto jeździ na samej benzynie. Jeżeli chodzi o przepływkę to tak czułem że będzie do wymiany bo niekiedy falowały mi obroty przy rozruchu z rana. Jeżeli chodzi o błędy to tak, przeważnie słynny "check engine" pojawiał mi się i gdy sprawdzałem programem np. "Torque" pokazywał błąd bogatej mieszanki czasem z ubogą mieszanką a czasem ale rzadziej samej ubogiej mieszanki. Co do pompy, również mi przeszła przez myśl z jakiś miesiąc może dwa temu miałem parę razy objaw dodania gazu a auto na chwile jak by mocy zabrakło i dawało efekt odwrotny czyli zaczęło zwalniać a po chwili dostało kopa... Jak najlepiej sprawdzić nieszczelności? Powiedz proszę czy ta przepływka będzie dobra? https://allegro.pl/oferta/bosch-przeplywomierz-masy-powietrza-0-986-280-215-7841501430 W InterCars o tym nr części pokazują do mojego auta ale jest droższa
zwonko Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 szczelność najlepiej kompresorem. drugim dobrym sposobem, ale nie tak jak kompresorem to coś takiego (od około 5:45): Inny to na dym np. z papierosa, inaczej na oko, ale to najmniej dokładne. Co do przepływomierza, takie czasy, nasze autka mają tyle lat, że czas na ich zmianę, ale nie rób tego bez powodu bo niestety są drogie. Dlatego najpierw szczelność, można spróbować umyć w alkoholu izopropylowym ale rzadko pomaga i najczesciej na chwile tylko. Niestety 95% zamienników po założeniu pokazuje złe wartośći i naprawdę nei warto ryzykować, bo szansa jest zbyt mała. Tylko Bosch. A tu raz piszą Bosch raz zamiennik więc nie wiadomo. Numer przepływki weź ze swojego auta, wsadź telefon zrób zdjęcie i masz. Co do pompy najpierw warto zmienić filtr paliwa, bo najczęściej nikt nie pamięta o tym i od nowości nie był zmieniany. Nie wiem jak w alt ale w niektórych VAG regulator cisnienia jest w filtrze i wtedy jak on pada to dzieją się cyrki. Ale najpierw trzeba doprowadzić przepłwym do stanu normalnego, a potem sie zobaczy czy mieszanka jest dobra.
przem8 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Przepływ masz tak mały, że raczej nieszczelność można pominąć. Przeplywomierz tylko z boscha.
szakaaal15 Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2019 (edytowane) 52 minuty temu, zwonko napisał: szczelność najlepiej kompresorem. drugim dobrym sposobem, ale nie tak jak kompresorem to coś takiego (od około 5:45): Inny to na dym np. z papierosa, inaczej na oko, ale to najmniej dokładne. Co do przepływomierza, takie czasy, nasze autka mają tyle lat, że czas na ich zmianę, ale nie rób tego bez powodu bo niestety są drogie. Dlatego najpierw szczelność, można spróbować umyć w alkoholu izopropylowym ale rzadko pomaga i najczesciej na chwile tylko. Niestety 95% zamienników po założeniu pokazuje złe wartośći i naprawdę nei warto ryzykować, bo szansa jest zbyt mała. Tylko Bosch. A tu raz piszą Bosch raz zamiennik więc nie wiadomo. Numer przepływki weź ze swojego auta, wsadź telefon zrób zdjęcie i masz. Co do pompy najpierw warto zmienić filtr paliwa, bo najczęściej nikt nie pamięta o tym i od nowości nie był zmieniany. Nie wiem jak w alt ale w niektórych VAG regulator cisnienia jest w filtrze i wtedy jak on pada to dzieją się cyrki. Ale najpierw trzeba doprowadzić przepłwym do stanu normalnego, a potem sie zobaczy czy mieszanka jest dobra. Przepływke starałem się już ratować myjąc ją czy to alkoholem IPA czy też zmywaczem do hamulcy. Dlatego też podesłałem BOSH-a, nr mojego przepływomierza: 06B 133 471 A AUDI - zaznaczone na grafice na niebiesko 0 280 218 058 BOSCH - zaznaczone na grafice na niebiesko A tą znalazłem na IC i później na allegro: 0 986 280 215 - zaznaczona na grafice na pomarańczowo (na allegro nowa 260, IC 440) Filtr paliwa wymieniałem 1-1,5roku temu ale zajrze do niego jeszcze raz... może i to też to... Edytowane 26 Kwietnia 2019 przez szakaaal15
sebol1204 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Masz strasznie mały przepłwy powietrza w logach, przepływ jak dla 81konnego silnika więc szukałbym przyczyny w przepływce.
szakaaal15 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 Witam ponownie, Nareszcie wymieniłem przepływomierz. Proszę o ponowną analizę logów dynamicznych z grup 032, 033, 002. http://vaglogi.pl/log-032_033_002_VI7waJB.html LOG-01-032-033-002.CSV
roger18sx Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Witam. To i ja zapodam loga z altka. Auto jedzie ale słabo , na gazie brakuje paliwa . Logi robione na benzynie po resecie błędów.Auto po jakiś 25 km jazdy ponoć nierówno chodzi. Zapisane błędy są od wypadania zapłonów na 2 cylindrach oraz błąd 1 sondy oraz o wydajności kata. Świece wymienione cewki zamienione miejscami. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_s6XKXD.html
przem8 Opublikowano 8 Maja 2019 Opublikowano 8 Maja 2019 Pompa paliwa się kończy. Za długie czasy wtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się