laspalas Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Witam Problem polega na niedogrzewaniu się silnika przez co auto dużo pali (około 10 litrów po mieście przy normalnej jeździe). Podczas trasy temperatura płynu to około 70 stopni, normalna jazda po mieście 70 stopni dopiero przy mocnym dawaniu będzie 90 stopni i to tylko na moment bo zaraz spada temperatura, na postoju po 20-30 minutach osiągnie 85-90 stopni. Temperatura z licznika zgadza się z temperaturą z komputera. Termostat wymieniony, nic się nie zmieniło w dodatku sprawdziłem stary i okazało się, że był dobry. Auto pali moim zdaniem za dużo jak na 2.0 TDI, 10 litrów po mieście, 7 litrów trasa. Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 1 Maja 2019 Opublikowano 1 Maja 2019 Wymień termostat i powinno wszystko wrócić do normy
dszymek Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: Wymień termostat i powinno wszystko wrócić do normy Kolega napisał że termostat wymienil i nic nie dało ?
laspalas Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 No właśnie problem w tym że termostat wymieniłem i nic nie pomogło
piotrsob1 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 11 godzin temu, dszymek napisał: Kolega napisał że termostat wymienil i nic nie dało ? No faktycznie , co ślepemu po oczach... Objawy typowe dla uszkodzenia termostatu...... Może odwrotnie zamontowany ??? Kiedyś się spotkałem z takim kwiatkiem Ma być tak:
laspalas Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 Termostat jest zamontowany dobrze (tak jak na zdjęciu). Nie mam pojęcia co to może być. Większość mówi że to tak ma być no ale mi się wydaje że to nienormalne.
OLIVER Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 A sprawdzałeś dolnego węża idącego od chłodnicy do silnika jak jedziesz dłuższy odcinek a temperatura na blacie masz "70* " czy jest zimny ? czy ciepły ?
laspalas Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 20-25 minut jazdy i wąż dolny od chłodnicy do termostatu zimny, reszta węży ciepła (m.in. te co wchodzą do zbiorniczka na płyn)
laspalas Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Opublikowano 5 Maja 2019 Macie jakieś pomysły co to może być?
piotrsob1 Opublikowano 6 Maja 2019 Opublikowano 6 Maja 2019 (edytowane) EGR pracuje ? Chłodnica spalin też jest na swoim miejscu i działa ? Edytowane 6 Maja 2019 przez piotrsob1
laspalas Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Opublikowano 7 Maja 2019 (edytowane) 23 godziny temu, piotrsob1 napisał: EGR pracuje ? Chłodnica spalin też jest na swoim miejscu i działa ? EGR wyczyszczony tydzień temu bo silnik przyrywał i kaszlał przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu. Chłodnica spalin jest na swoim miejscu. Nie wiem Czy działają poprawnie EGR i ta chłodnica. Jak to sprawdzić? Edytowane 7 Maja 2019 przez laspalas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się