Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Witajcie, Mam zagwostkę i liczę na Waszą opinię Mam: - turbo hybrydę k03-064 (potencjał na ponad 300kM) - wtryski z S3 BAM - DSMIC z BEX - TIP metalowy - katalizator sportowy - pompę paliwa z 2.0 TFSI - seryjny wydech - silnik nie jest zakuty Zastanawiam się, czy założenie centralnego intercoolera oraz zmiana wydechu na rezonowaną kwasówkę byłoby mocno odczuwalne. Jeśli tak, to jakiej wielkości IC? Czy dzięki temu jestem w stanie osiągnąć z auta jeszcze większą moc i o ile? Dodam, że silnik mam po kapitalnym remoncie. Edytowane 3 Maja 2019 przez Kubal2216
fenri95 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Mam co prawda b6 robiłem AVj w seri 150 na 225km modyfikacje co zostało zrobione: wtryski 2.3 turbo z saba,turbina k03 hybryda,DSMIC z Bexa,Downpipe zamiast kata ,wydech końcowy przelot i wiadomo program.Wydaje mi się jak chcesz iść w moc to lepiej k04 i przerobić lekko kolektor ja żałuje że k04 nie wsadziłem teraz nie myślę tego przerabiać i tak jest żwawa razem z Podtlenkiem LPG :D
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 19 minut temu, fenri95 napisał: Mam co prawda b6 robiłem AVj w seri 150 na 225km modyfikacje co zostało zrobione: wtryski 2.3 turbo z saba,turbina k03 hybryda,DSMIC z Bexa,Downpipe zamiast kata ,wydech końcowy przelot i wiadomo program.Wydaje mi się jak chcesz iść w moc to lepiej k04 i przerobić lekko kolektor ja żałuje że k04 nie wsadziłem teraz nie myślę tego przerabiać i tak jest żwawa razem z Podtlenkiem LPG Tylko k04 podejrzewam, że gorzej wstaje niż hybrydowa k03 :). A wolałbym, żeby moment obrotowy był wcześniej - bardziej się przyda przy normalnej jeździe.
fenri95 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Teoretycznie tak bo większe koło to musi później wstać
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Jak chcesz zblizyc sie do 300 KM to na pewno fmic 230, wydech musisz zrobic i wieksze wtryski bo te z bam skoncza sie na 260 km. Jaka obecnie moc? Co to za hybryda na 300 km?
ELLIOTT Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Co ze sprzęgłem? fmic 180/230 ogarnia tyle, wtryski 630cc, hybryda geremi np. co ma DivaynEays . Edytowane 3 Maja 2019 przez ELLIOTT
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 Zapomniałem dodać, że sprzęgło mam z AWX, więc powinno dać radę. Hybryda robiona u Geremiego, tłumaczył mi że to k03 ale jeżeli dobrze zrozumiałem to ze środkiem k04-064 (mam nadzieję, że nie pokrecilem nazw) z tego co mówił to potencjał na 330 KM. Musiałem kupić Tip z większym wejsciem, ale wszystko pasuje pod seryjny kolektor. Nie byłem teraz na hamowni po remoncie silnika, ale wcześniej tuner mi mówił że było w okolicach 240 KM. Czy zbliżenie się w okolice 280-300 KM nie będzie wymagało zakucia silnika? No i czy seryjny kolektor da radę?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Dojscie pod okolice 300 koni to moim zdaniem: Fmic koniecznie. Co do turbo wolalbym conajmniej k04. Nie zdecydowalbym sie na hybryde do takiej mocy. Jak napisales ze sprzeglo masz z awx to spoko. Hamulce. Minimum 320/288 bez tego nie podejmowalbym dalszego modzenia. Zakucie silnika. Kto jak woli. Osiagnac 300 koni to juz jest gruba robota dlatego silnika. Jednostka musi byc dobrze przygotowana. Podczas tych prac przy okazji mozna wlozyc wzmocnione podzespoly. Nie jest to wymagane lecz zalecane. Jak chce sie zrobic magiczne "bezpieczne" ja bym zakuwal. Widzialem porjekty pos 300+ bez zakucia i te auta jezdza. Ale trzeba uzytkowac z glowa. Z rzeczy oczywistych nie bede pisal. Edytowane 3 Maja 2019 przez Lukasz Stanislawczyk
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 300km nie wymaga zakucia silnika jesli motor zdrowy. A ten remont to na czym polegal, co bylo robione? Seryjny kolektor raczej bedzie musial wyleciec do takich mocy, bedzie sporym ograniczeniem i pewnie szybko popeka.
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 2 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: Dojscie pod okolice 300 koni to moim zdaniem: Fmic koniecznie. Co do turbo wolalbym conajmniej k04. Nie zdecydowalbym sie na hybryde do takiej mocy. Jak napisales ze sprzeglo masz z awx to spoko. Hamulce. Minimum 320/288 bez tego nie podejmowalbym dalszego modzenia. Z rzeczy oczywistych nie bede pisal. Hamulce są 320/288 :). Bezpieczeństwo przede wszystkim. Właśnie k04 mnie średnio przekonuje ze względu na to, że moment jest później... Wiem benzyna nie da się jeździć jak dieslem ale mimo wszystko fajnie jakby ten moment był w miarę od początku.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Mam opinie uzytkownikow jezdzacych na hybrydach. I nie sa one dlugodystansowe. Lepiej dolozyc do k04 ktora spokojnie 150-200 tys km przejedzie. Fakt faktem k03 hybryda wyjdzie o wiele taniej. Ale taniej nie zawsze znaczy lepiej.
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 1 minutę temu, bartez90 napisał: 300km nie wymaga zakucia silnika jesli motor zdrowy. A ten remont to na czym polegal, co bylo robione? Seryjny kolektor raczej bedzie musial wyleciec do takich mocy, bedzie sporym ograniczeniem i pewnie szybko popeka. Tak naprawdę prawie wszystko w górnej części jest nowe. Nowe zawory, gniazda zaworowe, uszczelniacze, uszczelka pod głowicą, założyłem nowy napinacz łańcucha oraz łańcuch.
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 1 minutę temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: Mam opinie uzytkownikow jezdzacych na hybrydach. I nie sa one dlugodystansowe. Lepiej dolozyc do k04 ktora spokojnie 150-200 tys km przejedzie. Fakt faktem k03 hybryda wyjdzie o wiele taniej. Ale taniej nie zawsze znaczy lepiej. To też prawda. Mi zależy na bezawaryjnosci, gdyż robię sporo km w trasie. Jak mam podnieść moc o 20-30 KM i ma być gorzej to bez sensu.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Na podniesienie mocy decydowales sie przed czy po remoncie ? Bo widze turbo masz remont jest no to jak bedzie te 280 koni to i bez zakucia powinno byc ok.
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 No tak, tylko wezmy pod uwage ze k04-064 nie wlozy sie za te pieniadze co hybryde. Kupic nowe turbo, adapter, dp i tipa pod to turbo, do tego przewody woda i olej i spokojnie mamy ponad 6tys zl. Za hybryde wyjdzie znacznie mniej, choc wiadomo trwalosc na minus. Z drugiej strony takie k04-064 w 1.8t i tak 100% mozliwosci nie rozwinie bo korby poleca.
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 3 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: Na podniesienie mocy decydowales sie przed czy po remoncie ? Bo widze turbo masz remont jest no to jak bedzie te 280 koni to i bez zakucia powinno byc ok. Podniesie mocy było jakieś 20 tys km temu. Ale w tym roku padła uszczelka pod głowicą. Wtedy jak zdjeli głowice, okazało się że uszczelniacze też puszczają, napinacz łańcucha i łańcuch taki sobie - zdecydowałem się zrobić wszystko za jednym razem. Jasne, że 280 KM byłoby bardzo dobrym wynikiem. Tylko pytanie ile musiałbym jeszcze zainwestować żeby to osiągnąć w sposób bezpieczny
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Dlatego wtedy zakuwaja silnik zeby wykorzystac potencjal turbo. Jak ktos chxe bezawaryjnie to trzeba wybulic pieniadze. Po taniosci nie ma co sie zabierac. Fskt ze w cenie montarzu k04 mamy z 3 hybrydy to spoko mozna sobie wymieniac co roku czy dwa. Ale jak kolega pisze ze robi duzo km w trasie to tak slabo jakby auto osralo sie z 500 km od domu przez turbine.
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Teraz, Kubal2216 napisał: Podniesie mocy było jakieś 20 tys km temu. Ale w tym roku padła uszczelka pod głowicą. Wtedy jak zdjeli głowice, okazało się że uszczelniacze też puszczają, napinacz łańcucha i łańcuch taki sobie - zdecydowałem się zrobić wszystko za jednym razem. Jasne, że 280 KM byłoby bardzo dobrym wynikiem. Tylko pytanie ile musiałbym jeszcze zainwestować żeby to osiągnąć w sposób bezpieczny No to mogles zamontowac juz wzmocnione czesci ? Jak masz hybryde to juz ja zakladaj. Lej wysokiej jakosci olej nie paluj na zimnym itp. Jak bedziesz dbal to pojezdzisz bezawaryjnie. Co do mocy to ciezko powiedziec ile wyjdzie. Wyjdzie w praniu. A pod hybryde na bazie k03 chyba nie widzialem zeby ktos zakuwal silnik. A jak masz po remoncie to bedzie jezdzil
Kubal2216 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 4 minuty temu, Lukasz Stanislawczyk napisał: No to mogles zamontowac juz wzmocnione czesci ? Jak masz hybryde to juz ja zakladaj. Lej wysokiej jakosci olej nie paluj na zimnym itp. Jak bedziesz dbal to pojezdzisz bezawaryjnie. Co do mocy to ciezko powiedziec ile wyjdzie. Wyjdzie w praniu. A pod hybryde na bazie k03 chyba nie widzialem zeby ktos zakuwal silnik. A jak masz po remoncie to bedzie jezdzil Ja na tej hybrydzie już właśnie zrobiłem z 20 tys km :p. Nigdy nie paluje na zimnym, olej co 12 tys km czyli 2 razy w roku. Ano nie pomyślałem... Mogłem od razu włożyć wzmocnione korby i by pewnie było po problemie...
bartez90 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 Jak myslisz o wiekszych mocach to na pewno trzeba czesciej olej zmieniac. Co 10-12tys to w seryjnych 1.8t powinno sie zmieniac, a nie porobionych. Przy mocach 280-300 km to co 5-6 tys bym wymienial.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się