Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Układ paliwowy ? silnik do remontu ?


wojtala88

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jestem tu nowy i zielony a historia przedstawia się tak : kupiłem audi b6 1.9 tdi 96KW avant od gościa z przebiegiem 420000. Auto do 230000 z książką oryinalną aso, później zostają już tylko opowieści. Co boli ? Auto nie odpaliło, rozrusznik kręcił. Mechanik powiedział mi ,że układ paliwowy wymaga przeczyszczenia i wymiany pompy paliwa, natomiast ten sam mechanik odpowietrzył układ paliwowy i silnik odpala i jeździ , ale to działanie tylko tamujące krew a nie ratujące życie. Ponoć silnik wymaga remontu na około 4000 PLN. Przy prędkości powyżej 90/100 km słychać również świst dochodzący z silnika ( turbo do wymiany?) , również silnik się poci olejem w okolicach turbiny. 

Pytanie : Co z Waszego doświadczenia trzeba w tym aucie robić? Filtry, oleje, wymiana turbo, wymiana rozrządu, oczysczenie układu paliwowego, czyszczenie zbiornika paliwa ? Wymiana wtrysków

 

Pytanie : Kto takie rzeczy robi w województwie lubuskim ( najbliżej domu ) .

 

Pozdrawiam i dzięki serdeczne za cenne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swist turbo to norma w tych silnikach.

Musisz sprawdzić luzy na wirniku.

Poczytaj o tym.

Mechanik to wróżbita czy jakoś sprawdzał motorówkę???

Takim tokiem myślenia to zaraz wydasz dodatkowe 8k na dzień dobry..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna się od podstawowej diagnostyki, logi statyczne, dynamiczne.

Można zajrzeć pod pokrywę, ocenić stan wałka, spojrzeć jak wyglądają szklanki... Wymiana uszczelnień na wtryskach też by nie zaszkodziła po takim przebiegu... 

Reszta jak Paweł wyżej napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 tys to ten silnik powinien być jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli z dokładnej diagnostyki wyjdzie że trzeba by robić coś więcej niż wałek rozrządu, szklanki i uszczelkę pod głowicą to bym się na to nie decydował, auto jest za tanie by ładować w niego kilkanaście koła PLN-ów :whistling:

Jedyne rozsądne wyjście w takim wypadku to przekładka motorówki , ale zaznaczam , też tanio nie będzie, (chyba że zrobisz to sam) :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...