tadzikg 0 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Jestem szczęśliwym (oby) posiadaczem 1.8t. Mam takie pytanie: wyskoczył mi błąd EPC i: 1. Przy podłączeniu u jednego mechanika do komputera, program jego nie czytał mojego auta, po czym podłączył drugi komputer z programem co mają w salonie audi i znalazło tylko hamulce i poduszki. Stwierdził, że trzeba wyczyścić komputer i okablowanie, a jak to nie pomoże to wymiana komputera. 2 dni później pojechałem do drugiego mechanika, mówię mu tylko o EPC, po czym podłącza pod swój komputer i nagle mu wszystko działa, i pokazuje mu błąd G28 - wymiana czegoś tam za ok 100zł, nie pamiętam już jakiś czujnik, nieważne. Mówię mu co miałem u pierwszego mechanika, a on mi na to: "niemożliwe, pewnie miał kabel chiński nie oryginalny". Teraz mi się nasuwa pytanie co z komputerem? Może podjechać do salonu audi i niech tam sprawdzą? 2. Zatankowałem ostatnio do pełna przy wskazaniu komputera, że przejadę 50km, wydaję mi się, że bak jest 60 litrów. Jaki zasięg, na pełnym zbiorniku powinien komputer pokazać? Pokazuje 580km, nie za mało? Kolega zatankował mazde 6, 65 litrów i jemu komputer pokazał zasięg 1100 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Nie śmieszny trol xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastiv40 3 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 2. Zasięg normalny. Ta mazda nie była w dizlu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traczu_lca 10 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 1. G28 - czujnik wału. Mi przy problemie z czujnikiem wału też świeciło EPC + zwiększone obroty. Jak masz problemy z dłuższym odpalaniem albo zgasł Ci nagle samochód i miałeś problem z odpaleniem + EPC po odpaleniu, to ja na Twoim miejscu wymienił bym czujnik wału ~150 zł jakiś lepszy, może Bosch. Dla pewności możesz jeszcze potwierdzić błędem z kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzikg 0 Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 3 godziny temu, Kejsi napisał: Nie śmieszny trol xd panu już podziękujemy za pomoc 3 godziny temu, bastiv40 napisał: 2. Zasięg normalny. Ta mazda nie była w dizlu? tak, diesel 2,2 164km 1 godzinę temu, traczu_lca napisał: 1. G28 - czujnik wału. Mi przy problemie z czujnikiem wału też świeciło EPC + zwiększone obroty. Jak masz problemy z dłuższym odpalaniem albo zgasł Ci nagle samochód i miałeś problem z odpaleniem + EPC po odpaleniu, to ja na Twoim miejscu wymienił bym czujnik wału ~150 zł jakiś lepszy, może Bosch. Dla pewności możesz jeszcze potwierdzić błędem z kompa. To już wiem, poczytałem o tym na forum przed rejestracją. Głównie mi chodzi o ten komputer, czego u jednego program działał, a u drugiego nie działał? Ile kosztuje podpięcie do komputera w salonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Repik 1 Opublikowano 8 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 (edytowane) Moim daniem ten zasięg jest bardzo kiepski. Ja przy normalnej jezdzie jak tankuję do pełna to mam 880-940km. Raz udało mi się nawet przy delikatnej jeździe wlecieć na 1080km zasięgu. Edytowane 8 Maja 2019 przez Repik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzikg 0 Opublikowano 9 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 W dniu 8.05.2019 o 09:38, Repik napisał: Moim daniem ten zasięg jest bardzo kiepski. Ja przy normalnej jezdzie jak tankuję do pełna to mam 880-940km. Raz udało mi się nawet przy delikatnej jeździe wlecieć na 1080km zasięgu. to by coś było z komputerem? teraz mi wskaznik poz. paliwa doszedl prawie do polowy a na komputerze jeszcze 440 km do przejechania, troche dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 Dobrze jest. Jakie masz średnie spalanie? Wiecej jak 700km do rezerwy to ciężko przejechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzikg 0 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 (edytowane) Auto wróciło od mechanika, wymiana oleju, filtrów, rozrząd i się okazało, że łańcuszek do wymiany (z tego co zrozumiałem to ten co daje napęd na 4) i sprężarka do turba nie mylić ze sprężarką do klimy bo się okazało, że zalepiona silikonem. Nie orientujecie się ile tak sprężarka kosztuje? Szukam na necie ale znajduję tylko do klimatyzacji. Jeszcze takie pytanie, czy te usterki nie były ukryte przez sprzedającego? edit. teraz znalazłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/turbosprezarka-audi-a4-b7-1-8-t-163-km-120-kw-7922334257?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIkrnXzKWd4gIVgc13Ch0vSQb6EAYYBiABEgLETvD_BwE czy to to trzeba wymienic? Edytowane 15 Maja 2019 przez tadzikg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 (edytowane) Sprężarkę daj do regeneracji w dobrym zakładzie, a chodzi pewnie o łańcuszek rozrządu z tyłu głowicy, który spina wałki. To czemu nie wymienili od razu z przednim rozrządem? Jedna robota... Sam łańcuszek to koszt raptem 150-200 zł. Edytowane 15 Maja 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzikg 0 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 12 minut temu, przem8 napisał: Sam łańcuszek to koszt raptem 150-200 zł. Mówił, że trzeba cały zestaw wymienic, nawet z nim sprawdzalem cene, to zestaw 1500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Tak, a jakie masz objawy? Masz ślady po łańcuszku na pokrywie zaworów albo głowicy, terkocze na zimnym, bardzo rozgrzanym albo przy schodzeniu z obrotów? Zaglądał do niego mechanik pod pokrywę czy tylko tak rzucił hasło? Bo jeśli słychać łańcuszek po odpaleniu po długim postoju do 2-3 sekund to jest to normalne i tak ma większość użytkowników i nawet producent się przyznał, że jest to dopuszczalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się