BeyerBrown 30 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) Mechanik ma tam zrobić wszystko zgodnie ze sztuką, nic tam nie trzeba na stop-gwinty skręcać, tylko z odpowiednim momentem. Stare śruby wymienić na nowe, o-ringi i uszczelki fazatora też - jak mechanik ogarnięty to będzie miał serwisówkę do tego silnika. Jak nie ma to mu ją wydrukuj i ma robić wg. jej wskazań. No chyba, że to drugi WASKIVW (co doktoryzował się z tych silników ) i wie co robi. Edytowane 16 Maja 2019 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez55 0 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Rozumiem A masz może taka serwisowke do asn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek990 0 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Chodzi mi głównie co było przyczyną ukruszenia zaworów ? Od ciśnienia oleju zaworów nie ukruszyło. Olej ich nie wykruszył. To musiała być przyczyna mechaniczna lub uderzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez55 0 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Jak sciagne pokrywa zaworów to zobaczę. Może srubka się odkrecila i koło pasowe go wyrwalo bo widać na nim że jest przejechany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Prześlę Ci wieczorem na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 16 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 U mnie 8 lat i raz wymiana rozrządu z regulacją faz, olej i filtry a lekkiej nogi też nie mam.. i nic się nie dzieje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez55 0 Opublikowano 24 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Powodem awarii była srubka którą odkrecila się od wariatora wydechowego. Składam właśnie wszystko, mam nadzieję że silnik będzie chodzić jak trzeba. Edytowane 24 Maja 2019 przez bartez55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez55 0 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Samochód naprawiony i jeździ jak trzeba. Podsumowanie kosztów: Fazator wydechowy - 350 zł Nastawnik fazatora z zaworami - 250 zł Olej z filtrem - 250 zł Uszczelki, śruby, odma - 400 zł Rozrząd, serwis klimatyzacji, płyn, chłodniczy, uszczelnienie układu chłodniczego, robocizna - 2500 zł Obecnie kanał 93 pokazuje takie wartości. Samochód lepiej pali jak przed awarią. Nie wiem jak był ustawiony rozrząd wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się