Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka ładowania przy przyspieszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam pewnien problem od dłuższego czasu i postanowiłem sie nim raz a porządnie zająć i mam nadzieję że ktoś z większą wiedzą ode mnie mi pomoże  :)

Audi A4 b7 1.8t BFB LPG

Chodzi o to, że przy przyspieszaniu przy ok 160km/h zaczyna mrugać czerwona kontrolka akumulatora, nie mam pojęcia co to może oznaczać.

Mruga niejednostajnie, chaotycznie bym wrecz powiedział i nie zawsze. Po zdjęciu nogi z gazu od razu gaśnie. Dzieje sie tak tylko przy prędkościach 160+

Alternator regenerowany 1,5 roku temu.

 

 

 

Opublikowano

Alternator się kończy alno aku.

Opublikowano

Akumulator nie ma pół roku nawet.

Poprzedni właściciel podobno regenerował alternator dlatego odrzuciłem to na początku i wymieniłem aku ale jest jak było. Nie wiem jak sie regeneruje alternator ale czy mogło to być źle zrobione ? Jak jak go sprawdzić

Opublikowano

Wyjąć alternator i zobaczyć jaki jest stan szczotek i komutatora.
Jak komutator lekko zużyty to można drobnym papierkiem równo to zeszlifować.
Jak szczotki się kończą to wymienić (wbrew pozorom nie trzeba kupować nowego regulatora napięcia).

Opublikowano

Wczoraj vagiem sprawdziłem napięcie wyszło 13,7V.

Dziwne dla mnie jest że kontrolka mrygnie przy duzej prędkości na 5 i 6 biegu tylko, gdzie teoretycznie ładowanie powinno być największe 

Opublikowano

Nie ma tu nic dziwnego.
Jak nie wyjmiesz alternatora to możesz wróżyć z fusów.

Odpinasz klemy, zdejmujesz pasek wielorowkowy, zdejmujesz rurę z przepustnicy, odkręcasz 4 śruby alternatora, odpinasz/odkręcasz wtyczki od niego i masz na wierzchu.

Opublikowano

Dobra to trochę sie doedukuje i biore sie na dniach za jego wyjęcie.

Opublikowano

Spoko. Jak się okaże, że masz szczotki do zmiany i będziesz chciał gotowca to posiadam regulator ze świeżo założonymi - bywam w okolicach Tomaszowa.

Opublikowano

Ok będę miał na uwadze, jeszcze jedna sprawa mi sie przypomniała. Przy zamkniętych oknach gdy wcisne przycisk żeby "zamknąć  zamknięte okno" podskakują obroty o około 100-150.

Ma to jakieś znaczenie czy to już inna bajka 

Opublikowano

Alternator sie kończy w firmowym mercu tak bylo jechalem i dyskoteka byla 100m z kontrolka alternatora glownie przy dużych predkosciach potem 50km bylo bez kontrolki a po 3dniach swiecila w oczy i w tedy juz ladowania nie bylo. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...