chudy1990 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 witam ostatnio byłem nabić klimatyzacje i wszystko było ok ostatnio było parę dni chłodno wiec jej nie używałem ,teraz zrobiło się gorąco i klima dmucha ciepłym powietrzem i zauważyłem że cieka rurka przed zaworkiem przy silniku cała zaszroniona a około 5 cm od zaworka ciepła miał ktoś taki objaw ??
C4NC3R Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Jeśli się nie mylę to tam jest dławik/filterk i prawdopodobnie jest zapchany
chudy1990 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 właśnie już zamówiłem dławik wymienię go i zobaczymy jaki będzie efekt ,wygląda jakby czynnik przez niego nie umiał się przedostać
Wihajster Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 3 godziny temu, chudy1990 napisał: witam ostatnio byłem nabić klimatyzacje i wszystko było ok ostatnio było parę dni chłodno wiec jej nie używałem ,teraz zrobiło się gorąco i klima dmucha ciepłym powietrzem i zauważyłem że cieka rurka przed zaworkiem przy silniku cała zaszroniona a około 5 cm od zaworka ciepła miał ktoś taki objaw ?? jak jest szron to za mało czynnika wychodzi na to ,ze gdzies ubywa
chudy1990 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2019 wczoraj byłem sprawdzić i jest tyle czynnika ile mi nabili miesiąc temu a tam gdzie znajduję się dławik to jest ciepła rurka a dalej lód więc wygląda jak przytkane
chicel Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 W dniu 4.06.2019 o 11:07, chudy1990 napisał: wczoraj byłem sprawdzić i jest tyle czynnika ile mi nabili miesiąc temu a tam gdzie znajduję się dławik to jest ciepła rurka a dalej lód więc wygląda jak przytkane i jak udało się rozwiązać problem ? może doradzi ktoś jak powinno być z tą rurką? czy cała powinna być zimna czy ciepła do pewnego miejsca ? pozdrawiam
Kejsi Opublikowano 16 Lipca 2019 Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 4.06.2019 o 11:07, chudy1990 napisał: wczoraj byłem sprawdzić i jest tyle czynnika ile mi nabili miesiąc temu a tam gdzie znajduję się dławik to jest ciepła rurka a dalej lód więc wygląda jak przytkane Ciekawe jak tego dokonał? Mam nadzieję cicha że zważył butle po odessaniu czynnika z układu? ??? Kolega ma nieszczelny układ, dysza się nie może sama zapchac sama z siebie, jak zamarza rurka to jest za mało czynnika i nie zalecam jeździć na klimce bo przy dalszym ubytku czynnika lód dojdzie do sprężarki i jest po zabawie (taa i teoretycznie się zapcha lodem dysza ?, coraz mniejsza ilość czynnika sprawi rozprezanie go przed dysza, potem przed sprężarka, potem w sprężarce, przy 50 stopniach przy asfalcie nie zadziała czujnik hp) taki know how xd Edytowane 16 Lipca 2019 przez Kejsi
chudy1990 Opublikowano 17 Lipca 2019 Autor Opublikowano 17 Lipca 2019 (edytowane) cześć problem rozwiązany zabrudzony dławik był i nie przepuszczał czynnika , opróżniłem układ wymieniłem dławik koszt 8 zł i sprawdziłem szczelność i napełniłem na nowo od tamtej pory chłodzi jak szalona i na rurce niema szronu .pozdrawiam Edytowane 17 Lipca 2019 przez chudy1990
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się