adams78 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 pomiary ciśnienia na ciepłym silniku -cylindry 1 2 3 4 8,4 8,5 8,5 8,3 pomiary ciśnienia przy próbie olejowej -cylindry9,8 10,0 10,0 9,7 co morzecie mi powiedzieć wnioskując po tych ciśnieniach .Wesz82 pewnie że wolałbym zrobić ten silnik ale czy go sie da doprowadzić do stanu idealnego i czy nie taniej kupić drugi Błagam - skończ już tą śpiewkę z wymianą silnika. Masz dobre ciśnienie, a mimo to szukasz dziury w całym Zamiast bezsensownie wydawać kasę, wymień uszczelniacze zaworów i zainwestuj we wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju - w 1.8T to są bardzo wskazane
arek87 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Jesli juz glowica z wozu pójdzie to niech jakiś fachura obejrzy ją dokładnie. Może nie tylko uszczelniacze bedą do wymiany. A w zasadzie po zdjeciu glowicy nie daleko juz do zdjecia miski olejowej .
adams78 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 nie daleko juz do zdjecia miski olejowej Tylko po co? Dobry fachowiec zmienia uszczelniacze bez demontażu głowicy... :gwizdanie:
artur1983 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 też mi tak sie wydaje że do zmiany uszczelniaczy nie trzeba zdejmować głowicy ,ale myślałem że uszczelniacze trzymają tylko olej żeby nie dostawał sie przez głowice do cylindrów to mi raczej nie pomoże przy podniesieniu ciśnienia sprężania prosze mnie poprawić jeżeli się myle
adams78 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Coś tak się uparł na to ciśnienie sprężania??? Zrozum, że masz w normie - czyli że jest dobrze. Jak chcesz mieć 12bar to kup nowy silnik Wtedy nic nie będziesz musiał przy nim wymieniać... A jeśli chcesz zredukować zużycie oleju - zmień uszczelniacze, chociaż wypadałoby najpierw określić, czy faktycznie się kwalifikują do wymiany.
artur1983 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 właśnie uparłem sie na ciśnienia normalne że jak jest wyższe to i silnik lepiej pracuje i ma więcej mocy
fend18 Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 właśnie uparłem sie na ciśnienia normalne że jak jest wyższe to i silnik lepiej pracuje i ma więcej mocy a jak wstawisz uzywany to myslisz ze bedzie mial rowno po 12?
Gornano Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 pomiary ciśnienia na ciepłym silniku -cylindry 1 2 3 4 8,4 8,5 8,5 8,3 pomiary ciśnienia przy próbie olejowej -cylindry9,8 10,0 10,0 9,7 co morzecie mi powiedzieć wnioskując po tych ciśnieniach .Wesz82 pewnie że wolałbym zrobić ten silnik ale czy go sie da doprowadzić do stanu idealnego i czy nie taniej kupić drugi Błagam - skończ już tą śpiewkę z wymianą silnika. Masz dobre ciśnienie, a mimo to szukasz dziury w całym Zamiast bezsensownie wydawać kasę, wymień uszczelniacze zaworów i zainwestuj we wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju - w 1.8T to są bardzo wskazane Coś tak się uparł na to ciśnienie sprężania??? Zrozum, że masz w normie - czyli że jest dobrze. Jak chcesz mieć 12bar to kup nowy silnik Wtedy nic nie będziesz musiał przy nim wymieniać... A jeśli chcesz zredukować zużycie oleju - zmień uszczelniacze, chociaż wypadałoby najpierw określić, czy faktycznie się kwalifikują do wymiany. adams78 dobrze gada zaczinj od sprawdzenia tych rzeczy zamiast teoretyzować :>
artur1983 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 zawór DV i N75 wymieniłem na nowy wogóle to auto jeździ jechałem nim 222km i szło jeszcze ale dalej sie bałem[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 22:26_________________________________________________zamykam ten temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się