Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Wymiana silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pomiary ciśnienia na ciepłym silniku -cylindry 1 2 3 4

8,4 8,5 8,5 8,3

pomiary ciśnienia przy próbie olejowej -cylindry9,8 10,0 10,0 9,7

co morzecie mi powiedzieć wnioskując po tych ciśnieniach .Wesz82 pewnie że wolałbym zrobić ten silnik ale czy go sie da doprowadzić do stanu idealnego i czy nie taniej kupić drugi

Błagam - skończ już tą śpiewkę z wymianą silnika. Masz dobre ciśnienie, a mimo to szukasz dziury w całym :disgust:

Zamiast bezsensownie wydawać kasę, wymień uszczelniacze zaworów i zainwestuj we wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju - w 1.8T to są bardzo wskazane :good:

Opublikowano

Jesli juz glowica z wozu pójdzie to niech jakiś fachura obejrzy ją dokładnie. Może nie tylko uszczelniacze bedą do wymiany. A w zasadzie po zdjeciu glowicy nie daleko juz do zdjecia miski olejowej :wink4:.

Opublikowano

nie daleko juz do zdjecia miski olejowej

Tylko po co? :mysli:

Dobry fachowiec zmienia uszczelniacze bez demontażu głowicy... :gwizdanie:

Opublikowano

też mi tak sie wydaje że do zmiany uszczelniaczy nie trzeba zdejmować głowicy ,ale myślałem że uszczelniacze trzymają tylko olej żeby nie dostawał sie przez głowice do cylindrów to mi raczej nie pomoże przy podniesieniu ciśnienia sprężania prosze mnie poprawić jeżeli się myle

Opublikowano

Coś tak się uparł na to ciśnienie sprężania???

Zrozum, że masz w normie - czyli że jest dobrze. Jak chcesz mieć 12bar to kup nowy silnik :cool1: Wtedy nic nie będziesz musiał przy nim wymieniać...

A jeśli chcesz zredukować zużycie oleju - zmień uszczelniacze, chociaż wypadałoby najpierw określić, czy faktycznie się kwalifikują do wymiany.

Opublikowano

właśnie uparłem sie na ciśnienia normalne że jak jest wyższe to i silnik lepiej pracuje i ma więcej mocy

Opublikowano

właśnie uparłem sie na ciśnienia normalne że jak jest wyższe to i silnik lepiej pracuje i ma więcej mocy

a jak wstawisz uzywany to myslisz ze bedzie mial rowno po 12?

Opublikowano

pomiary ciśnienia na ciepłym silniku -cylindry 1 2 3 4

8,4 8,5 8,5 8,3

pomiary ciśnienia przy próbie olejowej -cylindry9,8 10,0 10,0 9,7

co morzecie mi powiedzieć wnioskując po tych ciśnieniach .Wesz82 pewnie że wolałbym zrobić ten silnik ale czy go sie da doprowadzić do stanu idealnego i czy nie taniej kupić drugi

Błagam - skończ już tą śpiewkę z wymianą silnika. Masz dobre ciśnienie, a mimo to szukasz dziury w całym :disgust:

Zamiast bezsensownie wydawać kasę, wymień uszczelniacze zaworów i zainwestuj we wskaźniki ciśnienia doładowania i ciśnienia oleju - w 1.8T to są bardzo wskazane :good:

Coś tak się uparł na to ciśnienie sprężania???

Zrozum, że masz w normie - czyli że jest dobrze. Jak chcesz mieć 12bar to kup nowy silnik :cool1: Wtedy nic nie będziesz musiał przy nim wymieniać...

A jeśli chcesz zredukować zużycie oleju - zmień uszczelniacze, chociaż wypadałoby najpierw określić, czy faktycznie się kwalifikują do wymiany.

adams78 dobrze gada

zaczinj od sprawdzenia tych rzeczy zamiast teoretyzować :>

Opublikowano

zawór DV i N75 wymieniłem na nowy wogóle to auto jeździ jechałem nim 222km i szło jeszcze ale dalej sie bałem[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 22:26_________________________________________________zamykam ten temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...