Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.9TDI AFN 96r] prosba o ocenę -logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdeczie

po długich męczarniach wreszcie zrobiłem LOG'i proszę o ocenę

i tak dla grupy

03:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c6b513ae96931a8a.html

011:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/452fe4ecf4eaedb6.html

008:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/75ed4201cc241f25.html

i wszystkie razem czyli 03-008-011:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d392bdbb29c4dc28.html

złe logi

poprawne logi są poniżej

Opublikowano

No a co z zapisanymi błędami, jakie były?? Popodłączałeś te wszystkie wężyki od EGR`a, o których kiedyś pisałeś ??

Opublikowano
No a co z zapisanymi błędami, jakie były?? Popodłączałeś te wszystkie wężyki od EGR`a, o których kiedyś pisałeś ??

:redface: :redface: :redface: :redface:

zapomniałem :redface: :redface: :redface: :rolleyes::rolleyes:

zaraz to poprawię

Opublikowano

no to zrobie ponownie pomiary bloków

sorki ale to ...:/ :bicz:

Opublikowano

a po co chcesz wypinac wezyk przeciez tego sie nie robi :twisted:

Opublikowano

Gdyż kolega adamFox, po zczytaniu DTS miał błąd n18, mechanik wywalił n18 twierdząc że jest uszkodzony ale zostawił wiszące ni pozaślepiane węzyki. Koledze adamFox, auto z odpiętymi wężykami nie wpadało tak często w notlauf. Według mojej opinii odpięty węzyk powodował spadek podciśnienia, co uniemożliwiało wciągnięcie sztangi do końca i spowodowanie notlauf`a - i w ten sposób prawdopodobnie wypięcie n18 zatuszowało prawdziwą przyczynę jaką jest zapieczona firanka turbiny.

Opublikowano
Gdyż kolega adamFox, po zczytaniu DTS miał błąd n18, mechanik wywalił n18 twierdząc że jest uszkodzony ale zostawił wiszące ni pozaślepiane węzyki. Koledze adamFox, auto z odpiętymi wężykami nie wpadało tak często w notlauf. Według mojej opinii odpięty węzyk powodował spadek podciśnienia, co uniemożliwiało wciągnięcie sztangi do końca i spowodowanie notlauf`a - i w ten sposób prawdopodobnie wypięcie n18 zatuszowało prawdziwą przyczynę jaką jest zapieczona firanka turbiny.

nieźle powiedziane :biggrin: kolego

zrobię nowe wyniki to wtedy wrzuce

a za to to powinni mnie :bicz::wink:

Opublikowano
Opublikowano

powyzej 3tys przeplywka kuleje i w ogole turbina jakby w ogole nie ladowala :rolleyes:

Opublikowano

do powtórzenia niestety... jechałeś w trybie awaryjnym

20070324084326mz3.th.png

Opublikowano
jechałeś w trybie awaryjnym

czyli juz wiadomo czemu nie ladowala :biggrin:

Opublikowano
do powtórzenia niestety... jechałeś w trybie awaryjnym

Obrazek

ale jak mam powtórzyć?? przecież autko cały czas tak jeździ, cały czas w trybie awaryjym....zgaszenie i ponowne odpalenie autka można powiedzieć że nic niedaje chwilę jedzie normalnie a za momencik zas jest to samo :/ więcnieweim czzy da się rozpędzić autko do tych 4500obr/min a raczej w to wątpię, prędzej przejdzie w ten tryb awaryjny

więc co radzicie?????

Opublikowano

Witam,

Masz ogromnego laga (na którym biegu robiłeś logi?). Może być mała nieszczelność w dolocie. Potem sprawdź czy podciśnienie jest dobrze podłączone i czy jakiś wężyk nie jest przetarty. Schemat w razie czego znajdziesz tutaj: tutaj (trzeba się zarejestrować). W dalszej kolejności kierownice spalin (podlewaruj delikatnie kluczem i zobacz jak chodzą) zaworek i katalizator, jeśli jeszcze go masz.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

Masz ogromnego laga (na którym biegu robiłeś logi?).

na 3

... zaworek i katalizator, jeśli jeszcze go masz.

co to znaczy ??bo ja laik kompletny :rolleyes:

Opublikowano

Na 4 biegu pewnie wyszło by lepiej. Mimo to trybu awaryjnego nie powinien łapać. Zaworek = N75. Z katalizatorem chodzi o to czy nie jest przytkany. Generalnie zbyt powoli rozkręca Ci się turbo. Trzeba zacząć od tego co pisałem powyżej.

Pozdrawiam

Opublikowano

Joseph, nie siej zamętu bo turbo nie będzie się rozkręcać gdyż auto było w notlaufie, i nawet nie mieliśmy okazji zobaczyć kiedy w niego wpadł.

adamFox, musisz zrobić tak - jak auto będzie już rozgrzane, zgaś silnik i odpal ponownie, podłacz kompa rusz delikatnie z minimalną ilością gazu, zmień bieg najlepiej na 3 i włącz logowanie kanału 011 i but - chodzi tylko o to żebyśmy zobaczyli w jakich okolicznościach wpada w tryb awaryjny, i wtedy będziemy dalej wróżyć.

Opublikowano
Joseph, nie siej zamętu bo turbo nie będzie się rozkręcać gdyż auto było w notlaufie, i nawet nie mieliśmy okazji zobaczyć kiedy w niego wpadł.

Mylisz się, mieliśmy okazję :wink: Zerknij na ten fragment logu w którym wypełnienie jest poniżej 90% - obroty vs różnica ciśnień, jak i sam współczynnik wypełnienia.

Pozdrawiam

PS. @adamFox - z poprzednich postów wynika że gmerałeś z podcisnieniem, a czasami turbo nie laguje tylko przeładowuje. To może jednak zacznij od dokładnego posprawdzania co i jak masz podłączone (i w jakim stanie są wężyki). Oraz jak chodzą kierownice spalin. Mogą się przycinać tak, że raz są całkiem otwarte raz całkiem zamknięte, ale nie ma regulacji. Ew. potem reszta.

Opublikowano

ok panowie.............................. ( tylko nie kłóćcie :) się!!! )

po niedzieli :)pojadę do mechanika (ale wcześniej jeszcze raz podepę pod vag'a) zobacze na kiedy mnie zaś umówi :/ :confused:

przekaże mu (spiszę se na karteczkę) co mówiliście i zobaczymy jak to posprawdza/porobi....................temat bede kontynuował bo pewnie mechanior swoje widzimisię będzie pokazywał :bicz:

:a4fan: rulezzz :biggrin: :arrowr: :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...