adamFox Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 witam serdeczie po długich męczarniach wreszcie zrobiłem LOG'i proszę o ocenę i tak dla grupy 03: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c6b513ae96931a8a.html 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/452fe4ecf4eaedb6.html 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/75ed4201cc241f25.html i wszystkie razem czyli 03-008-011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d392bdbb29c4dc28.html złe logi poprawne logi są poniżej
Gość zdeniu Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 kolego zapraszam najpierw do tego tematu http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=6533 a potem do umieszczenia logów
kalina Opublikowano 20 Marca 2007 Opublikowano 20 Marca 2007 No a co z zapisanymi błędami, jakie były?? Popodłączałeś te wszystkie wężyki od EGR`a, o których kiedyś pisałeś ??
adamFox Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Opublikowano 21 Marca 2007 No a co z zapisanymi błędami, jakie były?? Popodłączałeś te wszystkie wężyki od EGR`a, o których kiedyś pisałeś ?? :redface: :redface: :redface: :redface: zapomniałem :redface: :redface: :redface: zaraz to poprawię
adamFox Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Opublikowano 21 Marca 2007 no to zrobie ponownie pomiary bloków sorki ale to ...:/
Wihajster Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 a po co chcesz wypinac wezyk przeciez tego sie nie robi :twisted:
kalina Opublikowano 21 Marca 2007 Opublikowano 21 Marca 2007 Gdyż kolega adamFox, po zczytaniu DTS miał błąd n18, mechanik wywalił n18 twierdząc że jest uszkodzony ale zostawił wiszące ni pozaślepiane węzyki. Koledze adamFox, auto z odpiętymi wężykami nie wpadało tak często w notlauf. Według mojej opinii odpięty węzyk powodował spadek podciśnienia, co uniemożliwiało wciągnięcie sztangi do końca i spowodowanie notlauf`a - i w ten sposób prawdopodobnie wypięcie n18 zatuszowało prawdziwą przyczynę jaką jest zapieczona firanka turbiny.
adamFox Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Opublikowano 21 Marca 2007 Gdyż kolega adamFox, po zczytaniu DTS miał błąd n18, mechanik wywalił n18 twierdząc że jest uszkodzony ale zostawił wiszące ni pozaślepiane węzyki. Koledze adamFox, auto z odpiętymi wężykami nie wpadało tak często w notlauf. Według mojej opinii odpięty węzyk powodował spadek podciśnienia, co uniemożliwiało wciągnięcie sztangi do końca i spowodowanie notlauf`a - i w ten sposób prawdopodobnie wypięcie n18 zatuszowało prawdziwą przyczynę jaką jest zapieczona firanka turbiny. nieźle powiedziane :biggrin: kolego zrobię nowe wyniki to wtedy wrzuce a za to to powinni mnie
adamFox Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Opublikowano 24 Marca 2007 witam serdecznie prosze o ocenę LOG'ów => nareszcie zostały zrobione tak jak powinny dla 003: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/528163b12bd8da50.html i dalsza jego część: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/323d122cc9ca4028.html dla 011: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2f0165b5dfcc82ac.html i dalsza jego część http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b75e4e86e880f93e.html dla 008: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d69e2f75bbf5bc6b.html i dalsza jego część: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2d667668f6929787.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b1be0358ba8b838d.html [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 24-03-2007, 08:45 ] scaliłem, kontynuuj w swoim temacie
Wihajster Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 powyzej 3tys przeplywka kuleje i w ogole turbina jakby w ogole nie ladowala
pre_pl Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 do powtórzenia niestety... jechałeś w trybie awaryjnym
Wihajster Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 jechałeś w trybie awaryjnym czyli juz wiadomo czemu nie ladowala :biggrin:
adamFox Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Opublikowano 24 Marca 2007 do powtórzenia niestety... jechałeś w trybie awaryjnymObrazek ale jak mam powtórzyć?? przecież autko cały czas tak jeździ, cały czas w trybie awaryjym....zgaszenie i ponowne odpalenie autka można powiedzieć że nic niedaje chwilę jedzie normalnie a za momencik zas jest to samo :/ więcnieweim czzy da się rozpędzić autko do tych 4500obr/min a raczej w to wątpię, prędzej przejdzie w ten tryb awaryjny więc co radzicie?????
Joseph Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Witam, Masz ogromnego laga (na którym biegu robiłeś logi?). Może być mała nieszczelność w dolocie. Potem sprawdź czy podciśnienie jest dobrze podłączone i czy jakiś wężyk nie jest przetarty. Schemat w razie czego znajdziesz tutaj: tutaj (trzeba się zarejestrować). W dalszej kolejności kierownice spalin (podlewaruj delikatnie kluczem i zobacz jak chodzą) zaworek i katalizator, jeśli jeszcze go masz. Pozdrawiam
adamFox Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Opublikowano 24 Marca 2007 Witam, Masz ogromnego laga (na którym biegu robiłeś logi?). na 3 ... zaworek i katalizator, jeśli jeszcze go masz. co to znaczy ??bo ja laik kompletny
Joseph Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Na 4 biegu pewnie wyszło by lepiej. Mimo to trybu awaryjnego nie powinien łapać. Zaworek = N75. Z katalizatorem chodzi o to czy nie jest przytkany. Generalnie zbyt powoli rozkręca Ci się turbo. Trzeba zacząć od tego co pisałem powyżej. Pozdrawiam
kalina Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Joseph, nie siej zamętu bo turbo nie będzie się rozkręcać gdyż auto było w notlaufie, i nawet nie mieliśmy okazji zobaczyć kiedy w niego wpadł. adamFox, musisz zrobić tak - jak auto będzie już rozgrzane, zgaś silnik i odpal ponownie, podłacz kompa rusz delikatnie z minimalną ilością gazu, zmień bieg najlepiej na 3 i włącz logowanie kanału 011 i but - chodzi tylko o to żebyśmy zobaczyli w jakich okolicznościach wpada w tryb awaryjny, i wtedy będziemy dalej wróżyć.
Joseph Opublikowano 24 Marca 2007 Opublikowano 24 Marca 2007 Joseph, nie siej zamętu bo turbo nie będzie się rozkręcać gdyż auto było w notlaufie, i nawet nie mieliśmy okazji zobaczyć kiedy w niego wpadł. Mylisz się, mieliśmy okazję Zerknij na ten fragment logu w którym wypełnienie jest poniżej 90% - obroty vs różnica ciśnień, jak i sam współczynnik wypełnienia. Pozdrawiam PS. @adamFox - z poprzednich postów wynika że gmerałeś z podcisnieniem, a czasami turbo nie laguje tylko przeładowuje. To może jednak zacznij od dokładnego posprawdzania co i jak masz podłączone (i w jakim stanie są wężyki). Oraz jak chodzą kierownice spalin. Mogą się przycinać tak, że raz są całkiem otwarte raz całkiem zamknięte, ale nie ma regulacji. Ew. potem reszta.
adamFox Opublikowano 24 Marca 2007 Autor Opublikowano 24 Marca 2007 ok panowie.............................. ( tylko nie kłóćcie się!!! ) po niedzieli pojadę do mechanika (ale wcześniej jeszcze raz podepę pod vag'a) zobacze na kiedy mnie zaś umówi :/ :confused: przekaże mu (spiszę se na karteczkę) co mówiliście i zobaczymy jak to posprawdza/porobi....................temat bede kontynuował bo pewnie mechanior swoje widzimisię będzie pokazywał rulezzz :biggrin: :arrowr: :twisted:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się