profesionalist6 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Mam problem taki jak na filmiku, który załączam. Dzieję się to z reguły gdy silnik kilka godzin postoi... Nie mam pojęcia co to już może być. Ktoś jakieś dobre pomysły może? 20190606_063032_001.mp4
przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Jest lpg? Jeśli nie to na początek do sprawdzenia czujnik temp g62 i pompa paliwa.
profesionalist6 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2019 21 minut temu, przem8 napisał: Jest lpg? Jeśli nie to na początek do sprawdzenia czujnik temp g62 i pompa paliwa. Nie ma lpg i czujnik mechanik sprawdzał i mówi, że sprawny, a co do pompy, ciśnienie prawidłowe taķze coś innego..
przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Może czujnik położenia wału albo wałka. Ile pompa pompuje po zapłonie? Edytowane 10 Czerwca 2019 przez przem8
profesionalist6 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2019 Też sprawny.. męcze się z tym już 2 msc i końca nie widać
przem8 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 1 minutę temu, profesionalist6 napisał: Też sprawny.. męcze się z tym już 2 msc i końca nie widać Podmieniałeś na próbę te czujniki? Jak to sprawdzane było? Sam nic nie napiszesz co było robione i jak, a wymagasz cudów i wróżb ze szklanej kuli. Jak odepniesz przepływkę to jest jakaś różnica w odpalaniu?
profesionalist6 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2019 Mechanik wszystko sprawdza podpinając pod zegar i w chwili odpalania nie pokazuje mu żadnego błędu, a kilka dni pod rząd jemu niby odpala normalnie, następnie samochód wraca do mnie i znowu to samo. Świece, filtry wymienione, zobaczymy czy po kolejnej wizycie będzie tak samo. Poczekamy do jutra, ale wątpie, żeby było inaczej
JarekST202 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Opublikowano 11 Czerwca 2019 ?Te czujniki o których pisze Przem8 nie sprawdza się zegarem. Taki czujnik najlepiej wyciągnąć, omomierz w łapę, do tego najlepiej jakąś opalarkę, zamrażacz w sprayu, termometr i oczywiście wiedza co powinien taki czujnik pokazać.
wesz82 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 U mnie problemem okazał się zaworek w pompie paliwa,bezszczelny nie trzymał paliwa w układzie i z rana były cyrki przed i po odpaleniu. Wystarczyło założyć zwykły zwrotny zaworek że sklepu na powrocie i wsio było dobrze. Możesz na próbę zrobi to pod maska gdyż ja zrobiłem to w baku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się