Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciecie katalizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podsumowując to na forum powinno się pomagać jeden drugiemu, a nie straszyć donoszeniem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, bartez90 napisał:

A prawa mnie nie musisz uczyć bo znam je lepiej od Ciebie (jestem prawnikiem), więc równie dobrze Twoje słowa mogę potraktować jako pomówienie. Przypominam, że kk też to reguluje.

skoro nim jesteś to wiesz że nie ma to zastosowania w przypadku pseudonimu. A Twoja nadinterpretacja jest po prostu tragiczna. 

1 godzinę temu, bartez90 napisał:

Bardzo pokrętne tłumaczenie.

Normalne, tylko Ty wszystko przeinterpretowujesz i bierzesz do siebie, nie wiem po co. Wyskoczyłeś jakby Ci kto matkę ustrzelił.

i tu kończę by dalej nie jątrzyć.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Kodzak33 napisał:

Podsumowując to na forum powinno się pomagać jeden drugiemu, a nie straszyć donoszeniem.

przysporzenie komuś problemów to marna pomoc (tak na babski rozum)

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
17 minut temu, marcin4x4 napisał:

przysporzenie komuś problemów to marna pomoc (tak na babski rozum)

Idąc tym tokiem myślenia trzeba przestrzegać przed każdym chip tuningiem bo to nielegalne ?

Opublikowano
6 godzin temu, marcin4x4 napisał:

przysporzenie komuś problemów to marna pomoc (tak na babski rozum)

Miales skonczyc i lepiej skoncz o ile potrafisz bo widac ze jestes czlowiekiem, ktory uwaza ze ma zawsze racje, a w tym przypadku nie ma.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Idąc tym tokiem myślenia trzeba przestrzegać przed każdym chip tuningiem bo to nielegalne ?

co tam jest nielegalnego ? O ile pamiętam problemem jest tylko Francja i Szwajcaria, nie wiem jak Holandia.

5 godzin temu, bartez90 napisał:

Miales skonczyc i lepiej skoncz o ile potrafisz bo widac ze jestes czlowiekiem, ktory uwaza ze ma zawsze racje, a w tym przypadku nie ma. 

Jak na osobę która w tym temacie jest liderem jeśli chodzi o pisanie nie na temat i skupianiu się na swojej osobie to uwaga chyba jest lekko nie na miejscu.  Ja odpowiadam na konkretne zagadnienia (również nie na temat), Ty robisz ofa skupiając się na mojej osobie i prowadząc jakaś chorą wojenkę.

Mówicie wycinać dziada, przegląd przejdziesz a jak nie to dasz w łapę i będzie ok. Opcji że dorwie go inspekcja w trasie nie przewidzieliście. W efekcie może być ok, może stracić dowód, w najgorszej opcji skończy w sądzie za łapówkarstwo. W czym konkretnie nie mam racji ?

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
2 minuty temu, marcin4x4 napisał:

Ja odpowiadam na konkretne zagadnienia 

 

 

?

Opublikowano

Dogadam odpowiedź do swojego tematu po ponad roku od jego załozenia

A mianowicie w końcu założyłem Downpipe  sportowym katem. 

Różnica w wielkości otworów jest porazajaca w stosunku do ceramicznego który siedział oryginalnie 

Po montażu jest zauwazylem spora różnice we wstawanie turbo i zmniejszeniu turbo dziury przy zmianie biegów 

Dźwięk przy bucie też się zmienił na bardziej rasowy 

Póki co nie byłem jeszcze na przeglądzie ale z tego co wiem to na tym kacie nie ma problemu z tym 

Dodam że pracuje w mg Motorsport więc trochę wiem o czym pisze ?

Póki co jest program na 260ps ale w planach jest zmiana turbiny lub hybryda 

Wtedy seryjny kat nie będzie wąskim gardłem 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...