Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audiczka b7 1.8t quattro - 244Km - 359Nm by Misieqq7


Misieqq7

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Misieqq7 napisał:

prosi się o hybrydę od Geremiego, zobaczymy jak z funduszami na wiosnę będzie. Kto wie może i sprzęgło by odrazu z awx trzeba było dać, także zobaczymy co czas przyniesie:P 

 

Ja mam jeszcze stare sprzęgło i nic się nie ślizga. Nie wiem czy to dobry czas, ale robiłem 7.9-8.2s do 100, a ostatnio jak poćwiczyłem, to 7.3s się udało. Nie wiem ile powinno się robić dla okolic 250km, ale nie czuję ślizgania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tranduo napisał:

Widzę że tip ogólnie na wejście 51 mm pod hybrydę, a dodatkowo masz redukcję 51-45mm żeby zamontować na seryjna k03s? Wtedy przy hybrydzie z wlotem 51 mm zamieniasz redukcję na zwykły sylikon i powinna pasować.

Tak właśnie jest redukcja :)

jak będę brał turbo od Geremiego to pod ori tipa więc redukcja zostanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MarcinL napisał:

Ja mam jeszcze stare sprzęgło i nic się nie ślizga. Nie wiem czy to dobry czas, ale robiłem 7.9-8.2s do 100, a ostatnio jak poćwiczyłem, to 7.3s się udało. Nie wiem ile powinno się robić dla okolic 250km, ale nie czuję ślizgania się.

Dobrze wiedzieć może da radę:) 

Szkoda że wykresu nie masz to by było wiadomo ile jest Nm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i zdążyłem przed zimą zrobić konserwacje nadkoli tył.. na drugi rok chcę wyjechać sankami z dyfrem i ogarnąć spód. Mogłem to zrobić przy montażu quattro ,ale był pospiech bo śnieg jeszcze nie stopniał ;DDDD

konserwacja nadkoli plus profile zamknięte, przy okazji miałem dostęp do tych otworów w okolicach nadkoli a jest ich tam ich trochę:)

 

20191015_104713.jpg

20191015_104724.jpg

20191015_150643.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

No podziwiam - chyba wpadnę do Ciebie ze swoim na konserwę :D

:thumbup1:

zapraszam jestem na l4 do końca miesiąca to ogarnę!;)

na "konsrewę" i na flaszkę:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Misieqq7 napisał:

zapraszam jestem na l4 do końca miesiąca to ogarnę!;)

na "konsrewę" i na flaszkę:P

Ehhh a ja niestety od początku października ciężko zarobiony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś przy pomocy Kolegi Patryka (bo ja mam palca złamanego i szytego) zamontowaliśmy sztywnego tipa:)

było trochę zabawy ale wszystko ładnie zamontowane.

Oczywiście zrobiłem testy na turbinie k03s, bo nigdy nie widziałem żadnego porównania czy jest różnica między ori a sztywnym czy nie..

Zrobiliśmy logi dynamiczne i przepływ przed montażem 165 g/s po montażu 172 g/s.

   Co jeszcze ważne na ori tipie górą delikatnie nie doładowywało,  po montażu do końca trzyma zadane  doładowanie!!!:)

Także może nie dużo to dało, ale myślę, że jednak coś daje:) szkoda kasy na hamownie, bo jestem ciekaw jakby się to przełożyło na Nm i Km.

teraz tylko hybrydę tylko pakować;D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Adam87 napisał:

To po hybrydzie to już zhamujesz i będzie wiadome co i jak :ok2:

jest taki plan na wiosnę, ale zobaczymy co czas przyniesie:) teraz fajnie to jeździ ale wiadomo zawsze mało;D

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na hybrydzie z 200g/s będzie :P mi po kilku dniach już mało było, ale więcej robić bez sensu. Koszta duże i lepiej do tego remont  zrobić, bo szkody żeby coś walnęło przy 300km. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, MarcinL napisał:

Na hybrydzie z 200g/s będzie :P mi po kilku dniach już mało było, ale więcej robić bez sensu. Koszta duże i lepiej do tego remont  zrobić, bo szkody żeby coś walnęło przy 300km. 

później koszta fest.. lepiej kiedyś kupić polifta b8 2 tfsi i do tego turbo k04-064 do tego fmic i wtrsyki s3 i masz ponad 300km ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancko

Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, soul87 napisał:

Elegancko

Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. 

Widziałeś takie problemy po założeniu tipa?

Dobrze wiedzieć właśnie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, soul87 napisał:

Elegancko

Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. 

Wiem, ale nie miałem akurat nic pod ręką i muszę to zmienić na dniach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.10.2019 o 09:08, soul87 napisał:

Elegancko

Tylko z doswiadczenia może być tak że te niebieskie wężyki przy n75 w najbliższym czasie padną powodując problemy z boostem, tam musza byc ori albo zbrojone węzyki odporne na temp. 

A wie Kolega jaka  tam idzie średnica wężyka? 4 czy 6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...