Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsienie całą budą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Jak w temacie mam problem z moim A4 B7 2.0TDI BPW... Od w sumie momentu kupna wyczuwalne było i jest drżenie samochodu przy przyspieszaniu... Po dłuższych obserwacjach obstawiłem na przeguby wewnętrzne. Zostały wymienione na wyższą półke tj. SKF zarówno wewnętrzne i zewnętrzne z obu stron i dalej to samo. Koła również odpadają bo są wyważone z nowymi oponami. Co więcej, drganie występuje mniej więcej w zakresie obrotów 1800-2300/2400 RPM. Przy spokojnej jeździe okej, ale jak trzeba kogoś wyprzedzić i wskoczy na obroty jest po prostu dramat.. Ktoś może miał sytuacje i wie co to może być i jak to wyeliminować? 

Dziękuje z góry i pozdrawiam :) 

Opublikowano (edytowane)

Co do pracy motorówki nie ma zastrzeżeń ?

Nie dudni z filtra powietrza ?

Z DPF-em nie ma problemów ?

Może wałek rozrządu ma wytarte krzywki na którymś garku i pod obciążeniem generuje on dużo mniejszą moc od pozostałych powodując wibracje jednostki napędowej ? 

Powycierane wałki w tym silniku i mu podobnych to norma, pół biedy jak wszystkie krzywki wydechowe i wszystkie ssące zużywają się w podobnym stopniu , to nie ma różnic w generowanej mocy na poszczególnych cylindrach i taki objaw nie występuje.

Ale czasem zużycie jest na jednym cylindrze i to duże ....

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Jeśli chodzi o prace silnika bez zastrzerzeń, z filtra powietrza nie dudni z dpfem również nie miałem i nie mam żadnego problemu.. Meczy mnie ta sprawa a nie chce nie potrzebnie wymieniać kolejnych części które nie dają porządanego efektu ?

Opublikowano

Sprawdź jeszcze raz przeguby wewnętrzne.

Objawy są typowe dla zużytych przegubów wewnętrznych .

Wymieniałeś je osobiście czy zleciłeś komuś tą robotę ?

Opublikowano

Wymieniał mój sprawdzony mechanik gdzie serwisowałem i serwisuje wszystkie samochody w rodzinie także...

Opublikowano

W takim razie podjedź do innego , polecanego mechanika niech zrobi diagnozę przegubów ...:naughty::whistling:

Opublikowano

Podepnij pod vcdsa i na rozgrzanej motorowni sprawdz korekcje dawek. Nastepnie podnies obroty do 4000tys przytrzymaj z 15s zjedz na obroty jalowe i zobacz czy korekcje nie wariuja. Powinny od razu wskoczyc na takie jak na poczatku. Jak znacznie urosly to masz spaliny w paliwie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...