baronekk Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Witam, Jak w temacie mam problem z moim A4 B7 2.0TDI BPW... Od w sumie momentu kupna wyczuwalne było i jest drżenie samochodu przy przyspieszaniu... Po dłuższych obserwacjach obstawiłem na przeguby wewnętrzne. Zostały wymienione na wyższą półke tj. SKF zarówno wewnętrzne i zewnętrzne z obu stron i dalej to samo. Koła również odpadają bo są wyważone z nowymi oponami. Co więcej, drganie występuje mniej więcej w zakresie obrotów 1800-2300/2400 RPM. Przy spokojnej jeździe okej, ale jak trzeba kogoś wyprzedzić i wskoczy na obroty jest po prostu dramat.. Ktoś może miał sytuacje i wie co to może być i jak to wyeliminować? Dziękuje z góry i pozdrawiam :)
AndrzejK. Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Sprawdz poduchy silnika i koło dmumasowe
piotrsob1 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 (edytowane) Co do pracy motorówki nie ma zastrzeżeń ? Nie dudni z filtra powietrza ? Z DPF-em nie ma problemów ? Może wałek rozrządu ma wytarte krzywki na którymś garku i pod obciążeniem generuje on dużo mniejszą moc od pozostałych powodując wibracje jednostki napędowej ? Powycierane wałki w tym silniku i mu podobnych to norma, pół biedy jak wszystkie krzywki wydechowe i wszystkie ssące zużywają się w podobnym stopniu , to nie ma różnic w generowanej mocy na poszczególnych cylindrach i taki objaw nie występuje. Ale czasem zużycie jest na jednym cylindrze i to duże .... Edytowane 17 Czerwca 2019 przez piotrsob1
baronekk Opublikowano 18 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2019 Jeśli chodzi o prace silnika bez zastrzerzeń, z filtra powietrza nie dudni z dpfem również nie miałem i nie mam żadnego problemu.. Meczy mnie ta sprawa a nie chce nie potrzebnie wymieniać kolejnych części które nie dają porządanego efektu ?
piotrsob1 Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 Sprawdź jeszcze raz przeguby wewnętrzne. Objawy są typowe dla zużytych przegubów wewnętrznych . Wymieniałeś je osobiście czy zleciłeś komuś tą robotę ?
baronekk Opublikowano 15 Lipca 2019 Autor Opublikowano 15 Lipca 2019 Wymieniał mój sprawdzony mechanik gdzie serwisowałem i serwisuje wszystkie samochody w rodzinie także...
piotrsob1 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 W takim razie podjedź do innego , polecanego mechanika niech zrobi diagnozę przegubów ...
nadybek Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Podepnij pod vcdsa i na rozgrzanej motorowni sprawdz korekcje dawek. Nastepnie podnies obroty do 4000tys przytrzymaj z 15s zjedz na obroty jalowe i zobacz czy korekcje nie wariuja. Powinny od razu wskoczyc na takie jak na poczatku. Jak znacznie urosly to masz spaliny w paliwie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się