Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za mało mocy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W te największe upały wyszło mi 10,5 mierzone Torqem, więc raczej marnie

Opublikowano

Tez mierzyłem torquem,ale było chłodniej niż obecnie. No i skrzynia 6 biegowa nieco odmula bdv'a w stosunku do 5 biegowej.

Opublikowano
Godzinę temu, pila24 napisał:

Tez mierzyłem torquem,ale było chłodniej niż obecnie. No i skrzynia 6 biegowa nieco odmula bdv'a w stosunku do 5 biegowej.

Sprawdzę jeszcze raz, w tym tygodniu ma być chłodniej. Jakie masz opony?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, piti82 napisał:

Jakie masz opony?

Fabryczne s-line czyli 17" 235/45

A co do przyspieszania to sedan  z bdv w/g producenta przyspiesza  do 100 w 8,8 sek a avant w 9,1 sek

Dziś przy 37,5°C ,klima i 3 osoby w aucie nie powodowały u mnie odczuwalnych spadków mocy.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
3 godziny temu, pila24 napisał:

Fabryczne s-line czyli 17" 235/45

A co do przyspieszania to sedan  z bdv w/g producenta przyspiesza  do 100 w 8,8 sek a avant w 9,1 sek

Dziś przy 37,5°C ,klima i 3 osoby w aucie nie powodowały u mnie odczuwalnych spadków mocy.

To znaczy że u mnie jest coś nie tak. Czyściłem dziś jeszcze przepływomierz i też bez efektu.Chyba się poddaję do czasu zrobienia rozrządu...

Opublikowano
Godzinę temu, piti82 napisał:

To znaczy że u mnie jest coś nie tak. Czyściłem dziś jeszcze przepływomierz i też bez efektu.Chyba się poddaję do czasu zrobienia rozrządu...

U mnie rozrząd -4 -2 więc to nie tutaj leży problem. Na Pb po skasowaniu korekt tak samo jedzie?

Ogólnie test 0-100km/h nie jest miarodajny bo wychodzi różnie. Taki test 80-120 na 3cim biegu moim zdaniem będzie bardziej obietywny-zrób  torquem na lpg i na Pb po skasowaniu korekt.

Opublikowano
2 godziny temu, pila24 napisał:

U mnie rozrząd -4 -2 więc to nie tutaj leży problem. Na Pb po skasowaniu korekt tak samo jedzie?

Ogólnie test 0-100km/h nie jest miarodajny bo wychodzi różnie. Taki test 80-120 na 3cim biegu moim zdaniem będzie bardziej obietywny-zrób  torquem na lpg i na Pb po skasowaniu korekt.

Jak skasować korekty?

Opublikowano
2 godziny temu, piti82 napisał:

Jak skasować korekty?

Wejdź w błędy silnika i wybierz skasuj błędy-nawet jak ich nie ma,to usuwa korekty ze sterownika Pb. 

Opublikowano

Jakieś postępy?

Opublikowano
10 godzin temu, golfagn napisał:

Jakieś postępy?

Na razie nie miałem czasu, a tak jak pila24 napisał muszę sprawdzić przyśpieszenie od 80-120 bo będzie to bardziej miarodajne. Czyszczenie przepływomierza też nic nie dało. Wymieniałem teraz jeszcze linkę ręcznego bo też lekko trzymał. W tym tygodniu sprawdzę jeszcze raz przyspieszenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...