Vision Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Witam. Jak w temacie mam taki problem że dawałem auto do elektromechanika w celu wyczyszczenia i zaadaptowania przepustnicy ponieważ silnik trzymał obroty na biegu jałowym w zakresie 1500-2000 obrotów. Po wyczyszczeniu i zaadaptowaniu zaczeły sie dziać dziwne rzecz. A mianowice: obroty zaczęły falowac miedzy 200 a 1200 obrotów ( dosyć często gasnął na biegu jałowym). Jak falowały obroty to z rury zaczął wydobywać się czarny dym ( czasamy siwy. Sprawdzałem stan zbiorniczka wyrównawczego i jest ciągle tyle samo ). Dodatkowym problemem jest to ze po zatankowaniu na rezerwie za 120 zl paliwa i przejechaniu ledwo 100Km znowu pali sie rezerwa ( choćby palił 12 litrów a jężdżę spokojnie). Byłem u kolegi i podłaczył komputer i wyszły błędy jakie pokaże poniżej w linku. P.s wersja silnika to 1.8 ADR 125 KM
MM1311 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) 27 minut temu, Vision napisał: Witam. Jak w temacie mam taki problem że dawałem auto do elektromechanika w celu wyczyszczenia i zaadaptowania przepustnicy ponieważ silnik trzymał obroty na biegu jałowym w zakresie 1500-2000 obrotów. Po wyczyszczeniu i zaadaptowaniu zaczeły sie dziać dziwne rzecz. A mianowice: obroty zaczęły falowac miedzy 200 a 1200 obrotów ( dosyć często gasnął na biegu jałowym). Jak falowały obroty to z rury zaczął wydobywać się czarny dym ( czasamy siwy. Sprawdzałem stan zbiorniczka wyrównawczego i jest ciągle tyle samo ). Dodatkowym problemem jest to ze po zatankowaniu na rezerwie za 120 zl paliwa i przejechaniu ledwo 100Km znowu pali sie rezerwa ( choćby palił 12 litrów a jężdżę spokojnie). Byłem u kolegi i podłaczył komputer i wyszły błędy jakie pokaże poniżej w linku. P.s wersja silnika to 1.8 ADR 125 KM Wyjął wyczyścił? czy tylko popsikał spreyem do rury ? Poskładane to szczelnie jest, może coś nie wpiął ? PS: Wyjmij przewody od cewki i sprawdź czy oleju nie ma w tych kanałach ze świecami. PS2: Jak masz możliwość to sprawdź działanie przepływomierza od kogoś kto ma sprawny. Edytowane 26 Czerwca 2019 przez MM1311
Vision Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Czy wyjął i wyczyścił czy tylko popsikał to nwm bo auto mu zostawiłem więc nie mam 100% pewnosci. Raz olej był w kanałach gdzie są świece ale po wymianie uszczelki pod klawiaturą problem zniknął. Przepływkę założyłem nową chińską ale jak po tygodniu padła to teraz założyłem z boscha. I zapomnialem dodać że po skasowaniu błędów auto jeździło idealnie przez tydzień a potem problem powrocil. Jak odepne klemę z akumulatora na noc to jeździ normalnie z 2 dni i znowu to samo
MM1311 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Ciężko wróżyć czy jakiś kabel (czujnik) jest walnięty czy może już sam komputer.
Vision Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2019 Ja bym obstawiał komputer. Tylko pytanie czy jak go wymienie to trzeba kompem ustawiać go?
MM1311 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 24 minuty temu, Vision napisał: Ja bym obstawiał komputer. Tylko pytanie czy jak go wymienie to trzeba kompem ustawiać go? Jak dobierzesz taki sam komputer (sterownik) to powinno być plug&play. tylko czasem sprawdź czy masz immobilizer bo to może być tylko problemem.
Vision Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 Raczej nie mam immobilizera bo ja zawsze auto otwieram i zamykam poprzez wsadzenie kluczyka do drzwi i przekręcenie go
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się