Marcin13 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 (edytowane) Witajcie. Auto to świeży zakup kolegi. Niestety dosyć mocno dymi podczas przyśpieszania oraz nie jest zbyt żwawy. Do tej pory wymieniony wąż przed IC, stary był pęknięty. Poniżej podstawowe logi, bardzo proszę o analizę i nakierowanie co go boli. Widać że turbo nie osiąga zadanej wartości oraz na biegu jałowym przepływa zamiast wymaganych ok 250 pokazuje ok 400. Wydaje mi się że n75 może być do wymiany bo jego wartości stoją w miejscu. Statyczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_Df79ORP.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_pCv45.html 004 oraz 004 BS : http://vaglogi.pl/log-004_JoW42.html 013 : http://vaglogi.pl/log-013_Pt5zr8t.html Statyczne BS 000 : http://vaglogi.pl/log-000_36sx55t.html Dynamiczne: 001: http://vaglogi.pl/log-001_V7gwg.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_M1u7P.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_9hdbpy.html 007: http://vaglogi.pl/log-007_O77324l.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Iu0E4n.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_64h52.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_Ddmgc.html Edytowane 30 Czerwca 2019 przez Marcin13
kamil-vag Opublikowano 30 Czerwca 2019 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Wysoki odczyt MAF, przy niskim MAP może świadczyć o nieszczelności... Ten dym czarny?
Marcin13 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2019 Czarny jak diabli przy pierwszym logu to była wręcz zasłoną dymna... Przy późniejszych już o wiele wiele mniej dymił jak by wypalił już olej z dolotu.... Poradziłem żeby zdemontował wąż z turbo który idzie do pasa przedniego bo cały oklejony w syfie z oleju i kurzu niech sprawdzi czy nie jest pęknięty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się