HatefulEvil Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 Ktoś by doradził jak to zrobić najprościej i najskuteczniej? Mam i VCDSa i kabel do staga. Najpierw próbowałem na czasy wtrysku, niby wszystko spoko i po niedługim czasie wyskoczył check, który dawno się nie pojawiał. Teraz próbowałem logować auto i na podstawie lambdy i czasu wtrysku ustawiać dalej, ale generalnie nie trzymało się to zbytnio kupy - podnosiłem mnożnik a mieszanka stawała się uboższa ? więc no słabo trochę.
przem8 Opublikowano 7 Lipca 2019 Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, HatefulEvil napisał: podnosiłem mnożnik a mieszanka stawała się uboższa To dziwne, bo podnosząc powinno być odwrotnie Załatw sobie kierowcę, odpalasz jednocześnie vcds z grupą 33 i staga. Korekty mają oscylować w granicach -/+5%. Tam gdzie korekty są poza normą to podnosisz albo opuszczasz mnożnik. Jak jest potrzeba to dodajesz nowy punkt na mapce i korygujesz dalej. Długoterminowa korekta w gr.32 też ma być w tym zakresie 5%. Warunek strojenia to wyłączasz zbędne odbiorniki, temp. gazu min. 40stopni i silnika 90 oraz oczywiście w pełni sprawne auto na benzynie. Większej filozofii nie ma, może jeszcze dojść korekta po obrotach ale to na podobnej zasadzie. Masz ładny poradnik strojenia w stagu na lpg forum przecie Edytowane 7 Lipca 2019 przez przem8
HatefulEvil Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Opublikowano 7 Lipca 2019 Wiem robiłem tak za pierwszym razem jak w poradniku i wyszła lipa. Nie wiem czy znowu listwa wtryskowa nie schrzaniłą się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się