Vacosq Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Powracam do tematu z powrotem ponieważ Audi wróciło w moje dłonie i wszystko jest już zrobione. Łączny koszt naprawy wyniósł mnie równo 5500 zł, jeśli ktoś miałby w przyszłości podobny problem. Co zostało zrobione? Stara głowica to był już śmietnik, dałoby się ją przetulejować, ale stwierdziłem, że kupię profesjonalnie zregenerowaną głowicę z wałkami w bardzo dobrym stanie. Koszt 1950 zł. Nowe pierścienie tłoków, uszczelki, śruby (wszystko z aso) oraz lekkie splanowanie ścianek wszystkich cylindrów oraz wszystkie nowe panewki korbowodowe. Regeneracja turbo - 700 zł. Nowe świece. Był testowany i odpalony przez 3 dni po złożeniu czy wszystko jest dobrze więc zmiana oleju x2 i za drugim razem na właściwy Valvoline 5W-40. Wyczyszczona miska olejowa itp. Koszt oczywiście włącznie z robocizną. Jeśli ktoś z was szukałby wałków rozrządu (zamienników) to dostępny jest tylko od strony wylotowej. Znalazłem jeden komplet ssącego i wydechowego do 1.8T BFB, ale raczej słabej jakości. Cena samych nowych wałków z ASO Audi wynosi 4 tysiące złotych. Mam nadzieję, że komuś te informacje się przydadzą Pozdrawiam. Edytowane 28 Października 2019 przez Vacosq
Randor Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Co masz na myśli pisząc o lekkim splanowaniu ścianek cylindrów? Było wykonane same honowanie czy szlif? Edytowane 29 Października 2019 przez Randor
soul87 Opublikowano 31 Października 2019 Opublikowano 31 Października 2019 W dniu 28.10.2019 o 16:47, Vacosq napisał: Był testowany i odpalony przez 3 dni 3 dni na wolnych obrotach ?
Vacosq Opublikowano 31 Października 2019 Autor Opublikowano 31 Października 2019 Jeśli chodzi o to co napisałem wcześniej to było to honowanie. Dokładnie 2 dni na wolnych z czego była jazda testowa max do 3 tysięcy obrotów, a potem olej został zmieniony.
soul87 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 https://www.ms-motorservice.com/pl/technipedia/post/uszkodzenia-wskutek-docierania-silnika-na-biegu-jalowym/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się