JarekST202 Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 Praktycznie każdy słupek podejdzie ale spokojnie,poczekajmy na opinię mechanika.... 1
Pawelek94 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam. Mechanik mówił, że wywaliło zaslepke bloku silnika to ten korek którego dawałem zdjęcie, wywaliło płyn z chłodnicy i dlatego mógł pójść dym. Pytał czy aby na pewno to była kontrolka oleju, ponieważ na zimnym sprawdzali i cisnienie oleju w porządku, na ciepłym sprawdzą jak zamontują korek i naleją płynu do chłodnicy. Kontrolka zaswiecila się na 100% i silnik lekko cykał. Jest możliwość że silnik zaczą się przegrzewać i przez to ta kontrolka? Mogłem uszkodzić panewki czy raczej nie?
H4mm3R Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Wszystko się okaże jak mechanik uruchomi silnik. 1
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 I jak mierzy ciśnienie oleju to nie tylko na biegu jałowym ale przy 2 i 3 tys obr. na dobrze rozgrzanym oleju. Z resztą na Twoim miejscu i tak bym w ciemno michę zrzucał. 1
Pawelek94 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 2 godziny temu, przem8 napisał: I jak mierzy ciśnienie oleju to nie tylko na biegu jałowym ale przy 2 i 3 tys obr. na dobrze rozgrzanym oleju. Z resztą na Twoim miejscu i tak bym w ciemno michę zrzucał. Będzie zarzucana jak tylko ogarnie ten korek, w razie czego wymiana oleju na liqui moly 5w40 ew motul nie wiem który lepszy będzie i czyszczenie smoka.
szpakuziom Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 U mnie też ciekło z tej zaślepki obok termostatu.
Pawelek94 Opublikowano 25 Lipca 2019 Autor Opublikowano 25 Lipca 2019 32 minuty temu, szpakuziom napisał: U mnie też ciekło z tej zaślepki obok termostatu. Naprawiłeś? Coś przez to się działo?
JarekST202 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Dziać się będzie od momentu kiedy zostaniesz powiadomiony o braku płynu w układzie a mimo to nadal będziesz jechał.... 1
Pawelek94 Opublikowano 25 Lipca 2019 Autor Opublikowano 25 Lipca 2019 13 minut temu, JarekST202 napisał: Dziać się będzie od momentu kiedy zostaniesz powiadomiony o braku płynu w układzie a mimo to nadal będziesz jechał.... Aha, kontrolka się nie zapaliła, płynu troszkę na dnie zostało więc Chyba ok. Czekam co dalej Pan mechanik będzie robił.
JarekST202 Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Poczekajmy na finał u mechanika bo tak do końca nie wiemy co Ci się tam stało i z jakiego powodu.
szpakuziom Opublikowano 25 Lipca 2019 Opublikowano 25 Lipca 2019 Ubywało płynu chłodniczego, ale tylko do pewnego momentu. 1
Pawelek94 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 Zmienione filtry oleju, olej, smok czyszczony, korek założony w bloku i nalany płyn do chlodnicy, ciśnienie mierzone na cieplym na zimnym wszystko ok, do odebrania auto a jak się sprawuje będę wiedział kolo 14 jak sobie je odbiorę. Tylko nadal zastanawiam się skąd ta kontrolka oleju?
JarekST202 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) A czy jesteś pewien że to była kontrolka ciśnienia oleju a nie płynu??? No i te wartości, konkretnie jakie były wskazania przy 80°C na wolnych obrotach, przy 2000 i przy 3000 tyś?Jaka kompresja?Jak wyglądał smok przed czyszczeniem, czy w oleju nie ma śladów płynu?Ci ogólnie podejrzewał mechanik?Sam ubytek płynu czy coś jeszcze?Jeździł samochodem czy tylko zrobił i tak stoi? Edytowane 26 Lipca 2019 przez JarekST202 1
Pawelek94 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 Jeździł, mówił że jest wszystko ok, szczegółów nie mówił, olej zalał taki
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 Brawo za olej ale taki przebieg to dobrze, że nie zalał 15w40 5w40 powinien być. 1
Pawelek94 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 42 minuty temu, przem8 napisał: Brawo za olej ale taki przebieg to dobrze, że nie zalał 15w40 5w40 powinien być. Zmieniać? Bo jeśli tak to biorę się za to jutro. Kolejny problem teraz auto pali za 3 razem, wkład pompy paliwa wymieniany msc temu, filtr tak samo orginalny.
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 5 minut temu, Pawelek94 napisał: Zmieniać? A ustalałeś coś z mechanikiem co ma być zalane, czy zdałeś się na jego profesjonalizm? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Po zapłonie ma być 3,5bara. 1
Pawelek94 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 3 minuty temu, przem8 napisał: A ustalałeś coś z mechanikiem co ma być zalane, czy zdałeś się na jego profesjonalizm? Do sprawdzenia ciśnienie paliwa po zapłonie i przy odpalaniu. Po zapłonie ma być 3,5bara. Awaryjne na gazie też nie odpala za 1 więc jest potrzeba sprawdzania? Sam się zdał nawet nie zapytał, zrobił co miał zrobić i 800 nie moje :d
przem8 Opublikowano 26 Lipca 2019 Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Zacznij od odczytania błędów, coś może się zapisało. Albo reduktor puszcza gaz w kolektor i dlatego ciężko pali. Za każdym razem ciężko odpala czy tylko po dłuższym postoju? Lato już przejeździj na tym oleju, a jesienią zmień na 5w40. Chyba, że Ci wymieni na swój koszt ten olej. W ogóle motul masz zalany czy jakieś ścierwo z beki, a tylko "firmowa" zawieszka? Edytowane 26 Lipca 2019 przez przem8 1
Pawelek94 Opublikowano 26 Lipca 2019 Autor Opublikowano 26 Lipca 2019 58 minut temu, przem8 napisał: Zacznij od odczytania błędów, coś może się zapisało. Albo reduktor puszcza gaz w kolektor i dlatego ciężko pali. Za każdym razem ciężko odpala czy tylko po dłuższym postoju? Lato już przejeździj na tym oleju, a jesienią zmień na 5w40. Chyba, że Ci wymieni na swój koszt ten olej. W ogóle motul masz zalany czy jakieś ścierwo z beki, a tylko "firmowa" zawieszka? olej raczej motul, zrobię tak jak mówisz a co do odpalania to za każdym razem bez wyjątku czy to bym spróbował palić na gazie czy na benzynie, cieply zimny silnik to samo łapie dopiero za 2 czasem nawet 4 razem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się