AndrzejewskiA4B8 Opublikowano 20 Lipca 2019 Opublikowano 20 Lipca 2019 (edytowane) Witam, moje auto a4 b8 2.0TDI 2008r silnik CAGA 143.. mam pytanie co może powodować słaba moc auta.. ogólnie zero błędów na kompie wszystko pięknie ale moim zdaniem to nie jest to co powinno być próbowałem się ze starym passatem 1.9TDI 110km i niemiał ze mną najmniejszych problemów. Dodam tylko ze bardzo często zaczyna mi się wypalać filtr DPF może być to przyczyna ze jest przytkany i auto się „dusi” ? Jak mogą być przyczyny prosze o pomoc Edytowane 20 Lipca 2019 przez AndrzejewskiA4B8
robert000 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Witam Mam co prawda Seata Exeo, ale silnik 2.0 TDI CAHA 170km. Mam ten sam objaw, spróbowałem się z 1.9 TDI 130km i z Mondeo 2.0 TDCI 140km, i miałem powiedzmy równe szanse. Mi też często wypala się DPF, co ok 200-250km. Może ktoś miał coś takiego i próbował czyścić DPF, czy aż tak duży spadek mocy jest możliwy? Błędów brak, wyprogramowane klapy kolektora, wyczyszczony EGR i przepustnica, silnik nie szarpie (może czasem delikatnie zabuja na jałowym). Korekty wtrysków maksymalnie +/- 1.0mg. Ostatnio zauważyłem, że po dotknięciu jednego z wtrysków czuć jakby większy odrzut (kopanie) Ktoś ma jakieś pomysły?
kkt Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 39 minut temu, robert000 napisał: wyprogramowane klapy kolektora Witam. Klapy są w pozycji otwartej?
robert000 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 16 minut temu, kkt napisał: Witam. Klapy są w pozycji otwartej? Oczywiście, to było pierwsze co sprawdziłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się