PABLO Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Fajnie to wygląda z tym carbonem chyba się skuszę na ten mod w realu dopiero miażdży suty, zdjęciami nie da się oddać całości aju i jak na tym zawiasie, nie ociera Ci nigdzie na większych hopkach z przy 19" musi być na prawdę spora prędkość i nagły opad jezdni a zaraz po tym podbicie wtedy delikatnie bywa że przytrze, ale na dniach będę przerabiał ranty błotnika A dużo jest z tym roboty :?: Ja będę polował gwint może MTS bo dobre opinie słyszałem o tej firmie i nie jest taki drogi U mnie dość często przy większych prędkościach ociera ale wiadomo że na niezbyt twardych sprężynach tak się dzieje właśnie.
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 obcinasz rant błotnika dremelem bo kątówka to trochę mało precyzyjna i można się przejechać później podkład antykorozyjny i malowanie
PABLO Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 obcinasz rant błotnika dremelem bo kątówka to trochę mało precyzyjna i można się przejechać później podkład antykorozyjny i malowanie Trza zapodać fotostory w "zrób to sam"
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 mi akurat będzie robił to lakiernik, ale foty mogę porobić bo będę przy tym
Wojtek_A4 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Carbon to jest to Niestety do B6/B7 troche drogi interes...
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 ogólnie nie jest to tani anie łatwo dostępowy interes... musisz szukać okazji u sprzedawców rozbierających auta. Inaczej się wykosztujesz minimum 2tyś lub tak jak teraz na allegro jest za 3999zł
PABLO Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 f*ck myślałem że masz carbon 3m na metry jak to niektórzy sobie zrobili na forum a tu zapodałeś z S4 :kox:
aju Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Opublikowano 30 Lipca 2010 tylko prawdziwy carbon wchodził w grę... no i jest
slepy Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 obcinasz rant błotnika dremelem bo kątówka to trochę mało precyzyjna i można się przejechać później podkład antykorozyjny i malowanie no to ostre rezanko bedzie, cyknij parę fotek, bo mnie to tez czeka
jozek726 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 tylko prawdziwy carbon wchodził w grę... no i jest a masz tą obudowę w carbonie koło drążka zmiany biegów? ja mam 2din carbon a u siebie w aucie mam 1din ;( ;(
aju Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 tylko prawdziwy carbon wchodził w grę... no i jest a masz tą obudowę w carbonie koło drążka zmiany biegów? ja mam 2din carbon a u siebie w aucie mam 1din ;( ;( nie ale się szarpnę na nowy z aso jak mnie poniesie
aju Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 nówka ramka w koło biegów? nie pamiętam ile Karolek mi mówił ale koło tysiaka
jozek726 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 nówka ramka w koło biegów? nie pamiętam ile Karolek mi mówił ale koło tysiaka to ja Ci za 500 opchne :gwizdanie:
jozek726 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 ja kupilem za setke nie masz czasem pod 1din takiego to kupie? albo sie wymienie
topor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 ja mam pod 2 din dlatego zmieniam 1din na navi+ i po problemie:d
jozek726 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 też bede musiał ale niedługo gwint zakladam i nie mam kasy na wszystko
michu93 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 a nie lepiej okleić prawdziwym carbonem? 127x97cm za 110zł http://allegro.pl/item1160582789_wlokno_weglowe_carbon_tuning_karbon_twill_3k.html bo chyba ori, nie?
aju Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2010 wygląda jak 3m do tego nie ma niebieskiej nici i nie jest ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się