patrykgufi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2019 a i nieszczelnosci szukac na wężykach podcisnienia czy na dolocie tez?
kamil-vag Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Jeśli jest nieszczelność to nie na wężykach podciśnienia, a na rurach powietrznych... Tak jak Piotr pisał przejrzyj węże od turbo do kolektora. Jeśli jest w ogóle, to będzie trudno znaleźć bo będzie dość mała, może jakieś pęknięcie na wężu, może niedokręcona opaska na rurze... Lecisz od turbo, pod spód na pas przedni poprzez intercooler, do góry na rurę plastikową, potem EGR i do kolektora... Szukaj zapoconych miejsc od oleju, zazwyczaj tam gdzie olej, tam i nieszczelność... Twoja przepływka jest raczej sprawna. Na razie jej nie psikaj ani nic z tych rzeczy.
patrykgufi Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Ok dzięki za pomoc, bede informował jak cos wynajde. A swoją drogą nie wodzi was że blad MAF wyskakuje dopiero jak wydrukowałem PD i ma troszke więcej mocy od dołu?
kamil-vag Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zrób od niczego log basic settings grupy 003, będzie widać jak mierzy MAF
patrykgufi Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udało mi się w końcu zrobić ten log : Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM sorki ale vaglog i vaglogger nie czyta moich logow i znalazłem taką stronkę. Mam nadzieję że da się coś odczytać
kamil-vag Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Przełączanie EGR działa poprawnie, obniża masę zasysanego powietrza, ale odczyty na jałowym i tak są za wysokie... Masz jakiś wcześniejszy log tego auta ? ? ? Nie kombinował nikt z tą przepływką ? ? ? Nie jest podmieniana ? Albo ten tuner zmienił programowo jej wskazania... Tu znowu by pomogło wgranie serii... Tej nieszczelności szukałeś ? ? ? Powinno być widać gdzieś na wężach te ślady oleju...najczęściej wąż "S" turbiny albo sam intercooler...
patrykgufi Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2019 http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45aad9f90a86788118805http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45af29f90a86788118806http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b339f90a86788118807http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b5f9f90a86788118808http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45b809f90a86788118809http://vaglogger.apphb.com/log/5bc45ba99f90a8678811880a tu mam jakies starsze, robione po awarii ale jeszcze przed regulacja PD'ków gdy bląd MAF jeszcze nie wyskakiwał. Niestety nie miałem jeszcze możliwości poszukać tych nieszczelności. Jak ogarne jakiegoś tunera to popytam o tą serię
kamil-vag Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 W tych logach wskazania MAF są poprawne, ale turbina jak wolno wstawała, tak wstaje nadal... Seria pomaga o tyle, że masz jakiś punkt odniesienia... bo w programie nikt z nas nie wie, jakie Ty masz tam boost target, n75 duty cycle map itd... i nie wiadomo tak naprawdę czy wolne wstawanie turbo to źle zrobione mapy, czy coś nie tak ze sterowaniem samej turbiny...
patrykgufi Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Pobieżnie obadałem przewody podciśnienia, na oko nie widać uszkodzeń. A czy jeśli byłaby nieszczelność w dolocie to auto nie powinno wtedy kopcić na czarno? U mnie nie ma żadnych niepokojących objawów poza brakiem mocy.
kamil-vag Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Przewody podciśnienia? Miałeś grube rury dolotowe sprawdzić... Nieszczelnosć tak, powinien kopcić, tyle że u Ciebie nie jest duża prawdopodobnie, bo nawet turbo potrafi jeszcze swoje po czasie dmuchnąć...
patrykgufi Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Aj na mysli miałem dolot wlaśnie sorki? narazie sprawdzałem niedokładnie, przy odrobinie czasu zrobię do jak należy. A tak z ciekawości, czy u Ciebie na jałowym biegu jak dodajesz gazu, to obroty zwiększają się i opadają z większą ochotą gdy masz wciśnięte sprzęgło niż na niewciśniętym? Czy nie ma różnicy? Wiem że skrzynia stawia jakiś opór ale wydawało mi się że na luzie nie powinno tak być.
patrykgufi Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Póki co znalazlem ruszajacy sie wąż, nie dolega tak jak powinien, ma luz. Jest tez zasyfiony od zewnatrz strasznie syfem i nie czuć by przez tą szczeline coś syczalo.
kamil-vag Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Opublikowano 10 Sierpnia 2019 To jest raczej standard w AVF, lepiej wejdź do kanału i od spodu patrz węże, turbiny, intercoolera...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się