bartez90 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 1 minutę temu, krzychupower napisał: A co ze skrzynia biegów ?. Wytrzymuje czy zmienialiscie na inne? Skrzynia to i na 400hp starcza, choc przy takich mocach kolega juz wrzucal z tfsi zeby dluzsza byla.
krzychupower Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Rozważam jednak moc na ok 300hp. Silnik i tak wzmocni więc czemu by nie skorzystać z tego i dać mu więcej mocy.
bartez90 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 (edytowane) Czemu nie.Ten pakiet co Ci napisalem w kontekscie silnika to juz taki premium, z zapasem i na lata. Jak masz kase i checi na mody to super sprawa:-) Zawsze radosc jak sie pojawi kolejny ciekawy projekt na forum, jak wczesniej kolegi @Kejsi Sam mam ochote na 320-330hp ale obecnie brak funduszy niestety:-( poki co ograniczylem sie do przygladania jak kolega skladal 1.8t @ 410 hp. Ale dzieki temu troche wiedzy nabylem:-) Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez bartez90
krzychupower Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Myślę, że za ok 3-4 tygodnie będzie wszystko gotowe. Napewno pochwalę się co udał się zrobić. Jeszcze tylko pytanie odnośnie opon. Jakie na lato i zimie przy takich mocach?
przem8 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, OeN52 napisał: posiadam FWD 260/370 na mokrym tylko 1 i 2 ma problemy z trakcją wiec czemu mija sie z celem ? na 3 do odciny leci aż miło , a na suchym przy rozgrzanych oponach klei nawet 1 A jakie masz koła? Dla mnie to żadna przyjemność jeździć np. na 18'' wozem drabiniastym po naszych za***istych drogach ? I zanim wrzucisz trzeci biega na mokrym i złapiesz trakcję to masz 100m do matiza, który pobrał Cię ze świateł ? Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez przem8
OeN52 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 3 minuty temu, przem8 napisał: A jakie masz koła? Dla mnie to żadna przyjemność jeździć np. na 18'' wozem drabiniastym po naszych za***istych drogach ? I zanim wrzucisz trzeci biega na mokrym i złapiesz trakcję to masz 100m do matiza, który pobrał Cię ze świateł ? 16 " i smialo mozna troche i 1 i 2 przeciagnac zanim trakcje zgubi
DivaynEays Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 W dniu 4.08.2019 o 19:55, krzychupower napisał: Dzięki za rady. Heble już zamówione to na razie będę jeździć na nich. Turbo prawdopodobnie wrzucę na początku przyszłego roku (chyba że starczy hajsu na teraz). Słyszałem że można dostać sprzęgła na zamówienie - macie może jakieś namiary. Jeśli znacie też dobry warsztat który zająłby się silnikiem między Trojmiastem a Elblagiem będę wdzięczny. Soft będę robić w tune-UP Trójmiasto latalem dluzszy czas na 321/245 z 300+ i zyje teraz co prawda 360/330 juz, ale bardziej to widzimisie anizeli koniecznosc w moim wypadku. Ale jak to sie mowi hebla i mocy nigdy za wiele. A co do sprzegla to wsadz z awx i ogarnie. Slupka nie otwieraj poki nie musisz. Wtryski lepiej 430cc z prosiaka (lub nowe 440), albo od razu 630cc. Szkoda zabawy z tymi 525cc.
adamm_85 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Czy kolega ma już coś zmodzone? Ja już przy około 200-210 hp nie mam trakcji na 1 i 2 jak idzie pełen ogień. Oczywiście łapie przyczepność i później jedzie, ale te stawanie w miejscu jest co najmniej dziwne ? Już teraz uważam, że awd byłoby wskazane i tu mowa o suchym asfalcie i 18 calowych felgach ?
DivaynEays Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 3 godziny temu, adamm_85 napisał: Czy kolega ma już coś zmodzone? Ja już przy około 200-210 hp nie mam trakcji na 1 i 2 jak idzie pełen ogień. Oczywiście łapie przyczepność i później jedzie, ale te stawanie w miejscu jest co najmniej dziwne ? Już teraz uważam, że awd byłoby wskazane i tu mowa o suchym asfalcie i 18 calowych felgach ? dobra opona, 245 na przod i bedzie kleic. Znajomy ma w osce 300+ na pirelkach i jest bardzo dobrze z trakcja, co nie znaczy, ze od 0 ma 100% trakcji. Kolejna sprawa to mozna zrobic doladowanie po biegach albo kilka map zmienianych tempomatem
krzychupower Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 W dniu 28.08.2019 o 08:14, adamm_85 napisał: Czy kolega ma już coś zmodzone? Ja już przy około 200-210 hp nie mam trakcji na 1 i 2 jak idzie pełen ogień. Oczywiście łapie przyczepność i później jedzie, ale te stawanie w miejscu jest co najmniej dziwne ? Już teraz uważam, że awd byłoby wskazane i tu mowa o suchym asfalcie i 18 calowych felgach ? Jeszcze nic nie porobiłem. Cały czas czekam na graty aż wszystkie przyjdą. Pewnie początek października i wszystko bedzie zrobione.
krzychupower Opublikowano 5 Września 2019 Autor Opublikowano 5 Września 2019 Co sądzicie o tym sprzęgle https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/zestaw-sprzeglo-sre-999715-999961
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 420 Nm przenosi wg opisu. Moim zdaniem lepiej zestaw z awx wlozyc. Taniej wyjdzie a może będzie nawet lepiej. Nie wiem ile Max zestaw z awx obroni Ale wydaje mi się że tyle samo co te z linku
Kejsi Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Zestaw awx w kevlarze przenosi na spoko 500, ?
Lukasz Stanislawczyk Opublikowano 7 Września 2019 Opublikowano 7 Września 2019 Więc taniej wyjdzie niż te z linka. Ja bym zestaw z awx bral. Sam przed zwiększeniem mocy będę wkladal Dumas sprzęgło i docisk z awx i do 400 Nm (Bo wiecej nie planuje w tym aucie) spokojnie obroni wg info z forum i opinii innych uzytkownikow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się