MichauKR Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Są 180 z wlotami 2,5", choć najczęściej spotykane to chyba te 2,25. @wampir , wiesz może o ile spadła temp w dolocie po zmianie orurowania na 2,5": w stosunku do tego 2,25"?
marcin4x4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, bartez90 napisał: Popsuc jakis silnik w tym 1.8t mozna predzej od wgrywania gotowcow na niesprawnym osprzecie czy dowalenia boosta z dolu. prawie zgadałeś...tylko to była kompleksówka, poszukaj tematu skody, albo przebudowy wudechu chyba w seacie. 5 godzin temu, bartez90 napisał: Zreszta skoro napisales ze na mnieszym ic sie osiagnie to nie wiem po co byly te dywagacje. Jak ktos buduje auto do ciaglej jazdy w lecie z butem w podlodze lub na tor to rzeczywiscie duzy ic sie przyda. Sam cos o tym wiem. Natomiast a4 i tak sie do tego nie nadaje. A jak ktos, jak ja, robi szybsze daily, ktorym chce czasem mocniej przycisnac na trasie to 180 do 250 km w zupelnosci wystarczy. Koniec, tyle mojego udzialu w tym temacie. Ale to ty filozofujesz nie ja... co do reszty to się nie zgodzę, układ dolotowy w całości to lepsza albo gorsza dynamika i w każdym silniku przebieg oraz wartość momentu obrotowego, konie osiągniesz ale moment będzie bidny. Nie miałeś nic lepszego/większego ale oczywiście wiesz lepiej. Godzinę temu, bartez90 napisał: Natomiast jak ma się do takiej 180tki dsmic? DSMIC ma mniejsze opory i lepszy przepływ powietrza, im mniejszy FMIC i tym gorszy przepływ i przy lepszej turbinie będzie to duży problem, widać to po uciekających sylikonach od ciepłej strony. 34 minuty temu, MichauKR napisał: Są 180 z wlotami 2,5", choć najczęściej spotykane to chyba te 2,25. TW ma chyba dwie opcje do wyboru. Z podstaw mamy 3 parametry: skuteczność chłodzenia, opory/przepływ, pressure drop i musimy zadbać o wszystkie, zwłaszcza jeśli lubimy dynamiczną jazdę po mieście. U Siebie w b7 przerabiałem 3 opcje i dopiero 230 na kompletnym orurowaniu robiła robotę (za namową Grzegorza), Fiodor na małe wyloty nawet nie chciał patrzeć a potem stwierdział że przy mojej hybrydzie to by się nad 300 zastanawiał.. ale to w b7 już ostre rżnięcie. Kończąc temat, w B7 nie ma co filozofować i ładować 230, w B6 nie wiem jak jest z montażem i tu 180 może być dobrym kompromisem zabieg i tak będzie na plus. Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez marcin4x4
bartez90 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 (edytowane) 14 minut temu, marcin4x4 napisał: Ale to ty filozofujesz nie ja... co do reszty to się nie zgodzę, układ dolotowy w całości to lepsza albo gorsza dynamika i w każdym silniku przebieg oraz wartość momentu obrotowego, konie osiągniesz ale moment będzie bidny. Nie miałeś nic lepszego/większego ale oczywiście wiesz lepiej. No dobra , mówisz o układzie dolotowym, przebiegu momentu o wartości. To poszukaj u mnie w temacie jaki jest przebieg i wartość momentu na k03s i seryjnym układzie dolotowym. Lipnie nie wygląda, dlatego wg mnie na 180tce i ciut większej turbinie powinien wyglądać tylko lepiej, ale widać że wcale tak nie musi być. Tylko zastanawia mnie dlaczego ja spotykam się ciągle z hejtowaniem dsmic tu na forum i mówieniem jaka to 140tka jest lepsza, a 180tka to już w góle przepaść (na orurowaniu 57 mm, a niektórzy robią też 51 mm...). Edytowane 30 Sierpnia 2019 przez bartez90
marcin4x4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 48 minut temu, bartez90 napisał: Tylko zastanawia mnie dlaczego ja spotykam się ciągle z hejtowaniem dsmic tu na forum i mówieniem jaka to 140tka jest lepsza, oky... 140 od DSMIC jest gorsza chyba pod każdym względem. nie ma się co spinać, niech każdy robi co uważa za słuszne. 1
sky2k Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 11 godzin temu, wampir napisał: Bylem u Gregora kilka dni temu. Miał akurat u siebie B7 1.8T, na 180tce i hybrydzie od Geremiego. Nie pamiętam ale chyba 240KM nie przebiło. Właściciel był przekonany, że ma setup na grubo ponad 250KM. widziałeś moje auto ;] tak jak mówisz setup "miał" być na 260kuni, ale niestety wyszło 235 bo turbina troche słabo pchała i IC za mały ;]
marcin4x4 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, sky2k napisał: IC za mały ;] ? wolałem rolę oszołoma
bartez90 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 10 godzin temu, sky2k napisał: widziałeś moje auto ;] tak jak mówisz setup "miał" być na 260kuni, ale niestety wyszło 235 bo turbina troche słabo pchała i IC za mały ;] A na jakim orurowaniu masz fmica? Co nie tak z turbiną było? Tu np też 180tka i turbo od GvG: Tu wrzucony też fmic 180 do k04-064 i to przez Digitun. Nie dziwne że wynik słaby jak na tą ilość modów...
marcin4x4 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 4 godziny temu, bartez90 napisał: Tu wrzucony też fmic 180 do k04-064 i to przez Digitun. Nie dziwne że wynik słaby jak na tą ilość modów... ten FMIC to jakaś kretyńska oszczędność.... 4 godziny temu, bartez90 napisał: Tu np też 180tka i turbo od GvG: o ile wynik jest realny, zero konkretów a o jakości dyskusji lepiej nie mówić. Widzisz, ty mówisz było 600 kuni a ja mówię że na tym samym odcinku nie dało rady zrobić kalibracji dla 360... z resztą była o to lekka wojna na forum, to się wykpili odcinkiem drogi na którym pomiar jest niemożliwy (wtedy o tym nie wiedziałem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się