Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Czy da się zregenerować wahacz ?


maniek598

Rekomendowane odpowiedzi

ćwierka mi wahacz ten na którym opiera się amortyzator, kiedy skręcam kołami . dźwięk wydobywa się z tej gulajki co przykręca się ją do zwrotnicy . czy da się to jakoś nasmarować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpuściłem tam smaru strzykawką i jest ok tylko jest kłopot z założeniem opaski na gumę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ćwierka mi wahacz ten na którym opiera się amortyzator, kiedy skręcam kołami . dźwięk wydobywa się z tej gulajki co przykręca się ją do zwrotnicy . czy da się to jakoś nasmarować ?

To już możesz się pomału rozglądać za nowym bo długo nie pociągnie.[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 19:28_________________________________________________No i tych prostych dolnych nie regeneruj się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wolno smarować, a strzykawka to delikatnie z igiełką i tylko doraźnie na dzień, dwa. Odnośnie regeneracji to się sprawdza widziałem regenerowany wahacz po 50 tyś i był super. Dobry zakład jest w Zielonce pod wawą, dajesz im swoje, a oni oddają Ci gotowe, po 70 zł dolne, po 50 górne, pozdro. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka

Ja bym nie kombinował ponieważ jestem po przejściach :slina: dzisiaj urwał mi się wahacz i na szczęście że akurat hamowałem i miałem małą prędkość. Urwał mi się dolny po lewej stronie w dodatku po założeniu okazuje się że prawdopodobnie przegub wysiadł bo auto nie chce jechać. Ale jutro tym się zajmę. Także odradzam wwszystkie podróbki i regenerowanie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robitech, w niedziele i moj dokonał zywota (przy 80km/h), jak kupowałem wahacz to sprzedawca tez miał a4 i powiedziałe ze jego urwał sie w tym samym miejscu:( jak widac alumiuniowa konstrukcja nie jest wskazana na nasze drogi :wallbash:

prawdopodobnie rozleciał Ci sie jeszcze przegub wew co wchodzi do skrzyni, sprzedawany w całości razem z półosią koszt 700zl, dodatkowo u mnie do malowania jeszcze prog i błotnik :thumbdown:

035eabf551c95dd2med.jpg

a zabawa w regeneracje pewnie tez sie tak skonczy: moj nie był regenerowany

4ee751506bc4d364med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy uważają że zabawa w regeneracje wahaczy kończy się jak przygoda kolegi to się grubo mylą jeśli robi to porządna firma np taka do której ja oddaje swoje to żywotność wahaczy jest o wiele dłuższa niż tych z najwyższej półki. Ja śmigam na zregenerowanym zawieszeniu już 30tys km i bajka zero stuków itp na przeglądzie też nic nie wykryli a niedawno wymieniałem łożysko i sprawdziłem sobie stan wahaczy i się zdziwiłem bo były w idealnym stanie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poczytajcie .. był temat o wahaczach - test master sport 3 lata, 80tyś gwarancji ..... za 5 stów. Ja będę w przyszłym miesiącu kupował.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t24247.0.html;highlight=master+sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Auto zrobione wymieniłem przegub bo się rozleciał koszt z robocizną 180 zł a co do wahaczy to sprzedający twierdził że były regenerowane. Musze kupić teraz cały komplet i bedzie spokój a zdecyduje się chyba na MASTER Sport. Po tym zdarzeniu zraziłem się do aluminium zobacze co dalej może sprzedam moją niunie

tomasz-gorz witam w klubie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...